Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB/LPG ] Zaciski z D3 do D2  
Autor Wiadomość
Grain 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 241
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2014-02-18, 08:50   

FOSS napisał/a:
Apophis napisał/a:
A czy do tych hebli z D3 podejda 17stki czy juz minimum 18?

Noi tu jeszcze jedna niespodzianka......
w S8 D2 są zaciski Brembo i tarcze 345mm i najmniejsza felga to praktycznie 18" (17" czasem wejdzie ale na żyletki się mieści i zależy to od konkretnego wzoru felgi)...
w A8 D3 są zaciski ATE i tarcze 360mm i na nie spokojnie można założyć felgi 17" ;)


Hej

przy 6 -ciu tłoczkach felga 18 to też minimum
_________________
Było S8....:(
 
 
Korton 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 371
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-02-18, 09:06   

krzychu22.p1i napisał/a:
Ale to będzie wyglądać w tej 18, zapełni całą przestrzeń.


Tak bedzie wygladac, felga 18"
 
 
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 42
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-02-18, 09:18   

Panowie.
Od roku jeżdże na zestawie D3 360mm ATE zaciski alu -2 tłoczki.
Felgi lato to 18 z SuperB zima ori audi 17 5 ramion(najpopularniejsze).
Moje audi to przedlift z żeliwnymi zwrotnicami.
Zacisk przykreca sie przed zwrotnice (pomiedzy tarcze a zwrotnice)
Pod tarcze nalerzy dorobic dystans (odsadzająco- samocentrujący).
Jak miałem przerabiac tą porażkę LUCASA dzwoniłem do SID-a.
Stwierdził że to co mam zamontowane a wtedy dopiero myślałem nigdy nie będzie działać i nigdy nie będzie idealnej gładkiej jazdy (wibracje itp.)
Stety się mylił a teraz hamowanie jest bezstresowe do wklejenia czoła w przednią szybę włącznie.
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-02-18, 10:05   

Czyli jak ja mam 16" na zimę to mogę zapomnieć o większych tarczach?
_________________

 
 
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 42
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-02-18, 10:12   

17 mieści się prawie na styk o 16 można zapomnieć
 
 
MARCINSOBI 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 47
Dołączył: 24 Sty 2012
Posty: 119
Skąd: Police
Wysłany: 2014-02-18, 14:07   

czy tak samo prosto jest z tylnymi zaciskami ?
zeby wsadzic jakies wieksze heble ?

co do przodu to czy mozna tez wsadzic heble z s8 d3 do d2?
_________________
Marcin
 
 
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 42
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-02-18, 14:11   

Tyl od S4 300 albo 310 (nie pamiętam)
Zacisk ori A8
Blacha dystansujaca zacisk na srednicy 17 mm i ET 12 mm.
Dla tokarza-frezera max godzina roboty
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-02-18, 14:57   

Podobno w po Fl zaklada sie jarzma i zaciski od D3 i bangla, z reszta zaloze to napisze :D
_________________
 
 
MARCINSOBI 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 47
Dołączył: 24 Sty 2012
Posty: 119
Skąd: Police
Wysłany: 2014-02-18, 15:38   

wydaje mi sie ze tam sa zaciski elektryczne wiec bezuzyteczne w d2
_________________
Marcin
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-02-18, 15:40   

MARCINSOBI napisał/a:
wydaje mi sie ze tam sa zaciski elektryczne wiec bezuzyteczne w d2

Tylne w D3 są elektryczne i bez sensu to wrzucać do D2..... ale Phaeton ma z tyłu klasyczne ;)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
MARCINSOBI 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 47
Dołączył: 24 Sty 2012
Posty: 119
Skąd: Police
Wysłany: 2014-02-18, 16:44   

FOSS napisał/a:
MARCINSOBI napisał/a:
wydaje mi sie ze tam sa zaciski elektryczne wiec bezuzyteczne w d2

Tylne w D3 są elektryczne i bez sensu to wrzucać do D2..... ale Phaeton ma z tyłu klasyczne ;)

wszystko ladnie pieknie ale zaciski tyl maja inne podlaczenie przewodu hamulcowego ;( (a mam juz "stalowe")
normalnie wszystko pod gorke
_________________
Marcin
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-02-18, 20:02   

Panowie napiszcie mi, czy we wszystkich wersjach d3 były takie same przednie zaciski?czy jest to uzależnione od wersji silnikowych, czy np. tylko te pre FL podejdą do d2, a może podejdą wszystkie bez różnicy od jakiej pojemności i rocznika
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-02-18, 22:46   

beyer28 napisał/a:
Panowie napiszcie mi, czy we wszystkich wersjach d3 były takie same przednie zaciski?czy jest to uzależnione od wersji silnikowych, czy np. tylko te pre FL podejdą do d2, a może podejdą wszystkie bez różnicy od jakiej pojemności i rocznika

W D3 razem z ceramiką jest chyba z 6 rodzajów zacisków.... albo i więcej..... to tak po numerach patrząc...
noi różne jarzma... w zależności od wielkości tarcz ;)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Korton 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 371
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-02-19, 00:05   

S8 i W12 pewnie maja inne zaciski i wieksze tarcze, pozniej 3.7 i 4.2 (pb i tdi), 3.0 TDI ma chyba jeszcze cos innego i pewnie mniejsze tarcze. Do tego wystepuja rozne wariacje, bo mozna bylo domowic inny zestaw hamulcow (mocniejszy).
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-02-19, 10:05   

Generalnie kupując z Allegro należy uważać bo połowa z tych handlarzy, jak nie zdecydowana większość, nie ma pojęcia jaki zacisk jest od czego i jak dla nich to pasuje do wszystkiego..... tzn. o co byś nie zapytał to będzie pasowało.
Stosują technikę odwróconego pytania.... ty pytasz od jakiego dokładnie auta, oni zamiast odpowiedzieć pytają do czego ci to potrzebne a jak mówisz do jakiego auta to okazuje się, że mają właśnie to czego potrzebujesz i oczywiście będzie pasować :/

Ja zaciski od S8 kupowałem 3 miesiące..... kupiłem z duszą na ramieniu i z założeniem, że jak będzie coś nie tak to na udry z gościem od razu i zgłoszenie na policję będę pisał - udało się chociaż po rozmowie i opisie aukcji szczerze w to wątpiłem.
Jarzm od S8 do tylnych zacisków szukałem pół roku (nie spieszyło mi się a nowe w ASO nie były atrakcyjne cenowo) z czego 3 razy zamówiłem u kogoś z Allegro i 3 razy po moim zamówieniu sprzedający się wycofali. Ale jak składałem zamówienie to robiłem to pisemnie z opisem części którą zamawiam czyli numer oryginału i opis do jakiego auta i pod jakie tarcze...... i jak czytali moje zamówienie to nagle oddzwaniali, że sprawdzili i mają jednak od czegoś innego :/
Jarzma w efekcie końcowym kupiłem nowe w ASO.

Taka nasza rzeczywistość ludzi handlujących używanymi częściami - tylko część z nich ma naprawdę wiedzę a reszta to ludzie z przypadku, rozbieraki takie którzy bladego pojęcia nie mają o branży i o tym jak robić to właściwie.
Nie dalej jak 2 dni temu wymieniałem jednemu koledze amortyzator pneumatyczny w D3 na inny używany - kabel z kostką elektryczną ucięty bezmyślnie chociaż sama kostka była 3cm dalej i wystarczyło ją rozpiąć...... widać że kretyn to robierał :/
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.