Autor |
Wiadomość |
Grain
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Maj 2010 Posty: 241 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 2014-02-18, 08:50
|
|
|
FOSS napisał/a: | Apophis napisał/a: | A czy do tych hebli z D3 podejda 17stki czy juz minimum 18? |
Noi tu jeszcze jedna niespodzianka......
w S8 D2 są zaciski Brembo i tarcze 345mm i najmniejsza felga to praktycznie 18" (17" czasem wejdzie ale na żyletki się mieści i zależy to od konkretnego wzoru felgi)...
w A8 D3 są zaciski ATE i tarcze 360mm i na nie spokojnie można założyć felgi 17" |
Hej
przy 6 -ciu tłoczkach felga 18 to też minimum |
_________________ Było S8....:(
|
|
|
|
|
|
|
|
Korton
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 371 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2014-02-18, 09:06
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Ale to będzie wyglądać w tej 18, zapełni całą przestrzeń. |
Tak bedzie wygladac, felga 18"
|
|
|
|
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-02-18, 09:18
|
|
|
Panowie.
Od roku jeżdże na zestawie D3 360mm ATE zaciski alu -2 tłoczki.
Felgi lato to 18 z SuperB zima ori audi 17 5 ramion(najpopularniejsze).
Moje audi to przedlift z żeliwnymi zwrotnicami.
Zacisk przykreca sie przed zwrotnice (pomiedzy tarcze a zwrotnice)
Pod tarcze nalerzy dorobic dystans (odsadzająco- samocentrujący).
Jak miałem przerabiac tą porażkę LUCASA dzwoniłem do SID-a.
Stwierdził że to co mam zamontowane a wtedy dopiero myślałem nigdy nie będzie działać i nigdy nie będzie idealnej gładkiej jazdy (wibracje itp.)
Stety się mylił a teraz hamowanie jest bezstresowe do wklejenia czoła w przednią szybę włącznie. |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-02-18, 10:05
|
|
|
Czyli jak ja mam 16" na zimę to mogę zapomnieć o większych tarczach? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-02-18, 10:12
|
|
|
17 mieści się prawie na styk o 16 można zapomnieć |
|
|
|
|
MARCINSOBI
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 47 Dołączył: 24 Sty 2012 Posty: 119 Skąd: Police
|
Wysłany: 2014-02-18, 14:07
|
|
|
czy tak samo prosto jest z tylnymi zaciskami ?
zeby wsadzic jakies wieksze heble ?
co do przodu to czy mozna tez wsadzic heble z s8 d3 do d2? |
_________________ Marcin |
|
|
|
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-02-18, 14:11
|
|
|
Tyl od S4 300 albo 310 (nie pamiętam)
Zacisk ori A8
Blacha dystansujaca zacisk na srednicy 17 mm i ET 12 mm.
Dla tokarza-frezera max godzina roboty |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-02-18, 14:57
|
|
|
Podobno w po Fl zaklada sie jarzma i zaciski od D3 i bangla, z reszta zaloze to napisze |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
MARCINSOBI
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 47 Dołączył: 24 Sty 2012 Posty: 119 Skąd: Police
|
Wysłany: 2014-02-18, 15:38
|
|
|
wydaje mi sie ze tam sa zaciski elektryczne wiec bezuzyteczne w d2 |
_________________ Marcin |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-02-18, 15:40
|
|
|
MARCINSOBI napisał/a: | wydaje mi sie ze tam sa zaciski elektryczne wiec bezuzyteczne w d2 |
Tylne w D3 są elektryczne i bez sensu to wrzucać do D2..... ale Phaeton ma z tyłu klasyczne |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
MARCINSOBI
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 47 Dołączył: 24 Sty 2012 Posty: 119 Skąd: Police
|
Wysłany: 2014-02-18, 16:44
|
|
|
FOSS napisał/a: | MARCINSOBI napisał/a: | wydaje mi sie ze tam sa zaciski elektryczne wiec bezuzyteczne w d2 |
Tylne w D3 są elektryczne i bez sensu to wrzucać do D2..... ale Phaeton ma z tyłu klasyczne |
wszystko ladnie pieknie ale zaciski tyl maja inne podlaczenie przewodu hamulcowego ;( (a mam juz "stalowe")
normalnie wszystko pod gorke |
_________________ Marcin |
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-02-18, 20:02
|
|
|
Panowie napiszcie mi, czy we wszystkich wersjach d3 były takie same przednie zaciski?czy jest to uzależnione od wersji silnikowych, czy np. tylko te pre FL podejdą do d2, a może podejdą wszystkie bez różnicy od jakiej pojemności i rocznika |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-02-18, 22:46
|
|
|
beyer28 napisał/a: | Panowie napiszcie mi, czy we wszystkich wersjach d3 były takie same przednie zaciski?czy jest to uzależnione od wersji silnikowych, czy np. tylko te pre FL podejdą do d2, a może podejdą wszystkie bez różnicy od jakiej pojemności i rocznika |
W D3 razem z ceramiką jest chyba z 6 rodzajów zacisków.... albo i więcej..... to tak po numerach patrząc...
noi różne jarzma... w zależności od wielkości tarcz |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Korton
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 371 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2014-02-19, 00:05
|
|
|
S8 i W12 pewnie maja inne zaciski i wieksze tarcze, pozniej 3.7 i 4.2 (pb i tdi), 3.0 TDI ma chyba jeszcze cos innego i pewnie mniejsze tarcze. Do tego wystepuja rozne wariacje, bo mozna bylo domowic inny zestaw hamulcow (mocniejszy). |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-02-19, 10:05
|
|
|
Generalnie kupując z Allegro należy uważać bo połowa z tych handlarzy, jak nie zdecydowana większość, nie ma pojęcia jaki zacisk jest od czego i jak dla nich to pasuje do wszystkiego..... tzn. o co byś nie zapytał to będzie pasowało.
Stosują technikę odwróconego pytania.... ty pytasz od jakiego dokładnie auta, oni zamiast odpowiedzieć pytają do czego ci to potrzebne a jak mówisz do jakiego auta to okazuje się, że mają właśnie to czego potrzebujesz i oczywiście będzie pasować
Ja zaciski od S8 kupowałem 3 miesiące..... kupiłem z duszą na ramieniu i z założeniem, że jak będzie coś nie tak to na udry z gościem od razu i zgłoszenie na policję będę pisał - udało się chociaż po rozmowie i opisie aukcji szczerze w to wątpiłem.
Jarzm od S8 do tylnych zacisków szukałem pół roku (nie spieszyło mi się a nowe w ASO nie były atrakcyjne cenowo) z czego 3 razy zamówiłem u kogoś z Allegro i 3 razy po moim zamówieniu sprzedający się wycofali. Ale jak składałem zamówienie to robiłem to pisemnie z opisem części którą zamawiam czyli numer oryginału i opis do jakiego auta i pod jakie tarcze...... i jak czytali moje zamówienie to nagle oddzwaniali, że sprawdzili i mają jednak od czegoś innego
Jarzma w efekcie końcowym kupiłem nowe w ASO.
Taka nasza rzeczywistość ludzi handlujących używanymi częściami - tylko część z nich ma naprawdę wiedzę a reszta to ludzie z przypadku, rozbieraki takie którzy bladego pojęcia nie mają o branży i o tym jak robić to właściwie.
Nie dalej jak 2 dni temu wymieniałem jednemu koledze amortyzator pneumatyczny w D3 na inny używany - kabel z kostką elektryczną ucięty bezmyślnie chociaż sama kostka była 3cm dalej i wystarczyło ją rozpiąć...... widać że kretyn to robierał |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|