Autor |
Wiadomość |
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-03-01, 07:45
|
|
|
Macie schemat adapterów? |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-03-01, 10:16
|
|
|
emdzej napisał/a: | A klocki przypadkiem też nie od S4 B6? Przecież tarcza jest większa niż w D2. |
A zmieszczą się klocki w zaciski? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
emdzej
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Max
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Kwi 2012 Posty: 373 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2014-03-01, 12:05
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | emdzej napisał/a: | A klocki przypadkiem też nie od S4 B6? Przecież tarcza jest większa niż w D2. |
A zmieszczą się klocki w zaciski? |
Ale samobój
Nie dostałem nic od kolego Przemek21. |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-03-01, 12:18
|
|
|
Nic nie straciłeś, rysunek jet do poprawy bo otwory wyjdą na samych obrzeżach adaptera Do poprawy jest szerokość i długość adapteru |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2014-03-10, 19:08
|
|
|
a do alu zwrotnic te zaciski z jarzmami z D3 podchodzą p&p. Kwestia czy tarcze z D3 i klocki potrzebują jakichś adapterów?
Kupiłem zaciski i będe je regenerował ale kwestia czy cos potrzebuję oprócz tarcz i klocków z D3? |
|
|
|
|
emdzej
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Max
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Kwi 2012 Posty: 373 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2014-03-11, 13:09
|
|
|
A co w przypadku żeliwnych zwrotnic? Nie pasują? |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-03-18, 17:07
|
|
|
emdzej napisał/a: | A co w przypadku żeliwnych zwrotnic? Nie pasują? |
<niewiem> Te zwrotnice od 20" różnią się większym odsadzeniem o 10mm od zwykłych. Najlepiej to mieć oba typy zwrotnic i porównać
Czy zaciski z jarzmami od S8 D3 spasują na przód A8 D2 bez kombinacji alpejskich?? |
_________________
|
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2014-03-18, 21:12
|
|
|
Tak ostatnio miałem na stole jarzmo z D3 i zwrotnica z D2 alu. Wszystko pasuje P&P nawet otwory się pokrywają i na ten sam rozmiar(sprawdzałem w etce) |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-03-18, 21:21
|
|
|
Może by tak wsadzić heble z S8 d3 bo tam są większe tarcze jak 360mm |
_________________
|
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2014-03-18, 21:29
|
|
|
Ale to felga 17 juz nie bedzie a 18 to chyba na styk |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-03-18, 21:38
|
|
|
Kurcze noo, 18" mam na zimę ale przynajmniej zestaw letni wejdzie. Trzeba rozpoznanie zrobić.. |
_________________
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-03-18, 21:47
|
|
|
Avus 18" na dystansie też powinien utargać, no zobaczymy bo same zaciski z d3 360mm robią wrażenie wielkością. |
_________________
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-03-18, 23:46
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Czy zaciski z jarzmami od S8 D3 spasują na przód A8 D2 bez kombinacji alpejskich?? |
385mm od S8D3 wejdą również p&p tak samo jak 360mm od zwykłej A8D3.
Tylko zaciski od S8D3 dostać jest dosyć trudno - ja na swój zestaw polowałem 3 m-ce
krzychu22.p1i napisał/a: | Kurcze noo, 18" mam na zimę ale przynajmniej zestaw letni wejdzie. Trzeba rozpoznanie zrobić.. |
Na 360mm z A8D3 wchodzi także 17" ale na eSkowe 385mm z D3 minimum 18".
Na zimówkach mam 18" i 385mm spokojnie się jeszcze mieszczą i ciężarków nie zrywają |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|