Autor |
Wiadomość |
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-02-19, 21:14
|
|
|
dla wyjasnienia raz na zawsze :
Podział olejów smarowych na podstawie baz olejowych
Baza olejowa z Ropy Naftowej:
Hydrosyntetyczny olej (w Technologii Syntetycznej, Synthetic Technology, HC synthese, Hydro Crack)
Oleje hydrosyntetyczne są produkowane z Ropy Naftowej. Są to wysoko przetworzone oleje
mineralne. Pod względem budowy molekularnej oraz właściwości fizykochemicznych mają naśladować
oleje syntetyczne. Taki olej może mieć właściwości co najwyżej zbliżone do olejów syntetycznych
uzyskiwanych z gazu ziemnego na drodze syntezy chemicznej. Nazwy takich olejów są zazwyczaj
konstruowane w taki sposób by nawiązywać do olejów syntetycznych co niekiedy wprowadza w BŁąd klienta, który jest przekonany, że nabył prawdziwy olej syntetyczny.
To jest wasz chwalony shell 5w40 ultra czy 5w30 ultra
Baza olejowa z Gazu Ziemnego:
Syntetyczny (100% Synthetic, Fully Synthetic)
Oleje Syntetyczne są produkowane z Gazu Ziemnego na zasadzie syntezy chemicznej węglowodorów.
Odznaczają się bardzo uporządkowaną (jednolitą) budową molekularną, wysoką stabilnością
chemiczną i normalną pracą w szerokim zakresie temperatur.
Podstawowe bazy olejów syntetycznych:
PAO - Poly-Alpha-Olefin
POE - Poliestry
PAG - Poliglikole
I to jest własnie olej LIQUI MOLY 0W40 SYNTH OIL ENERGY
Pomijajac sprawę etykiet gdzie LM bije na głowe olej pseudosyntetyczny shell 5w40
sam rozruch jest łatwiejszy wynikajacy ze specyfikacji oleju
mało tego oleje w twchnologi syntetycznej oczywiscie maja dobre parametry ... ale... bardzo szybko jes traca niestety - patrz baza olejowa...
NIGDY OLEJ HYDROCRACK NIE DORÓWNA W PEŁNISYNTETYCZNEMU
Kto chce wyciagnie z tego co trzeba i obudzi sie z tego polskiego snu o oleju pelnisyntetycznym za 60pln
Przepraszam Was ale takich wierutnej kakofoni nie slyszałem dawno....
Super że polecacie i Wam odpowiada szkoda że niektórzy nie maja najmniejszego o tym pojecia co polecaja
NO BO ALLEGRO POWIEDZIAŁO ZE SYNTETYK |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-02-19, 21:46
|
|
|
A proszę spojrzeć dokładnie na opakowanie shella
Wzmianka ze strony producenta: "To dlatego Shell zastosował zupełnie nową metodę produkcji olejów na bazie syntetycznej: powstają one z gazu ziemnego, dzięki opatentowanej przez nas technologii Shell PurePlus."
Oraz blogowy artykulik: http://www.spalacz.pl/she...leju-silnikowym
Tak mnie zaciekawił ten temat, że aby się upewnić na 100% i rozwiać wszelakie wątpliwości, podzwonię w poniedziałek po przedstawicielach danych olejów i popytam. |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-02-19, 21:52
|
|
|
wiem ze nadzieja umiera ostatnia
http://www.shell.de/produ...ultra-5w40.html
prosze ciebie to jest oparte na technologi syntetycznej gz to nie jest syntetyk
zadzwon do niemiec bo w pl to nawet na magnatecu do tej pory znajdziesz nazwe w pelni syntetyczny
Kiedyś tez byłem nieswiadomy takiego matactwa dopóki nie zacząłem bawić sie LM
Tam nie jest tak rózowo tez maja swoje za uszami ale
co napisane syntetyk to jest SYNTETYK i to najwyższej klasy
Nie mam zamiaru wprowadzać nikogo w błąd a raczej z błędu wyprowadzic i otworzyć oczy |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-19, 22:01
|
|
|
Dragonie a szel 0W40 to co to jest? Bo że 5W40 jest hydrocrakiem to żdana tajemnica |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-02-19, 22:43
|
|
|
tez synteza przykro mi pudlo
Motorenöl auf Basis von Synthesetechnologie |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-19, 22:48
|
|
|
120zł za bańke to co się dziwisz |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-02-19, 23:09
|
|
|
nie no na ALLEGRO powiedzieli że syntetyk
|
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-19, 23:10
|
|
|
Z butelek zrobili po koka koli...ale qrde one z ropy robione |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-02-19, 23:24
|
|
|
za siedmioma górami za siedmioma lasami...
|
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-02-19, 23:50
|
|
|
To ja napiszę tak.
Szczerze wolę jeść guano które jest guanem niż jeść guano przybrane w schabowego z ziemniakami z zestawem surówek
dracus6662, szacun |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-19, 23:52
|
|
|
Nieee no ja wole ówno w czekoladzie bo wiadomo że czego oczy nie widza tego sercu nie żal |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-02-20, 11:05
|
|
|
to może tak coś dotrze
moje aluminium jest z 99/2000 roku wtedy było zalane syntetykiem i obecny najgorszy syntetyk na rynku jest lepszy od tamtego co było zalewane w fabryce
te 17 lat zrobiło swoje
I po co temat ?
Niech każdy leje co chce aby tylko to był syntetyk |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-20, 11:07
|
|
|
pepi napisał/a: | Niech każdy leje co chce aby tylko to był syntetyk |
No to musimy lać oleum Dracusa bo reszta nie jest syntetykami
Wystarczy przeczytac specyfikacje na stronach niemieckich |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-02-20, 11:48
|
|
|
I ty, Brutusie, przeciw mnie
Na prawdę ten internet to ogłupia ludzi i po co to ?
bo kasa jest ważna a reklama ręką rynku |
|
|
|
|
|
|
|
dareka6
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptroinic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 45 Skąd: WR
|
Wysłany: 2016-03-03, 07:25
|
|
|
dracus6662 napisał/a: | Perfect valvo na 2 tysie i zlew i LM 0 w40
|
Zalałem na razie 5W40 Valvo i wszystko smiga jak należy przy odpalaniu zero jakiegokolwiek hałasu.
Z tym LM 0W40 się jeszcze zastanawiam zobaczymy po wypłacie |
_________________ Było:
Audi 80 B4 2.0 ABT
Audi A6 C4 2.5 Tdi AEL
Audi A8 D2 4.2 Quattro ABZ
Audi A8 D2 F.L 4.2 Quattro AQF
Audi A4 B5 1.9 TDi AFN
Audi A4 B5 FL 2.4 Quattro APS
Audi A6 C5 FL 3.0 Quattro ASN
Audi A4 B6 1.9 TDI AWX
Audi A4 B5 FL 1.8 Turbo Quattro ANB
W garażu
Audi A4 B5 FL 1.9 TDi AJM + Virus
Audi A8 D2 FL 4.2 Quattro AUW |
|
|
|
|
|