|
Autor |
Wiadomość |
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-04-07, 07:43
|
|
|
juz o tym rowniez wspominałem ale wiesz...
niektórzy róznicy nie zauwazyli...
tak samo jak miedzy mineralem , hydrocrackiem , technologii syntezy a olejem w pelni syntetycznym....
mało tego padały stwierdzenia ze róznice w sumie sa niewielkie ba wrecz zadne to poco za olej dac wiecej...
wypowiedzi padały zarówno ze stron castrolowców , szelowców orlenowców, valvolowców motulowców czy tez innych diablowatych ...
wracajac do sedna sprawy co niektórzy nie wiedzieli nawet ze na syntetyku nie jezdza tylko na hydrocracku
no ale cos w tym jest im mocniej gesty olej i im wiecej popiolu a mniejsza zawartosc skladnikow pluczacych tym mniejsze zuzycie oleju to prawda poniewaz ta gesta masa coraz mocniej okleja wszystko co zuzyte od uszczelniaczy po panewki i napinacze a poznie tematy leca :
komu stukaja nastawniki przy rozruchu... ile u ciebie hmm 5 minut a u ciebie hmm w sumie cały czas...
a to skutek nie tylko zuzycia materialu a wlasnie stosowania bagna do zalewania silnika ...
popioly pieknie uszczelniaja tłoki / pierscienie / nagarek skutecznie zmniejsza zuzycie oleju do momentu kiedy juz piercienie doszczetnie sie zetra przez ów nagar
malotego najlepsze sa opinie ludzi którzy 8kami jezdza od swieta ... a na codzien zupelnie zwyklym pierdzipajdkiem...
kupilem 8 po to by szybko przemieszczac sie z punktu a do punktu b bardzo czesto na liczniku gosci 270 , standardowo 200 to minimum tam gdzie trzeba zwolnic zwalniam ale szybciuchno to nadrabiam, jak również samochód uzytkuje codziennie do pracy , nie moge sobie pozwolić na kiepska ochrone silnika
nie wyobrazam sobie jazdy na oleju hydrokracowanym czy tez mineralu wymiana oleju 2x do roku minimum
i nikt mi nie powie ze lac shit bedzie dobrze bo to tak jak z oslona silnika mozna kupic zamiennik za pare 10 albo ori za parev 100
jestem za aby lac to co nalezy a jezeli mozna zalac olej o owiele lepszych parametrach to dlaczego tego nie zrobic |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
pioteros
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 36 Dołączył: 21 Sie 2015 Posty: 106 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-04-07, 15:56
|
|
|
dokładnie, potem ktoś kupi auto które jeżdziło ileś lat na 10W, zaleje olejem jakim powinno się zalać i okazuje się że kazdy element pieknie gra i rzęzi bo wszędzie luzy są takie że można paznokieć wsadzić - i tu się rodzi mit na temat "nie lej 5W bo rozszczelni ci się silnik" albo nie wiadoma |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-04-07, 16:00
|
|
|
Ja myśle że na temat olejów to juz zostało powiedziane wszystko więc nie ma sensu dalej klepac stron. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |