Autor |
Wiadomość |
kojot1
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: paweł
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 74 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2014-05-19, 20:43
|
|
|
fajnie podoba mnie się , ładnie wykonane , czasami widzi się wydechy jak wiszą pół metra pod zderzakiem a tu ładnie przylega i nie wystaje za daleko , tak bym chciał mieć jeżeli kiedykolwiek zabierałbym się za wydech , robota pierwsza klasa. |
|
|
|
|
|
|
|
Grain
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Maj 2010 Posty: 241 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 2014-05-19, 21:23
|
|
|
Super wygląda, szkoda że fabrycznie tak nie wychodził napisz coś więcej wrzuć jakiś filmik. U mnie od soboty siedzi wydech Superspinta powiem tak jest ogień |
_________________ Było S8....:(
|
|
|
|
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-05-19, 21:28
|
|
|
Dzięki Panowie Tłumiki od RS4 mają troszkę inną konstrukcję niż klasyczne pletoty i w zwiazku z tym dzwięk też jest trochę inny.
W sobotę do kompletu wstawiłem z powrotem ori tłumik środkowy. Okazuję się, że jednak on też od chory tłumi. Wstawiłem przed montażem końcówek żeby nie zmieniła się geometria końcówek. A wstawiłem bo dzwięk na przerobionym h-pipe i dwóch cygarkach zamiast środkowego był mega rasowy i zajebisty ale chyba ogólnie wiedziałem że mnie zmęczy w końcu, choć zdawał się nie buczeć nadmiernie w znanym zakresie obrotów. Generalnie na tym tłumikach tak na prawdę nie jeździłem porządnie jeszcze tylko przegazówki i rundki wokół drzewa koło firmy
Dzisiaj dopiero założyłem końcówki, tłumiki muszę się jeszcze dopalić i dzwięk jeszcze sie zmieni. Jutro polatam to napisze jak to wyszło |
Ostatnio zmieniony przez Mucholejkolator 2014-05-19, 21:32, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-05-19, 21:30
|
|
|
To teraz juz wiem że pojedyncze koncówki w D2 pasuja lepiej jak dwururki |
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2014-05-20, 02:33
|
|
|
No prezentuje się to wyśmienicie. Bardzo rasowo i z gustem. Zdarzyło mi się widzieć wydechy które mi się podobały, ale ten mnie zachwycił |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-05-20, 05:02
|
|
|
Te rury lepiej pasują do okrągłego tyłka niż podwójne po obu stronach
Rewelacyjny efekt |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-05-20, 06:47
|
|
|
ojej ojej mega wypas to wyszło <brawo2>
juz mam kolejny cel do modów mojej A8 |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-05-20, 16:40
|
|
|
Tym razem będę mało popularny ale muszę powiedzieć, że mi bardziej podobały się te dwururki..... to było coś wyjątkowego |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2014-05-20, 18:18
|
|
|
Ja niestety również pójdę pod prąd, nie podobają mi się owalne końcówki, może gdybym zobaczył to na żywo inaczej bym ocenił. Mimo wszystko i tak wielki szacun za nakład prac jaki poniosłeś przy tym modzie. Dla mnie zawsze brakowało czasu na porządny dual exhaust |
_________________
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-05-21, 18:28
|
|
|
gusta i guściki mi się bardzo podoba, dają uroku podwojny gruby komin jak na moje jest dość ordynarny a tu jest ładnie graty! |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
macisz12
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 185 Skąd: Łask
|
Wysłany: 2014-05-22, 09:04
|
|
|
Fajny modzik, wrzuć na youtuba jak to brzmi. |
|
|
|
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-05-22, 20:35
|
|
|
Dzisiaj dociąłem lepiej otwory pod końcówki, jutro znajomy pomaluję właściwie zderzak i wtedy nagram filmik. Dzwięk nie jest oszałamiający bo wyciszyłem cały układ żeby dało się jeździć jak na limuzynę przystało. Mam już dosyć trzęsących się szyb od głośnego wydechu |
|
|
|
|
macisz12
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 185 Skąd: Łask
|
Wysłany: 2014-05-22, 20:57
|
|
|
Ja miałem u siebie ultera, ale wywalilem bo mi za bardzo buczało, teraz szukam czegos delikatnego, żeby wydobyć trochę brzmienia silnika. Noi tak się zastanawiam czy taki wydech od rs4 by mi załatwił sprawę. Pozostaje jeszcze kwestia upchania go w D3. |
|
|
|
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-05-22, 22:07
|
|
|
Jak pojeżdżę trochę i jak tłumiki się już dopalą to zdam relację jak to słychać w środku. Na dwóch cygarkach zamiast środkowego auto brzmiało fenomenalnie i inaczej niż wszystko co do tej pory miałem w aucie (a było tego sporo). W środku był zarąbisty znany mi z RS6 C5 dźwięk wydechu...Nie umiem tego opisać.
Gdybym miał więcej czasu i pieniędzy to zostawiłbym takie ustawienie i popróbował najpierw. Może by nie buczało ale stwierdziłem, że i tak w końcu będę chciał mieć więcej ciszy w aucie nawet jeśli wydech tłumił by ten zafajdany basss. Oczywiście wydech teraz też podkreśla delikatnie typ silnika i chyba to jednak bardziej mi pasuje niż narzucające się darcie mordy |
|
|
|
|
|