Autor |
Wiadomość |
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2015-01-29, 13:04
|
|
|
TO na Twoje oko tak ale u mnie ejst odwrotnie przez to ze czesto załącza się esp i dohamowuje tyl |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-01-29, 13:43
|
|
|
uszek napisał/a: | DOradzcie warto zakladać czujniki zuzycia klocków na tyl? |
Dla bajery tak, a funkcjonalnie to hmm. Jeśli masz otwarte felgi to widać stan klocków przy sprawdzaniu powietrza albo przy myciu. Wiązka grosze, klocki do D2 z czujnikiem 90zł. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2015-01-29, 16:35
|
|
|
wiazka nowa to z 250 zl, samemu prawie nic tylko czy jest sens sie bawic, sa nad pompa abs przygotowane wtyczki do tylnych czujnikow |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-01-29, 21:54
|
|
|
To jest zwykły przewód z 4 wtyczkami i peszlu Montaż banalnie prosty, dokładałem to tylko na wtyczkach do czujników do phaetona. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2015-01-29, 21:58
|
|
|
Wiem ze banalnie prosty montaz ale szkoda mi 270 zl za taki kawałek przewodu. Wiesz jak tam są połaczone te wtyczki bo w moich schematach tego nie ma |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-01-29, 22:10
|
|
|
Przy pompie abs wpinasz się w kostkę (ten przewód z aso jest rozwidleniem) i ciągnie się do tyłu i rozchodzi na L i P koło. Te przewody tworzą obwód zamknięty. Czujniki przy klockach nowe mają gr 5mm jak osiągną 4mm to już przerywa się obwód i wywala okładziny na FISie. na upartego dałoby się to zdrucić przy pompie. Fotek nie robiłem ale miałem linka do rosyjskiej stronki as8 i tam to było pokazane (niestety teraz się nie uruchamia). |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
|
|
|
|
eed
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8L D4
Pomógł: 1 raz Wiek: 45 Dołączył: 09 Mar 2012 Posty: 223 Skąd: Gryfino - Aukra
|
Wysłany: 2015-01-30, 09:15
|
|
|
Przemek21 napisał/a: | Tak wygląda jak się wstawi jarzma i tarcze od rs4 i klocek bierze całą tarcze |
Przemek a jaka jest srednica z tylu?
Pozdro |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-01-30, 09:18
|
|
|
Jarzma Przemek miał ode mnie i były one pod 312mm. Tarcze rs4 a reszta z D2. |
_________________
|
|
|
|
|
eed
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8L D4
Pomógł: 1 raz Wiek: 45 Dołączył: 09 Mar 2012 Posty: 223 Skąd: Gryfino - Aukra
|
Wysłany: 2015-01-30, 15:05
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Jarzma Przemek miał ode mnie i były one pod 312mm. Tarcze rs4 a reszta z D2. |
Dzieki |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
michalswd
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michal
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 36 Dołączył: 03 Mar 2016 Posty: 2 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2016-03-03, 13:40
|
|
|
Witam Panowie mam pytanko .....
czy zaciski tył z pheatona w12 /335 są aluminiowe ?
zacisk tył pheaton 5.0tdi też alu ?
inne wersje czy zaciski różnią sie budową czy w tym przypadku tylko jarzmo
decyduje o średnicy tarczy ?
Dzieki wielkie |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-03-03, 17:08
|
|
|
Są aluminiowe. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
michalswd
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michal
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 36 Dołączył: 03 Mar 2016 Posty: 2 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2016-03-03, 17:20
|
|
|
dzieki ale te z w12 czy 5.0v10 tez
czy wszystkie ? |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-03-03, 18:08
|
|
|
Ja mam z phaetona w12 i są alu, z tdi też zapewne. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4801 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-03-04, 15:00
|
|
|
tylko alu |
|
|
|
|
|