Autor |
Wiadomość |
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2015-02-25, 21:10
|
|
|
Koledzy - według moich informacji nie ma gotowego zestawu naprawczego dla magli w A8 , każda robota to takie rzeźbienie i liczenie na to ze będzie ok . Zwykle kończy się na dobieraniu uszczelniaczy z Ursusa . Lepiej kupić używke . |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2015-02-28, 09:24
|
|
|
Michale-uszczelniacze listwy sa do kupienia bez zadnego problemu dokladnie takie jakie tam sa.Zestawu niema to fakt.Reszta elementow z hydrauliki silowej naszej przekladni rowniez w zakladzie ktory zajmuje sie hydraulika silowa bez problemu odnajduje w ofercie roznych producentow.
Zabawa jest gdy:
-wyrobiona jest obudowa i trzeba tulejowac by osiagnac nominalne wymiary
-wyrobione sa zeby na listwie i na walku kolumny-mozna regenerowac,sa technologie ale nie usze tlumaczyc ze to nie warto i to wrecz kilkukrotnie |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-03-07, 11:30
|
|
|
Podbije do tematu dzieląc się moim ostatnim rezulatetm naprawy owego opornego wspomagania
W pierwszej kolejności podziękowania dla Michała michalwruszak za cenne rady oraz dla Wiktora dziadek_yoyo od którego dostałem działający przekaźnik sevotronica ..(Flacha się chłodzi )
Wiec i wymienił em ten przekaźnik na działający i zrobiłem płukanko całego układu wspomagania...przeczyszczony zbiorniczek (a syfu było <jezu> ) przepłukane węże oraz chłodnica wszystko najpierw płynem z zamiennika aby potem wlać oryginalny zakupiony w ASO płyn do wspomagania... 1 litr = 50zł
Potej operacji nie to auto <hura> teraz to i na kołach 21" jednym paluszkiem można by kręcić... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
teeree
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: jarek
Jeżdzę: s8 d2
Wiek: 42 Dołączył: 24 Gru 2014 Posty: 72 Skąd: trzebnica
|
Wysłany: 2015-03-26, 06:12
|
|
|
teeree napisał/a: | Witam,
przepraszam że odgrzeje kotleta,
ale mam pytanie, może ktoś wie gdzie mi zregenerują we Wrocławiu lub okolicach, maglownice?
kilka dni temu kupiłem samochód, sprzedający mówił ze magiel puka/stuka na dziurach,
a dziś zauważyłem że ciężko kręci się kierownica w prawo, w lewo idzie leciutko,
dodatkowo strasznie skrzypi, gdy kręcę w prawo,
przeczytałem kilka stron i wnioskuje że to magiel do regeneracji,
może ktoś jest mi wstanie polecić sprawdzony warsztat? |
odebrałem auto od mechanika :
"nic nie puka nic nie skrzypi" , kierownica w lewo i prawo kreci się lekko,
regenerowała firma z pod Wrocławia, Mirków ul. rzemieślnicza ,
póki co jestem zadowolony, jedyny minus ale to wszyscy którzy mi ich polecali,
mówili że czasowo trzeba uzbroić się z cierpliwość - równe 3tygodnie czekałem,
mimo to jestem zadowolony |
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-03-26, 20:41
|
|
|
Mariusz właśnie jutro będę to robił mój magiel ma już taki luzy że żadna regeneracja nie pomoże. Dostałem drugi magiel bez ludów ani wycieków, jutro montuje i powinno być ok. Chcę to zrobić zanim załodze 19" bo jeszcze geometria mnie czeka...
Ehh dobrze ze z moim mechaniorem jak z bratem żyje, bo nie wiem ile by mnie to wszystko kosztowało i gdzie bym to roobił...
Czy ktoś mi powie czy ten zawór servotronica na magl jest rozbieraly czy lepiej nie ruszać? W nowym maglu na pewno mam przewód do wymiany,ale zastanawia mnie to czy sam zawór będzie sprawny... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2015-03-26, 20:49
|
|
|
Warto przed montażem sprawdzić przewody pod kątem uszkodzen , ewentualnie je jakoś zabezpieczyć by wilgoć lub woda szkód nie narobiła |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-03-26, 20:52
|
|
|
Michał kabel mam na pewno do wymiany i będę ciągnął nowy, natomiast zastanawia mnie czy same te zawory na maglu się spują |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2015-03-26, 20:58
|
|
|
Bardziej chodziło mi o zabepieczenie nowego przewodu , wyciagniesz stary to będzie można sprawdzić go czy działa , 6v napięcie trzeba podać na niego - jak dobrze pamiętam |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-03-26, 20:59
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | Mariusz właśnie jutro będę to robił mój magiel ma już taki luzy że żadna regeneracja nie pomoże. Dostałem drugi magiel bez ludów ani wycieków
|
To u mnie znowu brak luzów i wycieków, ale servo nie trybi. Podczas jazdy wspomaganie jak należy, ale na postoju ciężkawo i chyba jedynym sposobem na naprawienie tego to regeneracja magla |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-03-26, 21:03
|
|
|
Michał, a który to jest i po czym poznać, że coś z nim nie teges? |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-03-26, 21:16
|
|
|
A jakaś różnica powinna być wyczuwalna po wyjęciu tego?U mnie to wygląda tak- rano ruszam, wszystko pięknie, jednym paluszkiem i tak dalej bajka się kończy na pierwszych światłach gdzie servo gaśnie i na postoju oraz wolnej jeździe już ciężko |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-03-26, 21:21
|
|
|
Zaworek servotronica jest wymienny. U mnie kiedys zgnił i wymianiałem na uzywkę w firmie co robi magle. Koszt 140zł wtedy sama wymiana wraz ze sprawdzeniem przekładni. |
|
|
|
|
|