Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-09-18, 06:45
|
|
|
sprawdzić kable najpierw :-P |
|
|
|
|
|
|
|
lukasz1986
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: lukasz
Jeżdzę: a8
Dołączył: 18 Mar 2012 Posty: 72 Skąd: brzesko/wiedeń
|
Wysłany: 2013-10-12, 15:44
|
|
|
Koledzy zdiagnozowałem problem.ugniły mi kable przy samym servotroniku i tu moje pytanie jak wyciągnąć ta przekładnie bo nie bardzo mam pomysł jak sie za to zabrać chodzi mi oto co rozebrać po drodze zeby ja wyjąć.bo kable ugniły tak blisko przekładni ze bez wyjęcia nie mam jak je połączyc. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-10-12, 19:54
|
|
|
U mnie zwalana była cześc wydechu od kolektora po stronie kierowcy żeby wydostac magiel. |
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-10-12, 20:59
|
|
|
Apophis napisał/a: | U mnie zwalana była cześc wydechu od kolektora po stronie kierowcy żeby wydostac magiel. |
Ja, jak wymieniałem maglownice nie ruszałem tłumika. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-10-13, 00:00
|
|
|
Ja sam tego nie robiłem tylko znajomy warsztat. osobiście nie miałem mozliwości u siebie w garazu tego robic a do warsztatu gdzie zwykle robie bym nie dojechał gdyz servotronic mi pluł litr oleju na 5 km |
|
|
|
|
Jakub
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 166 Skąd: BTM
|
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-10-13, 18:36
|
|
|
Kolego fajna ta strona. :-D |
|
|
|
|
lukasz1986
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: lukasz
Jeżdzę: a8
Dołączył: 18 Mar 2012 Posty: 72 Skąd: brzesko/wiedeń
|
Wysłany: 2013-10-14, 18:25
|
|
|
Dzięki kolego wisze Ci flaszke:-) |
|
|
|
|
|
|
|
teeree
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: jarek
Jeżdzę: s8 d2
Wiek: 42 Dołączył: 24 Gru 2014 Posty: 72 Skąd: trzebnica
|
Wysłany: 2015-02-25, 00:00
|
|
|
Witam,
przepraszam że odgrzeje kotleta,
ale mam pytanie, może ktoś wie gdzie mi zregenerują we Wrocławiu lub okolicach, maglownice?
kilka dni temu kupiłem samochód, sprzedający mówił ze magiel puka/stuka na dziurach,
a dziś zauważyłem że ciężko kręci się kierownica w prawo, w lewo idzie leciutko,
dodatkowo strasznie skrzypi, gdy kręcę w prawo,
przeczytałem kilka stron i wnioskuje że to magiel do regeneracji,
może ktoś jest mi wstanie polecić sprawdzony warsztat? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-02-25, 06:17
|
|
|
wahacze oblukaj |
|
|
|
|
|
|
|
teeree
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: jarek
Jeżdzę: s8 d2
Wiek: 42 Dołączył: 24 Gru 2014 Posty: 72 Skąd: trzebnica
|
Wysłany: 2015-02-25, 07:43
|
|
|
pepi napisał/a: | wahacze oblukaj |
to na 99% nie jest wina wahaczy,
rozebrałem plastiki pod kierownicą ,
natłuściłem elementy gumowe na przejściu drążka kierowniczego i grodzi,
i definitywnie słychać ze skrzypienie dobiega z maglownicy,
pompę wspomagania wykluczam, ponieważ w lewo kreci się lekko, a w prawo ciężko a czasami z oporem, i to skrzypienie, masakra,, |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-25, 12:59
|
|
|
teeree, To są typowe objawy awarii maglownicy. Niestety o dobry punkt do regeneracji cięzko dziś.... |
|
|
|
|
|
|
|
teeree
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: jarek
Jeżdzę: s8 d2
Wiek: 42 Dołączył: 24 Gru 2014 Posty: 72 Skąd: trzebnica
|
Wysłany: 2015-02-25, 13:20
|
|
|
Apophis napisał/a: | teeree, To są typowe objawy awarii maglownicy. Niestety o dobry punkt do regeneracji cięzko dziś.... |
czym więcej czytam, to też tak myślę , że to magiel, na innym forum audi polecili mi zakład od regeneracji przekładni,
dzwoniłem, i wstępnie jestem umówiony na sobotę w celu diagnozy przez fachowców,
, póki co w trakcie rozmowy zasugerował, wahacz, sworzeń, krzywa przekładnia,,,
zobaczymy okaże się w sobotę, chyba że wcześniej kogoś znajdę,
z tym skrzypieniem nie da się jeździć, |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-25, 16:29
|
|
|
Napisz PW do Doc'a on wprawdzie w A6 ale niedawno miał identyczne objawy. Robił potem regeneracje gdzies więc zapytaj gdzie i jak smiga. |
|
|
|
|
|
|
|
Doc
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 2.7
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A6 C6
Pomógł: 1 raz Wiek: 47 Dołączył: 28 Kwi 2009 Posty: 36 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 2015-02-25, 21:02
|
|
|
teeree, nigdy nie wiadomo. To może być wahacz, sworzeń, drążki kierownicze przy maglu, oraz... całkowity, rozwalony magiel. Niestety lekki problem. Sprawdź dokładnie w sobotę.
ps.
Stukanie magla m.in:
https://www.youtube.com/watch?v=cu6YYIaYTCQ
Syczenie, trzeszczenie czy tam piszczenie odnośnie magla / kierownicy:
Cytat: | Odgłosy z przekładni kierowniczej, pochodzą moim zdaniem z rozdzielacza
na wałku zębnika. Brak dopasowania lub brak szczelności na tulei
rozdzielacza. W położeniu neutralnym jest cicho, ponieważ olej zasila
otwarte przeloty do powrotu. (praca praktycznie bezciśnieniowa) Przy
niewielkim ruchu lewo - prawo następuje zasłonięcie otworów wolnego
przelewu i olej trafia do prawej lub lewej komory cylindra roboczego
(praca pod ciśnieniem około 55 - 65 bar.).
W tym przypadku dochodzi do niewielkich przecieków z zasilenia do powrotu
(olej przeciska się przez szczelinę i piszczy). Nie mylić z otwartym
powrotem z biernej komory tłoczyska.
Moją tezę potwierdza fakt, że przy rozgrzanym oleju cyt:" Im bardziej
gorący tym głośniej, co > prawda nie bardzo, ale zawsze."
Na gorąco przecieki są większe i spada sprawność wspomagania. |
|
_________________ 2009-04-28 godzina 21:40 - założyciel forum A8Team.PL. Ps: Polecam iParts.pl |
|
|
|
|
|