Autor |
Wiadomość |
Jakub
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 166 Skąd: BTM
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-04-19, 10:54
|
|
|
Jakub napisał/a: | ... jest to fakt,czy tylko przypuszczenia. |
A czytasz ze zrozumieniem?....
ile razy i w ilu tematach można to pisać?...
pasuje p&p. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Jakub
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 166 Skąd: BTM
|
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2014-04-19, 13:31
|
|
|
Pasuja. Wląsnie dziś to założyłem. |
|
|
|
|
|
|
|
Jakub
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 166 Skąd: BTM
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-04-19, 15:14
|
|
|
Jest 4 rodzaje.. Z jednym tłoczkiem to 323(321)/30mm, z dwoma tłoczkami 360/34mm, z dwoma tłoczkami eSkowy 385/36mm i 6 tłoczków ceramika 380/38mm
Ciebie interesuje:
2 tłoczki 360/34mm z a8 albo 2 tłoczki 385/36 z eSki lub W12 Zaciski pod tarczę 360mm są łatwiejsze w dostaniu i tańsze.
Porównanie zacisku z D3 do matrycy 15,4" <okioki>
|
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez krzychu22.p1i 2014-10-19, 19:26, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
|
|
|
Jakub
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 166 Skąd: BTM
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-04-19, 19:27
|
|
|
Jakub napisał/a: | Czytam ze zrozumieniem szefie,tylko pytam się,czy ktoś ma takie coś w swoim aucie,bo jak na razie,to chyba nikt tego nie próbował,jakie odczucia na takich heblach itp.chyba,że mi coś/ktoś umknęło. |
Panie kolego, ale już pisałem dużo wcześniej, w jednym z pierwszych postów nt. hebli z D3 do D2, że takie coś przećwiczył kolega FORZA z Warszawy.
Kolega ma A8D3 4.2V8PB FL i S8D2 4.2V8PB FL - w swojej D3, za moją namową zresztą, założył heble z D3 W12 (identyczne praktycznie z tymi moimi z S8D3) a ponieważ komplet zacisków które zdjął ze swojej D3 leżał w garażu i drażnił oko więc po zmianie zwrotnic w D2 właśnie tam je założył.
Temat przećwiczony i sprawdzony, te z D3 360mm pasują do D2 p&p pod zwrotnice ze zwykłej A8D2 - pod zwrotnice S8D2 FL czyli pod Brembo te z D3 nie pasują bo zacisk jest inaczej mocowany.
I litości, nie każcie mi zdjęć robić, uwierzcie na słowo że ma to już na samochodzie od kilku miesięcy i jeździ się tym całkiem fajnie <tjaa>
A te Krzyśkowe zaciski to prosto z mojej D3 - mam nadzieję, że nie będzie z nimi zbyt dużo roboty i niedługo wylądują na samochodzie
Noi co ciekawsze moim zdaniem jeszcze dla niektórych kolegów.....
na zaciski od D3 pod tarcze 360mm wchodzą koła 18" i nawet 17" więc na zimę, jak ktoś zakłada mniejsze rozmiary to bez problemu - dla porównania na zaciski S8D2 Brembo pod tarcze 345mm wchodzą koła minimum 18" a o 17" to można sobie tylko pomarzyć (jak ktoś znajdzie wzór 17" który wejdzie na Brembo to i tak będzie "na żyletki" i będzie zrywać ciężarki wyważające koło). |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-04-20, 07:07
|
|
|
FOSS napisał/a: | na zaciski od D3 pod tarcze 360mm wchodzą koła 18" i nawet 17" więc na zimę, jak ktoś zakłada mniejsze rozmiary to bez problemu - dla porównania na zaciski S8D2 Brembo pod tarcze 345mm wchodzą koła minimum 18" a o 17" to można sobie tylko pomarzyć (jak ktoś znajdzie wzór 17" który wejdzie na Brembo to i tak będzie "na żyletki" i będzie zrywać ciężarki wyważające koło). |
Nie jest tak źle z doborem felg, standardowe 5-ramienne 17" z A8 wchodzą na Brembo, tylko faktycznie z umieszczeniem ciężarków trzeba pokombinować |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
DuD
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 11 Paź 2013 Posty: 41 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2014-04-20, 07:59
|
|
|
To zaciski s8d2 lucas sa mniejsze odvbrembo ze 16" felga wchodzi? |
_________________ "Ma być ogień na każdym biegu bo będziesz jeździł dieslem" - J. Clarkson |
|
|
|
|
|
|
|
olozwirski
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: mariusz
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 14 Paź 2012 Posty: 58 Skąd: wkz
|
Wysłany: 2014-04-25, 23:04
|
|
|
A czy te hamulce 360mm pasują na alu zwrotnice z S8 nie brembo? |
_________________ Narazie czytam |
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
Jakub
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 166 Skąd: BTM
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-04-27, 12:39
|
|
|
Fajne, nadkola pasowało by zmienić. |
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|