Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Swap hamulców na Brembo S8  
Autor Wiadomość
arti 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 84
Skąd: okolice STG
Wysłany: 2012-04-29, 16:03   [D2 ALL ] Swap hamulców na Brembo S8

Pozbierałem już graty i powoli ogarniam temat.Jako że zaczynam od zacisków, mam pytanko do klubowiczy:gdzie kupić zestaw naprawczy do zacisków brembo..było kiedys coś na allegro ale się zmyło :roll:
 
 
tomek87g 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 279
Skąd: Wpy:)
Wysłany: 2012-04-29, 16:41   

ASO

robisz na ori zwrotnicach od s8 ,czy na adapterach
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1282
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-04-29, 16:46   

Są dwa wyjścia:
Sprawdzone - ori zestaw z ASO, 4D0698471A, osłony przeciwpyłkowe, tłoczki, uszczelki tłoczków - 280zł/zacisk.

Niesprawdzone - zestaw Autofren Seinsa D4791 z BMW E38, taka sama średnica tłoczków 40/44mm, jednak nie sprawdzałem organoleptycznie czy pasują do zacisków S8 - osłony przeciwpyłkowe i uszczelki tłoczków - 70zł/zacisk.
 
 
arti 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 84
Skąd: okolice STG
Wysłany: 2012-04-29, 21:36   

tomek87g napisał/a:
ASO

robisz na ori zwrotnicach od s8 ,czy na adapterach



Na ori zwrotnicach , ja mam staliwne z uszami a eskowe lżejsze bo alu.
Oryginalnie na przodzie mam te 8 klocków , zaciski zregenerowałem a pomimo tego nie jestem zadowolony z tych hamulców , z tąd ten swap.
Potem jeszcze na tył coś większego się wymyśli i na moje potrzeby to chyba starczy.

[ Dodano: 2012-04-29, 21:43 ]
gtfan napisał/a:
Są dwa wyjścia:
Sprawdzone - ori zestaw z ASO, 4D0698471A, osłony przeciwpyłkowe, tłoczki, uszczelki tłoczków - 280zł/zacisk.

Niesprawdzone - zestaw Autofren Seinsa D4791 z BMW E38, taka sama średnica tłoczków 40/44mm, jednak nie sprawdzałem organoleptycznie czy pasują do zacisków S8 - osłony przeciwpyłkowe i uszczelki tłoczków - 70zł/zacisk.


Dzieki za podpowiedz , chyba rozkminię oba przypadki :-D
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2012-04-30, 10:16   

tomek87g napisał/a:


robisz na ori zwrotnicach od s8 ,czy na adapterach


A do A8 po FL też tyczą się powyższe opcje? Zwrotnice od eSki kosztują, adaptery też ;-) Faktycznie jest duża różnica w hamowaniu?
_________________
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2012-04-30, 13:20   

krzychu22.p1i, tylko esy z fabrycznymi zaciskami brembo posiadały te alu zwornice, tak więc albo adaptery albo zwrotnice... różnica być powinna bo jak by nie patrzeć większa powierzchnia hamowania oraz mocniejsze zaciski.
_________________

 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2012-04-30, 16:13   

Dzięki za wyjaśnienie, kiedyś może taką operacje przeprowadzę bo póki co jest dobrze.
_________________
 
 
arti 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 84
Skąd: okolice STG
Wysłany: 2012-07-20, 21:08   

Kilka zdjęć z zabiegu
KLIK
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2012-07-20, 21:20   

arti, no slicznie to zrobiles...jedyne czego brak to napisu Brembo :) fajne te zaciski...ale i tarczki i klocki EBC niczego sobie...szacun za robote ;)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
kamilsxt 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: kamil
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 09 Maj 2012
Posty: 55
Skąd: białystok
Wysłany: 2014-03-19, 09:31   

I sprawdził ktoś te reperaturki z Autofren D4791 pasują ?
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1282
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-03-19, 10:37   

Ja sprawdziłem te części, wszystko pasuje bez problemu:
Tłoczki:
40mm FRENKIT P403202
44mm FRENKIT P443201
Gumki: FRENKIT 240027
Gumki z tłoczkami jako zestaw: FRENKIT 240919
_________________
Four rings to rule them all
 
 
kamilsxt 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: kamil
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 09 Maj 2012
Posty: 55
Skąd: białystok
Wysłany: 2014-03-19, 10:40   

dzięki za info. Do zacisku BREMBO S8 345mm tarcza?
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1282
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-03-19, 11:19   

Tak ;-)
_________________
Four rings to rule them all
 
 
Przemek21 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 43
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 250
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-03-19, 16:56   

I jak kolego zadowolony z swap hamulców na brembo s8
bo jak omie chodzi to org. brembo s8 to delikatna pomyłka ( u siebie też miałem wszystko EBC) z drugiej strony zależy jak się lata <niewiem>
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1282
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-03-19, 17:25   

Tak, zadowolony jestem. W porównaniu do seryjnych zacisków z tarczą 314mm różnicę czuć, nie trzeba tak mocno na hamulec deptać, żeby auto stawało. Fakt, nie jest to wyczynowy zestaw, ale do mojej jazdy wystarcza.
W A8 niestety masa robi swoje, wyrzuciłbyś ze 300kg balastu z auta, to i z oryginalnego brembo byś był zadowolony ;-)
_________________
Four rings to rule them all
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.