Autor |
Wiadomość |
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
|
|
|
|
|
|
|
MeWaPKP
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Karol
Jeżdzę: S8 D2, D3, D4, waiting D5
Dołączył: 09 Sie 2016 Posty: 68 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-03-16, 09:02
|
|
|
Dziękuję! Jesteś najlepszy! |
_________________ Te głupie pytania, kiedy programista dorwie się do mechaniki...
Stajnia:
100 C1
80 B2
100 C3
V8 d11, 4.2 M/T
RS4 B5
S8 D2
S8 D3
A8 D3 Lang
S8 D4 Plus
... waiting S8 D5 |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-04-02, 11:16
|
|
|
ja się nie znam ale raczej pod tarcze między piastę nie pcha aluminium to jest zwykły dystans kola |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-04-02, 15:42
|
|
|
a jak nie możesz przesunąć zacisku do wewnątrz? |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
MeWaPKP
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Karol
Jeżdzę: S8 D2, D3, D4, waiting D5
Dołączył: 09 Sie 2016 Posty: 68 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-04-02, 20:06
|
|
|
maciu napisał/a: | a jak nie możesz przesunąć zacisku do wewnątrz? |
W jaki sposób? |
_________________ Te głupie pytania, kiedy programista dorwie się do mechaniki...
Stajnia:
100 C1
80 B2
100 C3
V8 d11, 4.2 M/T
RS4 B5
S8 D2
S8 D3
A8 D3 Lang
S8 D4 Plus
... waiting S8 D5 |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-04-02, 20:28
|
|
|
MeWaPKP napisał/a: | maciu napisał/a: | a jak nie możesz przesunąć zacisku do wewnątrz? |
W jaki sposób? |
w jakikolwiek... wtedy można przesunąć (odsunąć) tarczę do zewnątrz... tam był na końcu... |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
Adam
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB
Imię: adam
Jeżdzę: RS6 C7 STAGE 3
Pomógł: 1 raz Wiek: 26 Dołączył: 31 Lip 2018 Posty: 212 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2019-10-14, 11:33
|
|
|
czy ktoś montował zaciski z s8 d3 385 do s8 d2 ? dużo zmieni się hamowanie od brembo z 345mm ? |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2019-10-14, 12:56
|
|
|
Adam napisał/a: | czy ktoś montował zaciski z s8 d3 385 do s8 d2 ? dużo zmieni się hamowanie od brembo z 345mm ? |
Ja montowałem, kilkukrotnie.
Moim zdaniem zmieni się na plus. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Adam
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB
Imię: adam
Jeżdzę: RS6 C7 STAGE 3
Pomógł: 1 raz Wiek: 26 Dołączył: 31 Lip 2018 Posty: 212 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2019-10-14, 13:14
|
|
|
FOSS napisał/a: | Adam napisał/a: | czy ktoś montował zaciski z s8 d3 385 do s8 d2 ? dużo zmieni się hamowanie od brembo z 345mm ? |
Ja montowałem, kilkukrotnie.
Moim zdaniem zmieni się na plus. |
Czyli trzeba zwrotnicę nową i zaciski z s8 żadnych adapterów . I czy 18 avus wejdzie ? |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2019-10-14, 16:06
|
|
|
Adam napisał/a: | czy ktoś montował zaciski z s8 d3 385 do s8 d2 ? dużo zmieni się hamowanie od brembo z 345mm ? |
Nie. Aczkolwiek wizualnie na plus.
Ze standardowych D2 hebli to owszem, ale Brembo masz 4 tłoczkowe a nie 2, także większa tarcza jedynie tyle pomoże, że temperatura.
Adam napisał/a: | Czyli trzeba zwrotnicę nową i zaciski z s8 żadnych adapterów . I czy 18 avus wejdzie ? |
Tak. Tak, Avus z preFL i FL R18 wchodzi na 380 i 385 na tych zaciskach. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2019-10-15, 07:30
|
|
|
dice111 napisał/a: | Adam napisał/a: | czy ktoś montował zaciski z s8 d3 385 do s8 d2 ? dużo zmieni się hamowanie od brembo z 345mm ? |
Nie. Aczkolwiek wizualnie na plus.
Ze standardowych D2 hebli to owszem, ale Brembo masz 4 tłoczkowe a nie 2, także większa tarcza jedynie tyle pomoże, że temperatura.
|
A moim zdaniem większa średnica tarczy da więcej niż czterotłok, tutaj trochę teorii:
https://brakestock.pl/news/view-rzeczywista-skutecznosc-ukladu-hamulcowego.html |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
Adam
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB
Imię: adam
Jeżdzę: RS6 C7 STAGE 3
Pomógł: 1 raz Wiek: 26 Dołączył: 31 Lip 2018 Posty: 212 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2019-10-15, 07:39
|
|
|
da się większą tarcze założyć do brembo s8 ? a może jakieś brembo 6 tłok za swap ? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-10-15, 09:45
|
|
|
bez odpowiedniej pompy hamulcowej to też takie mody są bez sensu |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2019-10-15, 10:02
|
|
|
gtfan napisał/a: | dice111 napisał/a: | Adam napisał/a: | czy ktoś montował zaciski z s8 d3 385 do s8 d2 ? dużo zmieni się hamowanie od brembo z 345mm ? |
Nie. Aczkolwiek wizualnie na plus.
Ze standardowych D2 hebli to owszem, ale Brembo masz 4 tłoczkowe a nie 2, także większa tarcza jedynie tyle pomoże, że temperatura.
|
A moim zdaniem większa średnica tarczy da więcej niż czterotłok, tutaj trochę teorii:
https://brakestock.pl/news/view-rzeczywista-skutecznosc-ukladu-hamulcowego.html |
Teoria teorią ale m.in Krzychu tu robił testy i tak nie jest, z tym 4, 2 i 6 tłokiem i można spokojnie wrzucić na 6 tłokach i 345 bodajże.
No i wzór wzorem, ale..należałoby również te zestawy porównywać po którymś z kolei hamowni a nie tylko pierwszym. Byc może zestawy z mniejsza ilością tłoczków, ale z większa powierzchnia tarczy po 3, 4 czy dalszym hamowaniu będą wysuwać sie na prowadzenie (a wlasciwie na tył, bo oto chodzi by szybciej sie zatrzymać, po mniejszej ilosci km) - mam pomysl na jedna z konkurencji na następny zlot ;p
Ktoś tutaj wrzucił 360 z D3 zamiast Brembo i.. nie był zadowolony, a tych swapów było więcej (głównie budżetowych). Być może z 380, czy 385 będzie lepiej, ale ta różnica nie będzie aż taka, by miało sens pchać w to tyle $ (pamiętajmy, że zmiana również wiąże się ze zmiana zwrotnic)
Co więcej w 8tłok chciałem iść bodaj z Phaetona/RS6, ale.. podobno często nawet po regeneracji któryś z tłoczków potrafi się zapiec.
Ja także mam 2 tlok na 380 z D4 i jasne, że daje radę, wręcz na cywilną jazdę super budżetowa sprawa, poza tym ja chciałem mieć wciąż na zimie Avusy R18, ale być może jak trafi się jakiś 6 tłok, gdzie R18 wlezie z mniejsza tarcza na tą felgę to kto wie.
Adam napisał/a: | da się większą tarcze założyć do brembo s8 ? a może jakieś brembo 6 tłok za swap ? |
U Ciebie właśnie w tym kierunku bym poszedł.
pepi napisał/a: | bez odpowiedniej pompy hamulcowej to też takie mody są bez sensu |
Też tak przed swapem myślałem, jakieś T4 można podobno łatwo zaadoptować, ale.. nie ma takiej potrzeby, nasze pompy są wydajne. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|