Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Swap hamulców na Brembo S8  
Autor Wiadomość
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2019-03-15, 23:05   

https://www.a8team.pl/d2-...ht=linki#333713
https://www.a8team.pl/d2-...,225.htm#333746
https://www.a8team.pl/d2-...ghlight=#321038
https://www.a8team.pl/der...,180.htm#257035
.. itd wężyki przód bodaj T4 zamiast dedykowanych (bo taniej) też opisywane
Z samym adapterem nie pomogę, bo uważam, że lepiej jest wymienić zwrotnice (tak mam u siebie), ale na nim robił to m.in Wojtek https://www.a8team.pl/profiles/6394.htm i Paweł https://www.a8team.pl/profiles/1117.htm więc możesz pytać
_________________
Black Cars Matters
 
 
MeWaPKP 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Karol
Jeżdzę: S8 D2, D3, D4, waiting D5
Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 68
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-03-16, 09:02   

Dziękuję! Jesteś najlepszy!
_________________
Te głupie pytania, kiedy programista dorwie się do mechaniki...

Stajnia:
100 C1
80 B2
100 C3
V8 d11, 4.2 M/T
RS4 B5

S8 D2
S8 D3
A8 D3 Lang
S8 D4 Plus

... waiting S8 D5
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2019-04-02, 09:38   

Czy przy tarczach zD3 360mm do PreFL adapter pod tarcze jest tego typu?
https://allegro.pl/oferta/dystanse-17-mm-audi-66-5-5x112-kpl-na-os-sruby-7382277875?bi_s=ads&bi_m=listing%3Adesktop%3Aquery&bi_c=NGExNzZlMDgtMDhhNi00NzJlLWJmMjctMWY1Mjg3YzRlMGQ0AA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=41fa2473-5adf-4f18-b70a-8c45e9e5cefe
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-04-02, 11:16   

ja się nie znam ale raczej pod tarcze między piastę nie pcha aluminium to jest zwykły dystans kola
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-04-02, 15:42   

a jak nie możesz przesunąć zacisku do wewnątrz? ;)
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
MeWaPKP 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Karol
Jeżdzę: S8 D2, D3, D4, waiting D5
Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 68
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-04-02, 20:06   

maciu napisał/a:
a jak nie możesz przesunąć zacisku do wewnątrz? ;)


W jaki sposób?
_________________
Te głupie pytania, kiedy programista dorwie się do mechaniki...

Stajnia:
100 C1
80 B2
100 C3
V8 d11, 4.2 M/T
RS4 B5

S8 D2
S8 D3
A8 D3 Lang
S8 D4 Plus

... waiting S8 D5
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-04-02, 20:28   

MeWaPKP napisał/a:
maciu napisał/a:
a jak nie możesz przesunąć zacisku do wewnątrz? ;)


W jaki sposób?


w jakikolwiek... wtedy można przesunąć (odsunąć) tarczę do zewnątrz... tam był ;) na końcu...
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Adam 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB
Imię: adam
Jeżdzę: RS6 C7 STAGE 3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 26
Dołączył: 31 Lip 2018
Posty: 212
Skąd: Białystok
Wysłany: 2019-10-14, 11:33   

czy ktoś montował zaciski z s8 d3 385 do s8 d2 ? dużo zmieni się hamowanie od brembo z 345mm ?
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2019-10-14, 12:56   

Adam napisał/a:
czy ktoś montował zaciski z s8 d3 385 do s8 d2 ? dużo zmieni się hamowanie od brembo z 345mm ?

Ja montowałem, kilkukrotnie.
Moim zdaniem zmieni się na plus.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Adam 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB
Imię: adam
Jeżdzę: RS6 C7 STAGE 3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 26
Dołączył: 31 Lip 2018
Posty: 212
Skąd: Białystok
Wysłany: 2019-10-14, 13:14   

FOSS napisał/a:
Adam napisał/a:
czy ktoś montował zaciski z s8 d3 385 do s8 d2 ? dużo zmieni się hamowanie od brembo z 345mm ?

Ja montowałem, kilkukrotnie.
Moim zdaniem zmieni się na plus.


Czyli trzeba zwrotnicę nową i zaciski z s8 żadnych adapterów . I czy 18 avus wejdzie ?
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2019-10-14, 16:06   

Adam napisał/a:
czy ktoś montował zaciski z s8 d3 385 do s8 d2 ? dużo zmieni się hamowanie od brembo z 345mm ?

Nie. Aczkolwiek wizualnie na plus.
Ze standardowych D2 hebli to owszem, ale Brembo masz 4 tłoczkowe a nie 2, także większa tarcza jedynie tyle pomoże, że temperatura.

Adam napisał/a:
Czyli trzeba zwrotnicę nową i zaciski z s8 żadnych adapterów . I czy 18 avus wejdzie ?

Tak. Tak, Avus z preFL i FL R18 wchodzi na 380 i 385 na tych zaciskach.
_________________
Black Cars Matters
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-10-15, 07:30   

dice111 napisał/a:
Adam napisał/a:
czy ktoś montował zaciski z s8 d3 385 do s8 d2 ? dużo zmieni się hamowanie od brembo z 345mm ?

Nie. Aczkolwiek wizualnie na plus.
Ze standardowych D2 hebli to owszem, ale Brembo masz 4 tłoczkowe a nie 2, także większa tarcza jedynie tyle pomoże, że temperatura.


A moim zdaniem większa średnica tarczy da więcej niż czterotłok, tutaj trochę teorii:
https://brakestock.pl/news/view-rzeczywista-skutecznosc-ukladu-hamulcowego.html
_________________
Four rings to rule them all
 
 
Adam 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB
Imię: adam
Jeżdzę: RS6 C7 STAGE 3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 26
Dołączył: 31 Lip 2018
Posty: 212
Skąd: Białystok
Wysłany: 2019-10-15, 07:39   

da się większą tarcze założyć do brembo s8 ? a może jakieś brembo 6 tłok za swap ?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-10-15, 09:45   

bez odpowiedniej pompy hamulcowej to też takie mody są bez sensu :P
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2019-10-15, 10:02   

gtfan napisał/a:
dice111 napisał/a:
Adam napisał/a:
czy ktoś montował zaciski z s8 d3 385 do s8 d2 ? dużo zmieni się hamowanie od brembo z 345mm ?

Nie. Aczkolwiek wizualnie na plus.
Ze standardowych D2 hebli to owszem, ale Brembo masz 4 tłoczkowe a nie 2, także większa tarcza jedynie tyle pomoże, że temperatura.


A moim zdaniem większa średnica tarczy da więcej niż czterotłok, tutaj trochę teorii:
https://brakestock.pl/news/view-rzeczywista-skutecznosc-ukladu-hamulcowego.html

Teoria teorią ale m.in Krzychu tu robił testy i tak nie jest, z tym 4, 2 i 6 tłokiem i można spokojnie wrzucić na 6 tłokach i 345 bodajże.
No i wzór wzorem, ale..należałoby również te zestawy porównywać po którymś z kolei hamowni a nie tylko pierwszym. Byc może zestawy z mniejsza ilością tłoczków, ale z większa powierzchnia tarczy po 3, 4 czy dalszym hamowaniu będą wysuwać sie na prowadzenie (a wlasciwie na tył, bo oto chodzi by szybciej sie zatrzymać, po mniejszej ilosci km) - mam pomysl na jedna z konkurencji na następny zlot ;p
Ktoś tutaj wrzucił 360 z D3 zamiast Brembo i.. nie był zadowolony, a tych swapów było więcej (głównie budżetowych). Być może z 380, czy 385 będzie lepiej, ale ta różnica nie będzie aż taka, by miało sens pchać w to tyle $ (pamiętajmy, że zmiana również wiąże się ze zmiana zwrotnic)
Co więcej w 8tłok chciałem iść bodaj z Phaetona/RS6, ale.. podobno często nawet po regeneracji któryś z tłoczków potrafi się zapiec.
Ja także mam 2 tlok na 380 z D4 i jasne, że daje radę, wręcz na cywilną jazdę super budżetowa sprawa, poza tym ja chciałem mieć wciąż na zimie Avusy R18, ale być może jak trafi się jakiś 6 tłok, gdzie R18 wlezie z mniejsza tarcza na tą felgę to kto wie.

Adam napisał/a:
da się większą tarcze założyć do brembo s8 ? a może jakieś brembo 6 tłok za swap ?

U Ciebie właśnie w tym kierunku bym poszedł.

pepi napisał/a:
bez odpowiedniej pompy hamulcowej to też takie mody są bez sensu :P

Też tak przed swapem myślałem, jakieś T4 można podobno łatwo zaadoptować, ale.. nie ma takiej potrzeby, nasze pompy są wydajne.
_________________
Black Cars Matters
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.