Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-11-21, 07:54
|
|
|
no co to nie ten temat pomerdało mi się
jak się otwiera dwie strony to tak to jest i zamyka jedną i odpisuje |
|
|
|
|
|
|
|
fsport
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40 Dołączył: 20 Paź 2015 Posty: 27 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-12-13, 15:25
|
|
|
Panowie . Jest sprawa .
Blokady na walki włożone . Wał zablokowany . Wszystko na znaki poustawiany. I dalej pokazuje błąd.
Rząd drugi wyprzedzenie zapłonu walka rozrządu . |
_________________ Z BMW NA AUDI |
|
|
|
|
|
|
|
fsport
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40 Dołączył: 20 Paź 2015 Posty: 27 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-12-13, 15:29
|
|
|
Przypomnę ze to silnik 3.7 BFL
(....)
Napisz to jeszcze raz ale normalnie bez "krzyczenia" |
_________________ Z BMW NA AUDI |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-12-13, 18:37
|
|
|
a walki też miedzy sobą dobrze ?
nikt nie pomerdał czujnika hala na wałku
bardziej chodzi i o blaszkę i jej wypust ? |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-12-13, 21:43
|
|
|
fsport napisał/a: | Panowie . Jest sprawa .
Blokady na walki włożone . Wał zablokowany . Wszystko na znaki poustawiany. I dalej pokazuje błąd.
Rząd drugi wyprzedzenie zapłonu walka rozrządu . |
A może by tak ktoś zamienił czujniki Halla pomiędzy głowicami i sprawdził co się wtedy wydarzy.
A tak w ogóle to dobre nastawniki są założone?.... bo jak na obu głowicach ktoś założył ten sam nastawnik to poprawnie to działać nie będzie na pewno. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-12-13, 22:52
|
|
|
działa poprawnie |
|
|
|
|
|
|
|
fsport
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40 Dołączył: 20 Paź 2015 Posty: 27 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-12-14, 16:38
|
|
|
Właśnie dzisiaj będą sprawdzane walki czy są ok.
Co do nastawnikow to jest ok . Są ori i każdy na swoim miejscu .
Co do czujnika na wałuku wyglądają na sprawne bo pokazuje parametry. |
_________________ Z BMW NA AUDI |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-12-14, 20:52
|
|
|
a ta blaszka ? |
|
|
|
|
|
|
|
fsport
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40 Dołączył: 20 Paź 2015 Posty: 27 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-12-17, 09:09
|
|
|
Pepi jaka blaszka ?
I w ogóle jaka jest szansa ze jest walnie czujnik halla ? |
_________________ Z BMW NA AUDI |
|
|
|
|
fsport
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40 Dołączył: 20 Paź 2015 Posty: 27 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-12-17, 10:16
|
|
|
A może za słabe ciśnienie oleju ? |
_________________ Z BMW NA AUDI |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-01-07, 14:12
|
|
|
Było, było... zajebiste są te schematy i opis |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-07, 14:35
|
|
|
Dokładnie,to bedzie w ramach odświeżenia bo jest o nastawnikach i innych sprawach |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-01-07, 16:48
|
|
|
Panowie kto ma nastawniki z inowrocławia wpisywać się tutaj czy warto sobie zawracać tym 4 litery...? Cenowo 1,5k vs 3,9k ale jak jakościowo?? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-01-07, 17:09
|
|
|
ja polecam i bede polecal. Jeden mi juz 1,5 roku smiga a drugi ponad 0,5 roku, codziennej jazdy do paracy i nie tylko ponad 1000km miesiecznie. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|