Autor |
Wiadomość |
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-11-19, 17:22
|
|
|
Witam!
pepi napisał/a: | zeszlifowanym znaczkiem audi | - Po wiorach bylo poznac? A moze DUPA (dziekuje uprzejmie przyjade autobusem) tam pisalo i ktos w celu podniesienia wartosci handlowej zatarl? A moze nic nie bylo...
Stefan |
|
|
|
|
|
|
|
fsport
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40 Dołączył: 20 Paź 2015 Posty: 27 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-11-19, 17:29
|
|
|
,,już lisek witał się z gąską'' o chuj chodzi bo umrę ! VAS POKAZAŁ BŁĄD WYPRZEDZANIA PRAWEGO WAŁKA
BLOK 90 760/MIN -1.0 --- 0.0 °KW
BLOK 93 760 /MIN 1.0 ---12 °KW
LUDZIE WEŹ MI KTOŚ TO WYJAŚNIJ |
_________________ Z BMW NA AUDI |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-11-19, 17:40
|
|
|
pasek popraw
kolego majkaistefan, - logo jest połowicznie zeszlifowane |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-11-19, 17:44
|
|
|
Blok 90 to nastawniki i po przegazowaniu ma się przestawić na 25°, w bloku 93 jest ustawienie rozrządu i bank 2 (kierowcy) ma 12° na (+). Nie wiem coś tam robił ale do poprawki.. |
_________________
|
|
|
|
|
fsport
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40 Dołączył: 20 Paź 2015 Posty: 27 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-11-19, 18:40
|
|
|
Generalnie to rozrząd łańcuchy i nastawniki :
Mam szukać przyczyny w przestawionym rozrządzie na paskach tak ? |
_________________ Z BMW NA AUDI |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-11-19, 19:02
|
|
|
bardziej na pasku
nieprawidłowo naprężony |
|
|
|
|
fsport
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40 Dołączył: 20 Paź 2015 Posty: 27 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-11-19, 19:05
|
|
|
Naprężony? Myślałem ze przestawiony o ząbek lub dwa ? |
_________________ Z BMW NA AUDI |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-11-19, 19:21
|
|
|
Wstępnie napinasz rolkę mimośrodową, jak dobrze tego nie zrobisz to są cyrki. Tak czy siak do sprawdzenia |
_________________
|
|
|
|
|
fsport
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40 Dołączył: 20 Paź 2015 Posty: 27 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-11-19, 19:53
|
|
|
Ściągam pokrywy zakładam blokadę na koła i... ? Sparwadzam naprężenia paska ?
Ustawienie łańcuchów na znacznikach. ... dobrze rozumiem ? |
_________________ Z BMW NA AUDI |
|
|
|
|
|
|
|
kamkoz08177
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 28 Sty 2015 Posty: 15 Skąd: Terespol
|
Wysłany: 2015-11-19, 23:48
|
|
|
Witam ponownie. Rozwiązałem swój problem. Powodem był przestawiony wałek rozrządu. Po złożeniu na TIP-TOP autko pięknie odpaliło, bez żadnego stuknięcia. Więc póki co mogę polecić te napinacze: http://allegro.pl/napinac...5400197028.html
PS. Mają wytłoczony znaczek Audi który jest prawie nie widoczny.
Po założeniu tego napinacza zanikły wszystkie problemy z silnikiem typu: drżenie na ssaniu, przerywanie na gazie.. |
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-11-20, 07:35
|
|
|
Witam!
pepi napisał/a: | logo jest połowicznie zeszlifowane | -Jesli tak to co innego.
Przepraszam.
Stefan. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-11-20, 07:43
|
|
|
fsport napisał/a: | Ściągam pokrywy zakładam blokadę na koła i... ? Sparwadzam naprężenia paska ?
Ustawienie łańcuchów na znacznikach. ... dobrze rozumiem ? | -
jeszcze raz napiszę powoli do sprawdzenia jak masz blokady to nic się nie rozbiera bo wałki się blokuje zdejmując takie korki wał wiadomo jak
Ale jak nie mamy pewności czy wałki są na swoim miejscu względem siebie to wtedy zrywamy dekiel |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-11-20, 10:04
|
|
|
pepi napisał/a: | fsport napisał/a: | Ściągam pokrywy zakładam blokadę na koła i... ? Sparwadzam naprężenia paska ?
Ustawienie łańcuchów na znacznikach. ... dobrze rozumiem ? | -
jeszcze raz napiszę powoli do sprawdzenia jak masz blokady to nic się nie rozbiera bo wałki się blokuje zdejmując takie korki wał wiadomo jak
Ale jak nie mamy pewności czy wałki są na swoim miejscu względem siebie to wtedy zrywamy dekiel |
Dżizas, o czym wy piszecie?
Po pierwsze temat dotyczy nastawników a to wystepuje tylko w D2 FL i D3.
Po drugie.... O ile profil kolegi fsport jest aktualny to posiada on D3 z silnikiem 3.7V8 BFL więc....
do sprawdzenia ustawienia rozrządu zdejmujesz przednie plastikowe górne osłony rozrządu, ustawiasz wał w pozycji 0 i próbujesz założyć blokadę na kółka rozrządu (od przodu). Ideałem jest oczywiście wkręcenie blokady wału w blok silnika ale to to jak zauważyłem robi chyba tylko połowa mechaników albo i jakaś mniejsza ich część.
Po założeniu blokady warto by było sprawdzić również pozycję napinacza hydraulicznego.
Nie ma tu żadnych korków przy wałkach na blokady bo to nie stary ABZ
I do sprawdzenia paska nie rwiemy dekli z głowic
Dekle z głowic zdejmujemy do sprawdzenia pozycji łańcuchów rozrządu i nastawników. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
fsport
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40 Dołączył: 20 Paź 2015 Posty: 27 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-11-20, 15:27
|
|
|
Tak zgadza się D3 3.7 BFL
Dzisiaj kapy od paska ściągam i zakładam blokadę zbaze co dalej
dzikie za odpowiedź
Pisanie CAPS LOCKIEM uznawane jest na forum jako KRZYK ! Regulamin forum m.in. zabrania używania CAPS LOCKA, bolda, tj wytłuszczania całego tekstu, zbędnego kolorowania (zwłaszcza kolor czerwony) i innych nieczytelnych i przeszkadzających zabaw z tekstem.
Wyedytuj swój post i niezwłocznie popraw go proszę. |
|
_________________ Z BMW NA AUDI |
|
|
|
|
|