Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?  
Autor Wiadomość
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2015-11-19, 17:22   

Witam!

pepi napisał/a:
zeszlifowanym znaczkiem audi
- Po wiorach bylo poznac? :) A moze DUPA (dziekuje uprzejmie przyjade autobusem) tam pisalo i ktos w celu podniesienia wartosci handlowej zatarl? A moze nic nie bylo...


Stefan
 
 
fsport 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40
Dołączył: 20 Paź 2015
Posty: 27
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-11-19, 17:29   

,,już lisek witał się z gąską'' o chuj chodzi bo umrę ! VAS POKAZAŁ BŁĄD WYPRZEDZANIA PRAWEGO WAŁKA
BLOK 90 760/MIN -1.0 --- 0.0 °KW
BLOK 93 760 /MIN 1.0 ---12 °KW
LUDZIE WEŹ MI KTOŚ TO WYJAŚNIJ
_________________
Z BMW NA AUDI
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-11-19, 17:40   

pasek popraw :]
kolego majkaistefan, - logo jest połowicznie zeszlifowane
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-11-19, 17:42   

no chyba że były takie koła https://www.google.pl/sea...Z56MYpr0bwA4%3D <papa>
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-11-19, 17:44   

Blok 90 to nastawniki i po przegazowaniu ma się przestawić na 25°, w bloku 93 jest ustawienie rozrządu i bank 2 (kierowcy) ma 12° na (+). Nie wiem coś tam robił ale do poprawki..
_________________
 
 
fsport 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40
Dołączył: 20 Paź 2015
Posty: 27
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-11-19, 18:40   

Generalnie to rozrząd łańcuchy i nastawniki :
Mam szukać przyczyny w przestawionym rozrządzie na paskach tak ?
_________________
Z BMW NA AUDI
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-11-19, 19:02   

bardziej na pasku
nieprawidłowo naprężony
 
 
fsport 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40
Dołączył: 20 Paź 2015
Posty: 27
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-11-19, 19:05   

Naprężony? Myślałem ze przestawiony o ząbek lub dwa ?
_________________
Z BMW NA AUDI
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-11-19, 19:21   

Wstępnie napinasz rolkę mimośrodową, jak dobrze tego nie zrobisz to są cyrki. Tak czy siak do sprawdzenia
_________________
 
 
fsport 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40
Dołączył: 20 Paź 2015
Posty: 27
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-11-19, 19:53   

Ściągam pokrywy zakładam blokadę na koła i... ? Sparwadzam naprężenia paska ?
Ustawienie łańcuchów na znacznikach. ... dobrze rozumiem ?
_________________
Z BMW NA AUDI
 
 
kamkoz08177 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 15
Skąd: Terespol
Wysłany: 2015-11-19, 23:48   

Witam ponownie. Rozwiązałem swój problem. Powodem był przestawiony wałek rozrządu. Po złożeniu na TIP-TOP autko pięknie odpaliło, bez żadnego stuknięcia. Więc póki co mogę polecić te napinacze: http://allegro.pl/napinac...5400197028.html
PS. Mają wytłoczony znaczek Audi który jest prawie nie widoczny.
Po założeniu tego napinacza zanikły wszystkie problemy z silnikiem typu: drżenie na ssaniu, przerywanie na gazie..
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2015-11-20, 07:35   

Witam!

pepi napisał/a:
logo jest połowicznie zeszlifowane
-Jesli tak to co innego.
Przepraszam.

Stefan.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-11-20, 07:43   

fsport napisał/a:
Ściągam pokrywy zakładam blokadę na koła i... ? Sparwadzam naprężenia paska ?
Ustawienie łańcuchów na znacznikach. ... dobrze rozumiem ?
-
jeszcze raz napiszę powoli do sprawdzenia jak masz blokady to nic się nie rozbiera bo wałki się blokuje zdejmując takie korki wał wiadomo jak
Ale jak nie mamy pewności czy wałki są na swoim miejscu względem siebie to wtedy zrywamy dekiel
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-11-20, 10:04   

pepi napisał/a:
fsport napisał/a:
Ściągam pokrywy zakładam blokadę na koła i... ? Sparwadzam naprężenia paska ?
Ustawienie łańcuchów na znacznikach. ... dobrze rozumiem ?
-
jeszcze raz napiszę powoli do sprawdzenia jak masz blokady to nic się nie rozbiera bo wałki się blokuje zdejmując takie korki wał wiadomo jak
Ale jak nie mamy pewności czy wałki są na swoim miejscu względem siebie to wtedy zrywamy dekiel

Dżizas, o czym wy piszecie? <boisie>

Po pierwsze temat dotyczy nastawników a to wystepuje tylko w D2 FL i D3.
Po drugie.... O ile profil kolegi fsport jest aktualny to posiada on D3 z silnikiem 3.7V8 BFL więc....
do sprawdzenia ustawienia rozrządu zdejmujesz przednie plastikowe górne osłony rozrządu, ustawiasz wał w pozycji 0 i próbujesz założyć blokadę na kółka rozrządu (od przodu). Ideałem jest oczywiście wkręcenie blokady wału w blok silnika ale to to jak zauważyłem robi chyba tylko połowa mechaników albo i jakaś mniejsza ich część.
Po założeniu blokady warto by było sprawdzić również pozycję napinacza hydraulicznego.

Nie ma tu żadnych korków przy wałkach na blokady bo to nie stary ABZ :/
I do sprawdzenia paska nie rwiemy dekli z głowic :/

Dekle z głowic zdejmujemy do sprawdzenia pozycji łańcuchów rozrządu i nastawników.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
fsport 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40
Dołączył: 20 Paź 2015
Posty: 27
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-11-20, 15:27   

Tak zgadza się D3 3.7 BFL
Dzisiaj kapy od paska ściągam i zakładam blokadę zbaze co dalej
dzikie za odpowiedź <okok>

Pisanie CAPS LOCKIEM uznawane jest na forum jako KRZYK !
Regulamin forum m.in. zabrania używania CAPS LOCKA, bolda, tj wytłuszczania całego tekstu, zbędnego kolorowania (zwłaszcza kolor czerwony) i innych nieczytelnych i przeszkadzających zabaw z tekstem.

Wyedytuj swój post i niezwłocznie popraw go proszę.
_________________
Z BMW NA AUDI
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.