Autor |
Wiadomość |
ManiekJames
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36 Dołączył: 04 Maj 2014 Posty: 281 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2016-03-14, 00:21
|
|
|
Oby tak!! hehe,
Aha i zostało mi zmierzyć ciśnienie oleju i jeśli bedzie ok - zrobić znów płukanke + nowy olej i filtr i FINITO |
_________________ Pozdrawiam !!
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-03-14, 00:24
|
|
|
A zapisałes się? Jak nie to zasuwaj do tematu
A ty nie robiłes płukanek już? Skąd az tyle syfu? |
|
|
|
|
|
|
|
ManiekJames
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36 Dołączył: 04 Maj 2014 Posty: 281 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2016-03-14, 00:33
|
|
|
Robiłem już raz i niewiem skąd - skoro nie przybywa oleju to chyba jeszcze pozostałości po poprzedniku i Castrolu xD
...Ta zapisywałem sie |
_________________ Pozdrawiam !!
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-03-14, 00:50
|
|
|
No co ty gadasz-erni sam sprawdzał i nie ma bata na castrolka To tylko Ja tak dla smiechu sobie go hejtuje
Za dużo płukac tez sie nie da-zmieniaj może czesciej oleum-co 5tysi tak z 3 razy?? |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-03-14, 03:11
|
|
|
ManiekJames napisał/a: | Walczyłem w sobote, potem w niedziele - bo czyszczenia sporo tego syfu.
Znalazłem połamany w wielu kawałkach ślizg stary |
A miskę zdejmowałeś?... zaglądałeś?... wyciągnąłeś pozostałe kawałki ślizgu?
ManiekJames napisał/a: | i po WIELU - WIEELU próbach odkręcenia półpanewek (3 klucze torx mi pękły: Yato - kupa, Wurtch - dziwne ale tyż ukręciłem, i kolejny jakiś Noname... grrr aż w ruch poszedł młotek i po pobiciu kilku wrednych śrub udało sie odkręcić panewki - NEO dało rade) |
Nie gadaj.... kto tak dokręca |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-03-14, 06:08
|
|
|
Maniek normalnie widoczek twojego napinacza w tej BREI wymiata
Wypłucz dobrze płukanką LM zapodaj Valvo Chwilowo i zalej LM0W40 docelowo ,
Po drodze chociażby minimum 2xzmiana filtra ... najlepiej 3
Mise zrzucałeś, jak wyglądało wszystko ? podobnie jak napinacz? czy tylko główka tak wygląda?
trzeba było pompe oleju przeczyscic razem ze smokiem
Bylebys tylko za dużo masy uszczelniajacej nie naładował by smoka nie zassało na amen
Super ze 8 meczka znowu śmiga |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-03-14, 07:32
|
|
|
mnie to jedno zastanawia w jednych silnikach mimo tego samego oleju jest w miarę czysto a w drugich szlam
U ciebie to rozpacz ten motor długo nie pożyje ja wczoraj rozebrałem volvo tez z zmiennymi fazami bo uszczelka padł i szlam jest taki jak u ciebie po namyśle szukam drugiego motoru bo ten już ma 300 tys i takie błoto .
Przy takim stanie wszystkiego możemy się spodziewać wszystkiego a te twoje płukania raczej na wiele się nie zdadzą rwij misę i sprawdzaj bo to jedyny sposób |
|
|
|
|
leon0376
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 383 Skąd: FR
|
Wysłany: 2016-03-14, 07:52
|
|
|
Maniek Sprawdź piny we wtyczce bo znam przypadki że podczas wsuwania któryś pin się zagial. |
_________________ Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla |
|
|
|
|
|
|
|
Lakier [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-03-14, 16:55
|
|
|
Najważniejsze, że silnik Ci chodzi. Sprawdzałeś ciśnienie oleju? Szczerze mówiąc, to któryś z poprzedni właścicieli musiał nie wymieniać oleju, bo nawet castrol czegoś takiego by nie zrobił!
Pamiętam, że jak szukałeś audi, to miałeś lagune II, która jest ponoć królową lawet - jednak ta laguna chyba mniej Ci się psuła niż audi . |
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2016-03-14, 18:07
|
|
|
A ja sie tylko wtrące i zapytam jak wymienic sam slizg napinacza?
Stary to... można połamac ale nowy jak załozyć??? |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-03-14, 18:50
|
|
|
nowy jest elastyczny można go w gorącą wodę dać |
|
|
|
|
ManiekJames
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36 Dołączył: 04 Maj 2014 Posty: 281 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2016-03-15, 00:41
|
|
|
FOSS, Więc tak - teraz miski nie ruszałem - miske zdejmowałem ostatnio przy poprzednim nastawniku - i było CZYŚCIUTKO Smok czysty i ogólnie ładnie ... tylko taki syf w głowicach
aha i sądzę że to jeszcze nigdy nie było ruszane dlatego takie zapieczone - tam wszystko ma znaczki CCCO
W historii auta nie ma mowy o zdejmowaniu dekli
dracus6662, wiem sam byłem pod wrażeniem takiego syfu xD
I sie zrobi jeszcze jedną płukankę za niebawem już kupiłem 2 filtry oleju
pepi, że tak powiem - olewam to że tak silnik w środku wygąda - ma działać i tyle - ino dam mu jeszcze jedną płukankę - w końcu nie bede zmieniał silnika przez to że tam brudno
Myśle że potrzebna mu trasa tak 1000km żeby dobrze sie wygrzał xD ale nie mam kiedy i celu - bo bez sensu szkoda jeździć.
leon0376, To jest błąd odczytu prędkości tylnego lewego koła .. popatrze na piny
Lakier, Noooo ... w Lagune też pakowałem kase ... ale to były znacznie niższe kwoty ;P hyhy. ale to nie były raczej naprawy co bardziej rozwój i zmiany
kryhawrc, Te ślizgi mają taki zapas miejsca jak się przesuwają po płozach że da rade go wysunąć zręcznie
Nic nie trzeba grzać ani łamać - bo to nie plastik który sie wygina bo by sie stopił od temperatury tylko jakiś twarde coś. |
_________________ Pozdrawiam !!
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-03-15, 01:28
|
|
|
ManiekJames napisał/a: | Myśle że potrzebna mu trasa tak 1000km żeby dobrze sie wygrzał xD ale nie mam kiedy i celu - bo bez sensu szkoda jeździć. |
A ty taki zlotowo-wycieczkowy człowiek i tobie trzeba tłumaczyć?...
W Zakopcu na Krópówkach zajebiste oscypki sprzedają....
koło Krynicy Górskiej znam jędną chatę góralską i ich właścicieli..... osypki z żurawiną wymiatają, tak jak i reszta menu.....
a w Sopocie przy molo są super zapiekanki......
a pod Elblągiem jest taka gospoda... zajebisty placek po węgiersku robią......
no... i już cel podróży jest.... teraz tylko wsiąść w maszynę i sprawdzić czy prawdę mówię...
ja sprawdzałem w ten sposób wielokrotnie różne miejscówki |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-03-15, 01:59
|
|
|
Eeee tam oscypki pierdupki jakieś...Maniek. Przyjade za miesiąc i wezme na 2 miesiące twoja lalunie(masz zapasowe cos do jazdy)zatankuj do pełna wszystko. Po powrocie bedziesz miał leciutko +2-4tysiaczki. Zajade do Daniego może dla rozrywki sie pościgam z FOSSem na Nurnburgring,bedzie igiełka,cycys pipeczka delikatesik! |
|
|
|
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2016-03-15, 17:30
|
|
|
aaaaaa..
czyli rozumiem ze musza sie przesuwać w przeciwna strone niż idze łańcuch-bo inaczej by chyba pospadały |
|
|
|
|
|