Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-03-15, 17:45
|
|
|
on tak jakby się rozgina i wskakuje
stary sam spada w dwóch kawałkach |
|
|
|
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2016-03-15, 19:00
|
|
|
aha-dzieki. Mam nadzieje ze jakos je wymienie |
|
|
|
|
|
|
|
ManiekJames
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36 Dołączył: 04 Maj 2014 Posty: 281 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2016-03-20, 19:58
|
|
|
Info korygujące
Nie mam już tych wszystkich błędów
A winny całemu zbiegowisku komunikatów od ABS, elektrycznego ręcznego, regulacji xenonów i czegoś tam jeszcze był .... ZAGIĘTY 1 !! PIN w kostce ABS którą to wypinałem przy pracach z nastawnikiem
Delikatnie nagiąłem go na pionowo i wyprostowałem bo był mega krzywy - i jak ręką odjął !!
|
_________________ Pozdrawiam !!
|
|
|
|
|
leon0376
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 383 Skąd: FR
|
Wysłany: 2016-03-20, 21:08
|
|
|
Nie ma za co |
_________________ Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla |
|
|
|
|
|
|
|
ManiekJames
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36 Dołączył: 04 Maj 2014 Posty: 281 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2016-03-21, 20:08
|
|
|
leon0376, hehehe dokładnie Dzięx xD |
_________________ Pozdrawiam !!
|
|
|
|
|
leon0376
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 383 Skąd: FR
|
Wysłany: 2016-03-21, 20:17
|
|
|
Po to jest forum.Prawda??? |
_________________ Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla |
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-04-20, 08:05
|
|
|
Cześć. Przewaliłem ten i inne wątki na temat nastawników i nie znalazłem jednej informacji. Czy nastawniki od 4.2 pasują do 3.7? Bo końcówki numeru na pewno są inne (u mnie prawy 077109088D). Problemem jest to, że z Inowrocławia są tylko do 4.2, a z Lubina nie chcę brać. |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-04-20, 08:35
|
|
|
Z zamiennością to loteria. Raz to chodziło raz nie więc nie ma co ryzykować. Szukaj może na ebay byle nie te z Lubina....bo to jeździc nie bedzie |
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-04-20, 09:45
|
|
|
michalwruszak napisał/a: | Do 3.7 są tylko OE |
OMG! Nawet mi nie mów! Co w nich takiego innego niż do 4.2? Raczej nie napinają się w drugą stronę. Może mają słabszą sprężynę (nieco mniejszy opór niż dla 4.2)... |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-04-20, 10:54
|
|
|
Sa podobno inne te nastawniki do 3,7 i nie wiem czemu. Ale gadalem z kolega z Austrii co do 3.7 kupil nastawniki od 4.2 i nie dzila to jak trzeba bo nie taki kat wychylenia jest czy cos
Ale az nie chce mi sie wierzyc ze nie ma zamiennikow do 3,7 az bede musial w elsa poczytac |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-04-20, 11:13
|
|
|
Elsa pewnie na niewiele się zda. Zastanawiam się, czy różnica nie polega właśnie na sile potrzebnej do wychylenia napinacza. Ale gdyby tak było, to napinacz od 4.2 powinien wychylać się w 3.7 jeszcze łatwiej...
Co do kąta wychylenia - kolega z Austrii kupował oryginały, czy zamienniki? Bo w moim przypadku zamienniki z Inowrocławia w 2.8 też potrzebowały czasu na ułożenie się (początkowo 16, a teraz 21). Tak czy inaczej przełknąłbym niski kąt wychylenia (byleby powyżej 16), gdyby to pasowało. Teraz mam 12 i grzechotkę...
EDIT: Inowrocław twierdzi z całym przekonaniem, że nie pasuje. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-04-20, 11:44
|
|
|
12 to ma 1.8 my potrzebujemy 24. Fazy rozrządu w 3.7 sa jednak inne niż w 4,2 stad może wynikac rożnica. |
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-04-20, 12:47
|
|
|
A nie jest tak, że minimum 16 maksimum 24? W mojej elsie akurat tego do v8 nie ma, ale dla v6 właśnie tyle ile napisałem. |
|
|
|
|
|
|
|
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-04-20, 21:40
|
|
|
Nastawniki teraz przerabiam temat za 5 dni bede miał dwa nowe z Aso kolega mechanik super tanio mi wyrwał
załaczam foto z ETKI
Nastawniki sa INNE i nie można zamieniać ich stronami
Silnik 4.2 i 3.7 sa to te same Silniki te same Bloki te same wtryski ten sam osprzet i ten sam rozrzad , nie chce wróżyć jutro podpytam mechanik który siedzi tylko w grupie Audi VW ale z tego co mi nadmienił to róznica Polega na innych wałkach i innym skoku tłoka stad mniejsza Pojemność , potwierdze to tylko poszukam dokłądnie
Krisker to Ty masz i tak nieźle u mnie umarły obydwa na poziomie od -1 do 10 i mam taką grzechotke ze katastrofa az wstyd odpalać auto jak ktoś idzie bo sie patrz jak by mi COs miało sie urwać ,
poniżej Link do filmików
https://www.youtube.com/watch?v=sUUw7ze5-3o na zimnym
tu drugie odpalenie
https://www.youtube.com/watch?v=GDogadUO3Js
5b657d08-e11d-4e64-b759-173bce139bcf.jpg
|
|
Plik ściągnięto 24 raz(y) 87,56 KB |
|
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
|