Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-03-15, 17:45   

on tak jakby się rozgina i wskakuje
stary sam spada w dwóch kawałkach :]
 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2016-03-15, 19:00   

aha-dzieki. Mam nadzieje ze jakos je wymienie
 
 
ManiekJames 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36
Dołączył: 04 Maj 2014
Posty: 281
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2016-03-20, 19:58   

Info korygujące <okok>

Nie mam już tych wszystkich błędów :]
A winny całemu zbiegowisku komunikatów od ABS, elektrycznego ręcznego, regulacji xenonów i czegoś tam jeszcze był .... ZAGIĘTY 1 !! PIN w kostce ABS którą to wypinałem przy pracach z nastawnikiem <jeb> :]

Delikatnie nagiąłem go na pionowo i wyprostowałem bo był mega krzywy - i jak ręką odjął !!

_________________
Pozdrawiam !!
 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2016-03-20, 21:08   

<brawo> <brawo> <brawo> Nie ma za co <okok>
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
ManiekJames 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36
Dołączył: 04 Maj 2014
Posty: 281
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2016-03-21, 20:08   

leon0376, hehehe dokładnie ;) Dzięx xD
_________________
Pozdrawiam !!
 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2016-03-21, 20:17   

Po to jest forum.Prawda???
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-04-20, 08:05   

Cześć. Przewaliłem ten i inne wątki na temat nastawników i nie znalazłem jednej informacji. Czy nastawniki od 4.2 pasują do 3.7? Bo końcówki numeru na pewno są inne (u mnie prawy 077109088D). Problemem jest to, że z Inowrocławia są tylko do 4.2, a z Lubina nie chcę brać.
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-04-20, 08:07   

Do 3.7 są tylko OE
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-04-20, 08:35   

Z zamiennością to loteria. Raz to chodziło raz nie więc nie ma co ryzykować. Szukaj może na ebay byle nie te z Lubina....bo to jeździc nie bedzie
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-04-20, 09:45   

michalwruszak napisał/a:
Do 3.7 są tylko OE


OMG! Nawet mi nie mów! Co w nich takiego innego niż do 4.2? Raczej nie napinają się w drugą stronę. Może mają słabszą sprężynę (nieco mniejszy opór niż dla 4.2)...
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-04-20, 10:54   

Sa podobno inne te nastawniki do 3,7 i nie wiem czemu. Ale gadalem z kolega z Austrii co do 3.7 kupil nastawniki od 4.2 i nie dzila to jak trzeba bo nie taki kat wychylenia jest czy cos <bezradny>

Ale az nie chce mi sie wierzyc ze nie ma zamiennikow do 3,7 az bede musial w elsa poczytac
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-04-20, 11:13   

Elsa pewnie na niewiele się zda. Zastanawiam się, czy różnica nie polega właśnie na sile potrzebnej do wychylenia napinacza. Ale gdyby tak było, to napinacz od 4.2 powinien wychylać się w 3.7 jeszcze łatwiej...

Co do kąta wychylenia - kolega z Austrii kupował oryginały, czy zamienniki? Bo w moim przypadku zamienniki z Inowrocławia w 2.8 też potrzebowały czasu na ułożenie się (początkowo 16, a teraz 21). Tak czy inaczej przełknąłbym niski kąt wychylenia (byleby powyżej 16), gdyby to pasowało. Teraz mam 12 i grzechotkę...


EDIT: Inowrocław twierdzi z całym przekonaniem, że nie pasuje.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-04-20, 11:44   

12 to ma 1.8 my potrzebujemy 24. Fazy rozrządu w 3.7 sa jednak inne niż w 4,2 stad może wynikac rożnica.
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-04-20, 12:47   

A nie jest tak, że minimum 16 maksimum 24? W mojej elsie akurat tego do v8 nie ma, ale dla v6 właśnie tyle ile napisałem.
 
 
Adrianplock 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 178
Skąd: Płock
Wysłany: 2016-04-20, 21:40   

Nastawniki teraz przerabiam temat za 5 dni bede miał dwa nowe z Aso kolega mechanik super tanio mi wyrwał <amasz>

załaczam foto z ETKI

Nastawniki sa INNE i nie można zamieniać ich stronami

Silnik 4.2 i 3.7 sa to te same Silniki te same Bloki te same wtryski ten sam osprzet i ten sam rozrzad , nie chce wróżyć jutro podpytam mechanik który siedzi tylko w grupie Audi VW ale z tego co mi nadmienił to róznica Polega na innych wałkach i innym skoku tłoka :) stad mniejsza Pojemność , potwierdze to tylko poszukam dokłądnie :)


Krisker to Ty masz i tak nieźle u mnie umarły obydwa na poziomie od -1 do 10 <onie> i mam taką grzechotke ze katastrofa az wstyd odpalać auto jak ktoś idzie bo sie patrz jak by mi COs miało sie urwać ,

poniżej Link do filmików :)

https://www.youtube.com/watch?v=sUUw7ze5-3o na zimnym <onie>


tu drugie odpalenie



https://www.youtube.com/watch?v=GDogadUO3Js <brawo>

5b657d08-e11d-4e64-b759-173bce139bcf.jpg
Plik ściągnięto 24 raz(y) 87,56 KB

_________________
TYLKO V8
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.