Autor |
Wiadomość |
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-05-09, 20:24
|
|
|
Czy ma ktoś konkretną informację, że do D3 3.7 nastawniki są dostępne tylko w ASO ? Nigdzie absolutnie nie dostanie się zamienników ? |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-05-09, 20:36
|
|
|
kup zamiennik dwa dni i znowu zacznie klekotać weź raz zapłac za oryginała i bedziesz miał spokój swiety na kolejne 200 .000 tys km
sprawdź blok 90 i 93 jakie masz wartości na wolnych obrotach i jak dodajesz gazu gdzies do 5 tys
prawidłowoe to -1. 0 do +26 jak jest naczej to znaczy ze nastawnik RIP |
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-05-09, 20:58
|
|
|
Tych wartości nie sprawdzałem ale raczej dobrze nie jest jak przy odpalaniu nawala. Tak wiem, najlepiej kupić z ASO. Kojarzy ktoś przybliżony koszt takiej imprezy ? Czyli: Nastawniki z ASO, łańcuch pewnie też, uszczelki jakieś tam, płukanka, i robota. Bo sam tego nie zrobię. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-09, 21:00
|
|
|
433euro nastawnik ASO w DE. Cały komplet kosztuje tyle co dwa gołe w ASO w PL |
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-05-09, 21:05
|
|
|
Pytam bo zaczyna mi się robić ciekawie:D Nawet jak postoi po jeździe z 30 min i potem odpalam to coś zaterkocze. Chyba to łańcuch. Ale jak sobie pomyślę ile trzeba wydać na ten syf to mnie krew zalewa |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-09, 21:08
|
|
|
noo 5klocków poleci |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-05-09, 21:13
|
|
|
Nie koniecznie lancuh. Po prostu juz nie napina lub slizgi polecialy. Jeśli faktycznie nie ma zamienników to masz pecha i jak A po pisze 5k musisz wylozyc. Ale jak się znajdą to się nie zastanawiaj. Ja smigam już drugi rok i jest wszystko ok. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-05-09, 21:24
|
|
|
Dać płukanke itd. to może by zamienniki pochodziły jak się należy. Ale kurde na forum jednak sporo było przypadków, że zaraz znów było je słychać Sam nie wiem co robić. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-09, 21:25
|
|
|
osobiście w D3 nie znam przypadku żeby zamiennik hasał w D2 sie to policzy na palcach ręki |
|
|
|
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-05-09, 21:27
|
|
|
A w ogóle ile może wziąć mechanik za wymianę tego ? Dwa nastawniki, łańcuch, płukanka itp. |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-05-09, 21:30
|
|
|
Apophis napisał/a: | osobiście w D3 nie znam przypadku żeby zamiennik hasał w D2 sie to policzy na palcach ręki |
ehh Apo...teraz to juz nawez te z ASO po kilku-kilkudziesieciu tysiacach km siadaja
u Mariusza narazia hasa
Gunner napisał/a: | A w ogóle ile może wziąć mechanik za wymianę tego ? Dwa nastawniki, łańcuch, płukanka itp. |
pewnie standard "pincet" troche roboty przy tym jest. Ale kumaty ogarnie w jeden dzien. Tylko nie daj sobie wmowic ze rorzad do nastawnika trzeba zdejmowac.....no chyba ze lancuchy chcesz wymieniac to wtedy tak |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-05-09, 21:33
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | Apophis napisał/a: | osobiście w D3 nie znam przypadku żeby zamiennik hasał w D2 sie to policzy na palcach ręki |
ehh Apo...teraz to juz nawez te z ASO po kilku-kilkudziesieciu tysiacach km siadaja
|
Jak tak to to jest jakaś jawna kpina Mam wydać dobre kilka tys. żeby mi gówno siadło za pół roku ? To może lepiej jeździć na tym co mam. Może wytrzyma jeszcze sporo |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-05-09, 21:37
|
|
|
tzn wiesz masz gwarancje i mogaci wymienic. Tak zrobil Preston i mu wymienili. Juz nie wiem co tam bylo przyczyna ale jak czytalem na formach VW itp to w tych nowch autach te nastawniki dlugo nie zyja... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-05-09, 21:39
|
|
|
Wklejałem tu kiedyś link z forum Golfa, to w tych TSI przy przebiegu mniej niż 100k niektórzy wymieniali rozrząd 3 razy bo było słychać napinacz łańcucha... śmiech na sali. |
|
|
|
|
|