Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?  
Autor Wiadomość
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1806
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-02-22, 20:45   

dobra rozrzad do analizy i jutro jak mowisz podczas jady blok 93 i topem na 3 bieg dodac gazu w trybie auto az do zmiany 4 biegu czy ja mam zmienic sam bieg na 4?
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-02-22, 20:51   

a co tu na drodze sprawdzać i po co ?
to ze 2,5 zęba :D
na blokady jeśli tam ok to dekiel zerwać i patrzeć czy łańcuch jest tam gdzie powinien być
i ślizgi :)
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-02-22, 20:54   

FOSS napisał/a:
preston81 napisał/a:
blok 93 odczyt 16.0 -7.0 wiec z blokiem 93 chyba cos nie gra ....

+16 i -7 <jezu>
to to jeszcze normalnie jeździ <hmm>

zakres jest w elsie -20...10 <niewiem>
_________________
 
 
macisz12 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 185
Skąd: Łask
Wysłany: 2014-02-22, 21:01   

Blok 90 i 93 pod obciążeniem. Zapinasz tipa 3 bieg 1tys obrotow i pedal w podloge az do momentu kiedy auto samo zmieni bieg na 4. Wskazania wrzuc na vaglog.rtnet.pl. Pepi, auto lepiej zalogować podczasz jazdy co nie ulega watpliwosci ze rozrząd raczej zle ustawiony. Chociaż u mnie jest na znaki a mimo to mam na jednej stronie -10 bo łańcuszek juz niedomaga.
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1806
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-02-22, 21:04   

u mnie jest +16 , -7 ta wartość dodatnia taka moze byc jesli chodzi o normy dopuszczalne

matisz jak zapne tipa na 3 i pocisne go na maxa on sam się zmieni na 4?? czy bedzie zylowal na 3 dopuki nie wrzuce mu + na 4?
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-02-22, 21:11   

preston81 napisał/a:
matisz jak zapne tipa na 3 i pocisne go na maxa on sam się zmieni na 4?? czy bedzie zylowal na 3 dopuki nie wrzuce mu + na 4?

Sam zmieni bieg na wyższy, nie przekręcisz go powyżej wartości granicznej.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-02-22, 21:13   

macisz12 napisał/a:
to mam na jednej stronie -10 bo łańcuszek juz niedomaga.
-nie możliwe bo to jedno oczko prawie
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-02-22, 21:29   

preston81 napisał/a:
u mnie jest +16 , -7

Elsa podaje -20 ... 10 więc w + masz o 6st za dużo.
_________________
 
 
macisz12 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 185
Skąd: Łask
Wysłany: 2014-02-22, 21:32   

pepi napisał/a:
macisz12 napisał/a:
to mam na jednej stronie -10 bo łańcuszek juz niedomaga.
-nie możliwe bo to jedno oczko prawie

A jednak prawdziwe. Rozrząd założony nowy, nastawnik nowy. Wszystko spiete na blokadach. Jedynie łańcuszek stary no i pewnie wyciągnięty. Jak auto zapale na zimnym to mam -8 a jak sie rozgrzeje to jest na -10. Coś ewidentnie z tym łańcuszkiem jest nie halo. Podmienialem tez czujnik halla i dalej to samo.
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1806
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-02-22, 22:09   

w sumie u mnie nie wciska w fotel od zera dopiero tak jak mam 100/h depne to wciska a od zera jakos tego nie czuje a w ojca d2 i d3 czułem choć nie wiem sam juz moze w paranoje wpadam
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-02-22, 23:01   

preston81 napisał/a:
w sumie u mnie nie wciska w fotel od zera dopiero tak jak mam 100/h depne to wciska a od zera jakos tego nie czuje a w ojca d2 i d3 czułem choć nie wiem sam juz moze w paranoje wpadam

Może tak może nie. Weź sobie pasażera i kątem oka obserwuj co sie z nim dzieje gdy niespodziewanie wciskasz pedał w podłoge. Ja nie czuje ale moich pasażerów zawsze wtedy cofa w oparcie :)
Jeżdżąc na codzień przyzwyczajamy sie do auta i tylko obserwując otoczenie można zobaczyć co sie jeszcze z kucykami dzieje :)
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-02-23, 08:58   

nie wydaje mi się żeby na jednej głowicy było ok a na drugiej kupa
i pewnie mówimy o głowicy lewej ?
jakby było podobnie na dwóch głowicach ok to rozumiem
Apophis napisał/a:
Jeżdżąc na codzień przyzwyczajamy sie do auta i tylko obserwując otoczenie można zobaczyć co sie jeszcze z kucykami dzieje :)
-też prawda na wiosnę jak wsiadam na motocykl to mi się wydaje że ...
a potem już taki wyrywny nie jest :)
może się wyłamię ale moje to ładnie jedzie w trasie z świateł tak sobie
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-02-23, 12:54   

pepi napisał/a:
może się wyłamię ale moje to ładnie jedzie w trasie z świateł tak sobie


Wiesz w dobie turbodoładowanych kosiarek te nasze ok 7 sek.do setki dupy przecie juz nie urywa :) Ale wczoraj wjeżdzając na autobane i wciskając pedał w podłoge zostawiłem w tyle auta ktore po lewej jechały w tym jakies nowsze A6. Fajnie to wyglądało bo zrównały się ze mna i to tyle :D
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1806
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-02-23, 13:51   

ok podczas jazdy jak sugerowaliscie tip 3 na maxa poki nie wskoczy 4
odczyty 15 -7
po wejsciu do auta były 14 -7 jak sie dogrzal pokazywal 15 -7 wiec na tym przeciaganiu na 3 nic sie nie zmienilo
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-02-23, 14:34   

ale one mają się wychylać do 22 paru :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.