Autor |
Wiadomość |
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-02-22, 20:45
|
|
|
dobra rozrzad do analizy i jutro jak mowisz podczas jady blok 93 i topem na 3 bieg dodac gazu w trybie auto az do zmiany 4 biegu czy ja mam zmienic sam bieg na 4? |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-22, 20:51
|
|
|
a co tu na drodze sprawdzać i po co ?
to ze 2,5 zęba
na blokady jeśli tam ok to dekiel zerwać i patrzeć czy łańcuch jest tam gdzie powinien być
i ślizgi |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-02-22, 20:54
|
|
|
FOSS napisał/a: | preston81 napisał/a: | blok 93 odczyt 16.0 -7.0 wiec z blokiem 93 chyba cos nie gra .... |
+16 i -7 <jezu>
to to jeszcze normalnie jeździ |
zakres jest w elsie -20...10 <niewiem> |
_________________
|
|
|
|
|
macisz12
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 185 Skąd: Łask
|
Wysłany: 2014-02-22, 21:01
|
|
|
Blok 90 i 93 pod obciążeniem. Zapinasz tipa 3 bieg 1tys obrotow i pedal w podloge az do momentu kiedy auto samo zmieni bieg na 4. Wskazania wrzuc na vaglog.rtnet.pl. Pepi, auto lepiej zalogować podczasz jazdy co nie ulega watpliwosci ze rozrząd raczej zle ustawiony. Chociaż u mnie jest na znaki a mimo to mam na jednej stronie -10 bo łańcuszek juz niedomaga. |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-02-22, 21:04
|
|
|
u mnie jest +16 , -7 ta wartość dodatnia taka moze byc jesli chodzi o normy dopuszczalne
matisz jak zapne tipa na 3 i pocisne go na maxa on sam się zmieni na 4?? czy bedzie zylowal na 3 dopuki nie wrzuce mu + na 4? |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-02-22, 21:11
|
|
|
preston81 napisał/a: | matisz jak zapne tipa na 3 i pocisne go na maxa on sam się zmieni na 4?? czy bedzie zylowal na 3 dopuki nie wrzuce mu + na 4? |
Sam zmieni bieg na wyższy, nie przekręcisz go powyżej wartości granicznej. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-22, 21:13
|
|
|
macisz12 napisał/a: | to mam na jednej stronie -10 bo łańcuszek juz niedomaga. | -nie możliwe bo to jedno oczko prawie |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-02-22, 21:29
|
|
|
preston81 napisał/a: | u mnie jest +16 , -7 |
Elsa podaje -20 ... 10 więc w + masz o 6st za dużo. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
macisz12
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 185 Skąd: Łask
|
Wysłany: 2014-02-22, 21:32
|
|
|
pepi napisał/a: | macisz12 napisał/a: | to mam na jednej stronie -10 bo łańcuszek juz niedomaga. | -nie możliwe bo to jedno oczko prawie |
A jednak prawdziwe. Rozrząd założony nowy, nastawnik nowy. Wszystko spiete na blokadach. Jedynie łańcuszek stary no i pewnie wyciągnięty. Jak auto zapale na zimnym to mam -8 a jak sie rozgrzeje to jest na -10. Coś ewidentnie z tym łańcuszkiem jest nie halo. Podmienialem tez czujnik halla i dalej to samo. |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-02-22, 22:09
|
|
|
w sumie u mnie nie wciska w fotel od zera dopiero tak jak mam 100/h depne to wciska a od zera jakos tego nie czuje a w ojca d2 i d3 czułem choć nie wiem sam juz moze w paranoje wpadam |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-02-22, 23:01
|
|
|
preston81 napisał/a: | w sumie u mnie nie wciska w fotel od zera dopiero tak jak mam 100/h depne to wciska a od zera jakos tego nie czuje a w ojca d2 i d3 czułem choć nie wiem sam juz moze w paranoje wpadam |
Może tak może nie. Weź sobie pasażera i kątem oka obserwuj co sie z nim dzieje gdy niespodziewanie wciskasz pedał w podłoge. Ja nie czuje ale moich pasażerów zawsze wtedy cofa w oparcie
Jeżdżąc na codzień przyzwyczajamy sie do auta i tylko obserwując otoczenie można zobaczyć co sie jeszcze z kucykami dzieje |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-23, 08:58
|
|
|
nie wydaje mi się żeby na jednej głowicy było ok a na drugiej kupa
i pewnie mówimy o głowicy lewej ?
jakby było podobnie na dwóch głowicach ok to rozumiem
Apophis napisał/a: | Jeżdżąc na codzień przyzwyczajamy sie do auta i tylko obserwując otoczenie można zobaczyć co sie jeszcze z kucykami dzieje | -też prawda na wiosnę jak wsiadam na motocykl to mi się wydaje że ...
a potem już taki wyrywny nie jest
może się wyłamię ale moje to ładnie jedzie w trasie z świateł tak sobie |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-02-23, 12:54
|
|
|
pepi napisał/a: | może się wyłamię ale moje to ładnie jedzie w trasie z świateł tak sobie |
Wiesz w dobie turbodoładowanych kosiarek te nasze ok 7 sek.do setki dupy przecie juz nie urywa Ale wczoraj wjeżdzając na autobane i wciskając pedał w podłoge zostawiłem w tyle auta ktore po lewej jechały w tym jakies nowsze A6. Fajnie to wyglądało bo zrównały się ze mna i to tyle |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-02-23, 13:51
|
|
|
ok podczas jazdy jak sugerowaliscie tip 3 na maxa poki nie wskoczy 4
odczyty 15 -7
po wejsciu do auta były 14 -7 jak sie dogrzal pokazywal 15 -7 wiec na tym przeciaganiu na 3 nic sie nie zmienilo |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-23, 14:34
|
|
|
ale one mają się wychylać do 22 paru |
|
|
|
|
|