Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?  
Autor Wiadomość
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1806
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-02-20, 22:47   

leje motul pelen syntetyk wymiana co 15 tys kontrola co tysiaka :)

pepi czyli co go boli włg tych błędów ?? rozrzad mialem zakladany jak w ASO przez mistrzunia :)

macisz12 bardzo chcialbym ci umiec odpowiedziec jednakze vaga podlaczylem dopiero 2x nie wiem gdzie szukac grup i co to w ogole jest :)
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-02-21, 06:54   

moim zdaniem coś się nie zgadza
lub napinacz be
łańcuch popraw po prostu bo jest nie na znakach pewnie :)
jeśli paska jesteś pewny
 
 
macisz12 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 185
Skąd: Łask
Wysłany: 2014-02-21, 07:09   

preston81 napisał/a:
leje motul pelen syntetyk wymiana co 15 tys kontrola co tysiaka :)

pepi czyli co go boli włg tych błędów ?? rozrzad mialem zakladany jak w ASO przez mistrzunia :)

macisz12 bardzo chcialbym ci umiec odpowiedziec jednakze vaga podlaczylem dopiero 2x nie wiem gdzie szukac grup i co to w ogole jest :)

Łączysz sie z silnikiem, wchodzisz w bloki pomiarowe i wybierasz grupe 093. Najlepiej jakbys zalogował auto w trybie jazdy tzw logi dynamiczne, tylko musi ci ktoś pomóc bo ciężko jechac i kompa jeszcze obsługiwać. Bloki 090, 093, 003.
Może czujnik na wale też szfankowac. Albo tak jak pepi pisze cos źle złożone.
 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2014-02-21, 10:58   

Mam sprawny czujnik G28 jakbyś chciał mogę Ci wysłać na podmianę i sobie sprawdzisz na moim.
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1806
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-02-21, 14:22   

fajnie dzieki za opcje jak coś będe wiedział to na pewno sie odezwe póki co od mojego narzekania ani razu nie zagral a po kasacji bledu nie powrócił ale mysle ze wszystko przede mną
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1806
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-02-22, 13:52   

oblatałem troszę i powiem tak nic mi nie stuka juz moze jest cieplo a to ponoc wplywa na nastawniki i nadal wywala mi blad ten co wtedy .... wiec moze to nie nastawnik a cos rzeczywiscie zle zlozone ? bo skoro nie pukal moze nastawnik odpada w kwesti scisle tego bledu?
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-02-22, 14:37   

preston81 napisał/a:
oblatałem troszę i powiem tak nic mi nie stuka juz moze jest cieplo a to ponoc wplywa na nastawniki i nadal wywala mi blad ten co wtedy .... wiec moze to nie nastawnik a cos rzeczywiscie zle zlozone ? bo skoro nie pukal moze nastawnik odpada w kwesti scisle tego bledu?

To fakt, zrobiło się cieplej i u mnie też ucichło, występuje naprawdę sporadycznie.A czego dotyczy ten Twój błąd? Źle złożony to tam może być rozrząd, sprawdź na vagu blok 093 i będziesz wiedział, czy jest jakiś rozjazd. Ale źle ustawiony rozrząd raczej stukania nie powoduje...A olej dawno wymieniałeś?
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1806
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-02-22, 15:25   

razem z rozrządem niedawno najechalem na nim moze z 2-3 tysiaki
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1806
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-02-22, 15:45   

bayer28 mozesz mi napisac łopatologicznie gdzie w jakie opcje mam wejsc podczas jazdy by sprawdzic te bloki ?? jakie powinny byc odczyty w normie ? itp ?te logi sie zapisza czy musze to raczej zapamietac?
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-02-22, 15:46   

Engine -> meas. block -> wpisujesz w group 93 i Go ;) )
_________________
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-02-22, 18:17   

90 też :)
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1806
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-02-22, 20:34   

blok 90 crtl OFF odczyt 0.0 -1.0 lub -1.0 0.0 naprzemiennie sie zmieniaja

blok 93 odczyt 16.0 -7.0 wiec z blokiem 93 chyba cos nie gra ....
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-02-22, 20:39   

preston81 napisał/a:
blok 93 odczyt 16.0 -7.0 wiec z blokiem 93 chyba cos nie gra ....

+16 i -7 <jezu>
to to jeszcze normalnie jeździ <hmm>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1806
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-02-22, 20:41   

jeździ jak możesz napisz mi co mam zrobić teraz
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
macisz12 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 185
Skąd: Łask
Wysłany: 2014-02-22, 20:43   

Tak jak pisałem wcześniej zaloguj auto podczas jazdy. Zapnij tipa 3 bieg i zaloguj od dolu az do momentu kiedy zmieni sie bieg na 4. Będzie widać jak nastawniki pracują.
Niech ktoś kumaty sprawdzi ci ustawienie rozrządu. To +16 mnie martwi.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.