Autor |
Wiadomość |
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-02-20, 22:47
|
|
|
leje motul pelen syntetyk wymiana co 15 tys kontrola co tysiaka
pepi czyli co go boli włg tych błędów ?? rozrzad mialem zakladany jak w ASO przez mistrzunia
macisz12 bardzo chcialbym ci umiec odpowiedziec jednakze vaga podlaczylem dopiero 2x nie wiem gdzie szukac grup i co to w ogole jest |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-21, 06:54
|
|
|
moim zdaniem coś się nie zgadza
lub napinacz be
łańcuch popraw po prostu bo jest nie na znakach pewnie
jeśli paska jesteś pewny |
|
|
|
|
|
|
|
macisz12
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 185 Skąd: Łask
|
Wysłany: 2014-02-21, 07:09
|
|
|
preston81 napisał/a: | leje motul pelen syntetyk wymiana co 15 tys kontrola co tysiaka
pepi czyli co go boli włg tych błędów ?? rozrzad mialem zakladany jak w ASO przez mistrzunia
macisz12 bardzo chcialbym ci umiec odpowiedziec jednakze vaga podlaczylem dopiero 2x nie wiem gdzie szukac grup i co to w ogole jest |
Łączysz sie z silnikiem, wchodzisz w bloki pomiarowe i wybierasz grupe 093. Najlepiej jakbys zalogował auto w trybie jazdy tzw logi dynamiczne, tylko musi ci ktoś pomóc bo ciężko jechac i kompa jeszcze obsługiwać. Bloki 090, 093, 003.
Może czujnik na wale też szfankowac. Albo tak jak pepi pisze cos źle złożone. |
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2014-02-21, 10:58
|
|
|
Mam sprawny czujnik G28 jakbyś chciał mogę Ci wysłać na podmianę i sobie sprawdzisz na moim. |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-02-21, 14:22
|
|
|
fajnie dzieki za opcje jak coś będe wiedział to na pewno sie odezwe póki co od mojego narzekania ani razu nie zagral a po kasacji bledu nie powrócił ale mysle ze wszystko przede mną |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-02-22, 13:52
|
|
|
oblatałem troszę i powiem tak nic mi nie stuka juz moze jest cieplo a to ponoc wplywa na nastawniki i nadal wywala mi blad ten co wtedy .... wiec moze to nie nastawnik a cos rzeczywiscie zle zlozone ? bo skoro nie pukal moze nastawnik odpada w kwesti scisle tego bledu? |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-02-22, 14:37
|
|
|
preston81 napisał/a: | oblatałem troszę i powiem tak nic mi nie stuka juz moze jest cieplo a to ponoc wplywa na nastawniki i nadal wywala mi blad ten co wtedy .... wiec moze to nie nastawnik a cos rzeczywiscie zle zlozone ? bo skoro nie pukal moze nastawnik odpada w kwesti scisle tego bledu? |
To fakt, zrobiło się cieplej i u mnie też ucichło, występuje naprawdę sporadycznie.A czego dotyczy ten Twój błąd? Źle złożony to tam może być rozrząd, sprawdź na vagu blok 093 i będziesz wiedział, czy jest jakiś rozjazd. Ale źle ustawiony rozrząd raczej stukania nie powoduje...A olej dawno wymieniałeś? |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-02-22, 15:25
|
|
|
razem z rozrządem niedawno najechalem na nim moze z 2-3 tysiaki |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-02-22, 15:45
|
|
|
bayer28 mozesz mi napisac łopatologicznie gdzie w jakie opcje mam wejsc podczas jazdy by sprawdzic te bloki ?? jakie powinny byc odczyty w normie ? itp ?te logi sie zapisza czy musze to raczej zapamietac? |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-02-22, 15:46
|
|
|
Engine -> meas. block -> wpisujesz w group 93 i Go ) |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-22, 18:17
|
|
|
90 też |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-02-22, 20:34
|
|
|
blok 90 crtl OFF odczyt 0.0 -1.0 lub -1.0 0.0 naprzemiennie sie zmieniaja
blok 93 odczyt 16.0 -7.0 wiec z blokiem 93 chyba cos nie gra .... |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-02-22, 20:39
|
|
|
preston81 napisał/a: | blok 93 odczyt 16.0 -7.0 wiec z blokiem 93 chyba cos nie gra .... |
+16 i -7 <jezu>
to to jeszcze normalnie jeździ |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-02-22, 20:41
|
|
|
jeździ jak możesz napisz mi co mam zrobić teraz |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
macisz12
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 185 Skąd: Łask
|
Wysłany: 2014-02-22, 20:43
|
|
|
Tak jak pisałem wcześniej zaloguj auto podczas jazdy. Zapnij tipa 3 bieg i zaloguj od dolu az do momentu kiedy zmieni sie bieg na 4. Będzie widać jak nastawniki pracują.
Niech ktoś kumaty sprawdzi ci ustawienie rozrządu. To +16 mnie martwi. |
|
|
|
|
|