Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?  
Autor Wiadomość
drookash 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: S6 C5 ANK Limousine'2003
Pomógł: 1 raz
Wiek: 47
Dołączył: 15 Gru 2015
Posty: 49
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2016-06-14, 20:25   

Cywilne A6 A8 mają niższe obroty jałowe. Seria "S" ma wyższe. Poszczególne jałowe są w ESLAWIN dla każdego silnika V8 40v inne.
Te 200rpm więcej po to by eska lepiej z kopyta ruszała ;)
Tak jak pisalem - podniesienie z 760 na 830 niczego nie zmienia.
_________________
Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę...zwolnij !
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-06-14, 20:26   

noo to fakt że lepiej sie zbierze mając 760 jak 560 ale mi chodzi o ten bulgocik-ja miałem 650 jakoś
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-06-14, 21:36   

drookash, a próbowałeś na różnych paliwach? Z różnych markowych i ew test na 98.
_________________
 
 
drookash 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: S6 C5 ANK Limousine'2003
Pomógł: 1 raz
Wiek: 47
Dołączył: 15 Gru 2015
Posty: 49
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2016-06-14, 22:59   

Leję tylko dwa paliwa do eski... ze stacji z orłem - Verva 98 lub ze stacji z żółtą muszelką V Power Racing 100+. Trzeba uważać bo muszelka ma jeszcze inne paliwo nazwane V-Pover... a na nalewaku PB95 :) Jeżdzę tak mało że nawet gaz mi do głowy nie przychodzi a poza tym zależy mi na bardziej oryginalnym stanie auta więc gazik odpada.
Na PB95 jakby lekko mocniej dygało silnikiem. Efekt taki... że postoi sobie z 3-5 minut i dopiero się to zaczyna. Jak ruszę przejadę kawałek i stanę... chodzi totalnie smooth, po chwili czuć jakby... wypadający zapłon ale w kompie zero missów.
_________________
Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę...zwolnij !
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-06-14, 23:01   

U mnie najlepsza kulturka jest po przejechaniu kawałka jak silnik ciepły to juz cyka sobie miło.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-06-15, 05:58   

Jakby to napisać <hmm>
nie potrzebnie się czepiasz tego co nie trzeba
pomiar sprężania bywa mało miarodajny w takich wypadkach
Co do twoich przypadłości może też być brak dobrej masy na motorze na kompie zimne luty lambda .
Tylko ja bym wykluczył problemy mechaniczne a potem się czepiał tego .Ostatnio zmieniałem ten napinacz w S6 właśnie i po odpaleniu to to chodziło niby ok
ale mój motor zdecydowanie bardziej aksamitnie pracuje .
W porównaniu z tamtym -mimo tego że świece mają pewnie ponad 200 tys :]
 
 
drookash 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: S6 C5 ANK Limousine'2003
Pomógł: 1 raz
Wiek: 47
Dołączył: 15 Gru 2015
Posty: 49
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2016-06-15, 11:30   

Kompa będę rozkręcał by sprawdzić. Kupiłem też drugie ECU tylko immo muszę zdjąć by mieć na podmiankę. Co prawda z ANK ale przed liftem lecz pinout pasuje.
Wiem... mierzenie ciśnienia na rozrządzie -16/-9 (tak kupiłem auto) mija się z celem... jedna głowica pokazała ~8bar a druga ~11bar. Po ustawieniu momentalnie się wyrównało.
Masa silnika stabilna na bloku - porównałem oscyloskopem bezpośrednio z minusową klemą. Odchyłka 0,05v różnicy w potencjale masy można chyba pominąć co ? Pojawiają się jedynie "piki" w momencie iskry na świecy ale to chyba normalne. Filtry przeciwzakłóceniowe (kondensatory) mam nowe - zdobyłem ori BERU i podmieniłem w instalacji na silnku.

A co powiesz na popychacze ? Terkot przy odpalaniu zimą kojarzony z napinaczami czasami okazuje się graniem klawiatury. Co prawda i mnie chodzi w miarę cicho ale nie może któraś wkładka jest "klepnięta" - jak to sprawdzić ? Myślę, że w takim wypadku te dygnięcia były by równomierne a nie są... są totalnie losowe ci kilka / kilkanaście sekund.
_________________
Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę...zwolnij !
 
 
rysiek1989 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ryszard
Jeżdzę: A8D2
Wiek: 35
Dołączył: 31 Maj 2016
Posty: 7
Skąd: Internet
Wysłany: 2016-06-15, 19:15   

Witam panowie czy wie ktos jak mają iść węże od egr ?? Z tyłu silnika brakuje mi jednego przewodu i nie wiem gdzie ma iść ?? Proszę o pomoc
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-06-15, 20:27   

rysiek1989, to masz na myśli ?

SAI.jpg
Plik ściągnięto 52 raz(y) 240,12 KB

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-06-15, 21:28   

rysiek1989 napisał/a:
węże od egr ??


Tam nie ma EGR to układ SAI
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-06-16, 05:28   

odkurzacz :]
 
 
drookash 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: S6 C5 ANK Limousine'2003
Pomógł: 1 raz
Wiek: 47
Dołączył: 15 Gru 2015
Posty: 49
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2016-06-16, 11:22   

rysiek1989 napisał/a:
Witam panowie czy wie ktos jak mają iść węże od egr ?? Z tyłu silnika brakuje mi jednego przewodu i nie wiem gdzie ma iść ?? Proszę o pomoc


Tylko nie szukaj tego po boku głowicy - to nie przewód a kanał w samej głowicy ;) Wiesz... różnie bywa :)

Dziś byłem w ASO pogadać z gościem na serwisie w temacie zakupu nastawników. Cena mnie zabiła...
_________________
Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę...zwolnij !
 
 
pavel44 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 219
Skąd: Toruń
Wysłany: 2016-06-16, 11:51   

Można wiedzieć ile? :]
_________________
xyz
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-06-16, 12:42   

Cena z dzisiaj w ASO Olsztyn do 3.7 za 2024zł brutto.
 
 
Gunner 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 358
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2016-06-16, 16:22   

Czyli wymienić 2x nastawnik, łańcuch, uszczelki te duperele itd + robota, pewnie wyjdzie z 5,5k ? :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.