Autor |
Wiadomość |
drookash
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: S6 C5 ANK Limousine'2003
Pomógł: 1 raz Wiek: 47 Dołączył: 15 Gru 2015 Posty: 49 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2016-06-14, 20:25
|
|
|
Cywilne A6 A8 mają niższe obroty jałowe. Seria "S" ma wyższe. Poszczególne jałowe są w ESLAWIN dla każdego silnika V8 40v inne.
Te 200rpm więcej po to by eska lepiej z kopyta ruszała
Tak jak pisalem - podniesienie z 760 na 830 niczego nie zmienia. |
_________________ Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę...zwolnij ! |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-06-14, 20:26
|
|
|
noo to fakt że lepiej sie zbierze mając 760 jak 560 ale mi chodzi o ten bulgocik-ja miałem 650 jakoś |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-06-14, 21:36
|
|
|
drookash, a próbowałeś na różnych paliwach? Z różnych markowych i ew test na 98. |
_________________
|
|
|
|
|
drookash
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: S6 C5 ANK Limousine'2003
Pomógł: 1 raz Wiek: 47 Dołączył: 15 Gru 2015 Posty: 49 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2016-06-14, 22:59
|
|
|
Leję tylko dwa paliwa do eski... ze stacji z orłem - Verva 98 lub ze stacji z żółtą muszelką V Power Racing 100+. Trzeba uważać bo muszelka ma jeszcze inne paliwo nazwane V-Pover... a na nalewaku PB95 Jeżdzę tak mało że nawet gaz mi do głowy nie przychodzi a poza tym zależy mi na bardziej oryginalnym stanie auta więc gazik odpada.
Na PB95 jakby lekko mocniej dygało silnikiem. Efekt taki... że postoi sobie z 3-5 minut i dopiero się to zaczyna. Jak ruszę przejadę kawałek i stanę... chodzi totalnie smooth, po chwili czuć jakby... wypadający zapłon ale w kompie zero missów. |
_________________ Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę...zwolnij ! |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-06-14, 23:01
|
|
|
U mnie najlepsza kulturka jest po przejechaniu kawałka jak silnik ciepły to juz cyka sobie miło. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-06-15, 05:58
|
|
|
Jakby to napisać
nie potrzebnie się czepiasz tego co nie trzeba
pomiar sprężania bywa mało miarodajny w takich wypadkach
Co do twoich przypadłości może też być brak dobrej masy na motorze na kompie zimne luty lambda .
Tylko ja bym wykluczył problemy mechaniczne a potem się czepiał tego .Ostatnio zmieniałem ten napinacz w S6 właśnie i po odpaleniu to to chodziło niby ok
ale mój motor zdecydowanie bardziej aksamitnie pracuje .
W porównaniu z tamtym -mimo tego że świece mają pewnie ponad 200 tys |
|
|
|
|
|
|
|
drookash
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: S6 C5 ANK Limousine'2003
Pomógł: 1 raz Wiek: 47 Dołączył: 15 Gru 2015 Posty: 49 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2016-06-15, 11:30
|
|
|
Kompa będę rozkręcał by sprawdzić. Kupiłem też drugie ECU tylko immo muszę zdjąć by mieć na podmiankę. Co prawda z ANK ale przed liftem lecz pinout pasuje.
Wiem... mierzenie ciśnienia na rozrządzie -16/-9 (tak kupiłem auto) mija się z celem... jedna głowica pokazała ~8bar a druga ~11bar. Po ustawieniu momentalnie się wyrównało.
Masa silnika stabilna na bloku - porównałem oscyloskopem bezpośrednio z minusową klemą. Odchyłka 0,05v różnicy w potencjale masy można chyba pominąć co ? Pojawiają się jedynie "piki" w momencie iskry na świecy ale to chyba normalne. Filtry przeciwzakłóceniowe (kondensatory) mam nowe - zdobyłem ori BERU i podmieniłem w instalacji na silnku.
A co powiesz na popychacze ? Terkot przy odpalaniu zimą kojarzony z napinaczami czasami okazuje się graniem klawiatury. Co prawda i mnie chodzi w miarę cicho ale nie może któraś wkładka jest "klepnięta" - jak to sprawdzić ? Myślę, że w takim wypadku te dygnięcia były by równomierne a nie są... są totalnie losowe ci kilka / kilkanaście sekund. |
_________________ Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę...zwolnij ! |
|
|
|
|
rysiek1989
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ryszard
Jeżdzę: A8D2
Wiek: 35 Dołączył: 31 Maj 2016 Posty: 7 Skąd: Internet
|
Wysłany: 2016-06-15, 19:15
|
|
|
Witam panowie czy wie ktos jak mają iść węże od egr ?? Z tyłu silnika brakuje mi jednego przewodu i nie wiem gdzie ma iść ?? Proszę o pomoc |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-06-15, 20:27
|
|
|
rysiek1989, to masz na myśli ?
SAI.jpg
|
|
Plik ściągnięto 52 raz(y) 240,12 KB |
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-06-15, 21:28
|
|
|
rysiek1989 napisał/a: | węże od egr ?? |
Tam nie ma EGR to układ SAI |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-06-16, 05:28
|
|
|
odkurzacz |
|
|
|
|
drookash
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: S6 C5 ANK Limousine'2003
Pomógł: 1 raz Wiek: 47 Dołączył: 15 Gru 2015 Posty: 49 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2016-06-16, 11:22
|
|
|
rysiek1989 napisał/a: | Witam panowie czy wie ktos jak mają iść węże od egr ?? Z tyłu silnika brakuje mi jednego przewodu i nie wiem gdzie ma iść ?? Proszę o pomoc |
Tylko nie szukaj tego po boku głowicy - to nie przewód a kanał w samej głowicy Wiesz... różnie bywa
Dziś byłem w ASO pogadać z gościem na serwisie w temacie zakupu nastawników. Cena mnie zabiła... |
_________________ Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę...zwolnij ! |
|
|
|
|
|
|
|
pavel44
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 29 Maj 2014 Posty: 219 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2016-06-16, 11:51
|
|
|
Można wiedzieć ile? |
_________________ xyz |
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-06-16, 12:42
|
|
|
Cena z dzisiaj w ASO Olsztyn do 3.7 za 2024zł brutto. |
|
|
|
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-06-16, 16:22
|
|
|
Czyli wymienić 2x nastawnik, łańcuch, uszczelki te duperele itd + robota, pewnie wyjdzie z 5,5k ? |
|
|
|
|
|