Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-06-17, 08:23
|
|
|
Juz pisałem dokladnie ok 440-450 euro. |
|
|
|
|
|
|
|
milyes
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Miłosz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 16 Lip 2012 Posty: 22 Skąd: SZO
|
Wysłany: 2016-06-17, 08:55
|
|
|
Hej chciałbym sie upewnic.A8 d2 3.7 fl.Na zimnym po odpaleniu klekocze fest przez ok 3s.Co powiedziec mechanikowi co ma wymienic i jaki mniej wiecej koszt? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-06-17, 08:57
|
|
|
Nic nie mowic tylko najpierw logi zrobić. Reszte masz w temacie-poczytaj |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-06-17, 09:37
|
|
|
krisker napisał/a: | Z popychaczami nie jest tak różowo jak w V6 - nie znalazłem w elsie opisu kontroli ich stanu. Koszt nie jest jakiś duży, ale zaworów niemało |
Jakby ktoś koniecznie chciał sobie zrobić mały remont to "pi-razy-drzwi" takie koszty można sobie narobić
- wkładka regulacyjna 48,40 x40 = 1936pln
- uszczelniacze zaworowe 27,50 x40 = 1100pln
- sprężyna zaworu ssącego 43 x24 = 1032pln
- sprężyna zaworu wydechowego 45,30 x16 = 724,80pln
- sprężyna tależowa zaworu ssącego 20,15 x24 = 483,60pln
- sprężyna tależowa zaworu wydechowego 20,15 x16 = 322,40pln
- wkładka stożkowa 6,70 x40 = 268pln
Ceny ASO PL brutto detal |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-06-17, 10:39
|
|
|
Apophis napisał/a: | Juz pisałem dokladnie ok 440-450 euro. |
Po dzisiejszym kursie 1958zł-2002zł plus koszty przesyłki.
W ASO 077109087D bez rabatów 2300zł, po rabatach (dla detalisty) 2034zł. 077109087P bez rabatów 2422zł, po rabatach (dla detalisty) 2131zł.
Nawet jeśli podana przez Ciebie cena zawiera łańcuch, to nie wyjdzie 500zł różnicy. |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-06-17, 19:08
|
|
|
Zapominacie że sa tam tez rabaty Ja wziałem cene detaliczną tam i tu. Jak zaczne kołowac znizki to tyle własnie bedzie. Na forum A6 ktos nawet do S6 C5 taki interes zrobił |
|
|
|
|
pavel44
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 29 Maj 2014 Posty: 219 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2016-06-17, 22:04
|
|
|
Ceny nastawników bez zniżek w niemczech:
Furstenwalde (najbliżej granicy)- 515e
Berlin- 625e |
_________________ xyz |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-06-17, 22:45
|
|
|
Haha A ja mam 433 dokładnie |
|
|
|
|
pavel44
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 29 Maj 2014 Posty: 219 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2016-06-18, 07:49
|
|
|
Ale to po zniżkach czy jak? |
_________________ xyz |
|
|
|
|
|
|
|
drookash
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: S6 C5 ANK Limousine'2003
Pomógł: 1 raz Wiek: 47 Dołączył: 15 Gru 2015 Posty: 49 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2016-06-18, 21:26
|
|
|
Foss... podałeś tylko cyferki na górę
Jak do tego jeszcze by tam na dole lekko poprawić - choćby uszczelki, łańcuszek i napinacz pompy czy jakieś inne pier###ki to by lekko można było dodać te 2k.
Zrobiłem wszelkie Twoje zalecenia. Jeszcze dorwać muszę vacuometr by zbadać równomierność ciśnienia w kolektorze. Jest ponoć tak, że "skacząca" w gorę wskazówka ujawnia nieszczelność na ssącym - spaliny w dolot. Natomiast haotyczne drgania ujawnią nierównomierne napełnianie - może właśnie przez "losowe" fazy ssących.
Masz jakiś sposób na sprawdzenie wkładek ? Elsawin mi nic nie podpowiedziało oprócz "wymontowanie i zamontowanie popychacza rolkowego" Nic o samych wkładkach w dźwigienkach. |
_________________ Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę...zwolnij ! |
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-06-25, 16:56
|
|
|
Ech, nowy nastawnik siedzi i... dupa. Nic się nie zmieniło. Nie wiem jeszcze jak z terkotką, ale nie sądzę, żeby była jakaś znacząca zmiana. Dwa kawałki w błoto
http://vaglog.com/log_267893.html
Stoi jak wryty na 13. Czasem na chwilkę na 14 przejdzie. W porównaniu do poprzedniego logu nie schodzi poniżej -1. Ale wcześniej też rzadko kiedy było -2.
Jeśli nadal będzie terkotka przy odpalaniu, to będę miał sprawny napinacz w dobrym stanie na sprzedaż (077).
P.S. Stary napinacz miał zniszczone sitko i już mi się wydawało, że mam przyczynę niedomagania. A tu zonk.
P.P.S. Znalazłem kawałek zniszczonego ślizgu - musiało coś się dziać, ale pod ślizgami na starym nastawniku nie widać śladów tarcia łańcucha.
P.P.P.S. Przy zmianie oleju sprawdzę jeszcze stan miski olejowej i smoka. Mimo że ciśnienie w normie, to może coś jednak tam się dzieje. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-06-26, 10:28
|
|
|
czyli brak ciśnienia oleju w napinaczu
no chyba że komp tak steruje
można wysterować ręcznie dla sprawdzenia |
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-06-26, 10:57
|
|
|
Na zimnym sprawdzę napięcie na zaworze (zaraz po odpaleniu nastawniki są na ON). Dziś terkotka znowu była, więc stary nastawnik na 100% sprawny. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-06-26, 14:39
|
|
|
to tylko brak ciśnienia oleju
pozostaje czyli motor trup |
|
|
|
|
|