Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?  
Autor Wiadomość
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-06-17, 08:23   

Juz pisałem dokladnie ok 440-450 euro.
 
 
milyes 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Miłosz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 22
Skąd: SZO
Wysłany: 2016-06-17, 08:55   

Hej chciałbym sie upewnic.A8 d2 3.7 fl.Na zimnym po odpaleniu klekocze fest przez ok 3s.Co powiedziec mechanikowi co ma wymienic i jaki mniej wiecej koszt?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-06-17, 08:57   

Nic nie mowic tylko najpierw logi zrobić. Reszte masz w temacie-poczytaj
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-06-17, 09:37   

krisker napisał/a:
Z popychaczami nie jest tak różowo jak w V6 - nie znalazłem w elsie opisu kontroli ich stanu. Koszt nie jest jakiś duży, ale zaworów niemało :)

Jakby ktoś koniecznie chciał sobie zrobić mały remont to "pi-razy-drzwi" takie koszty można sobie narobić :)

- wkładka regulacyjna 48,40 x40 = 1936pln
- uszczelniacze zaworowe 27,50 x40 = 1100pln

- sprężyna zaworu ssącego 43 x24 = 1032pln
- sprężyna zaworu wydechowego 45,30 x16 = 724,80pln
- sprężyna tależowa zaworu ssącego 20,15 x24 = 483,60pln
- sprężyna tależowa zaworu wydechowego 20,15 x16 = 322,40pln
- wkładka stożkowa 6,70 x40 = 268pln

Ceny ASO PL brutto detal :)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-06-17, 10:39   

Apophis napisał/a:
Juz pisałem dokladnie ok 440-450 euro.


Po dzisiejszym kursie 1958zł-2002zł plus koszty przesyłki.

W ASO 077109087D bez rabatów 2300zł, po rabatach (dla detalisty) 2034zł. 077109087P bez rabatów 2422zł, po rabatach (dla detalisty) 2131zł.

Nawet jeśli podana przez Ciebie cena zawiera łańcuch, to nie wyjdzie 500zł różnicy.
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-06-17, 11:15   

No własnie - gdzie tutaj oszczędność :)
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-06-17, 19:08   

Zapominacie że sa tam tez rabaty :) Ja wziałem cene detaliczną tam i tu. Jak zaczne kołowac znizki to tyle własnie bedzie. Na forum A6 ktos nawet do S6 C5 taki interes zrobił
 
 
pavel44 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 219
Skąd: Toruń
Wysłany: 2016-06-17, 22:04   

Ceny nastawników bez zniżek w niemczech:
Furstenwalde (najbliżej granicy)- 515e
Berlin- 625e
_________________
xyz
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-06-17, 22:45   

Haha A ja mam 433 dokładnie :D
 
 
pavel44 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 219
Skąd: Toruń
Wysłany: 2016-06-18, 07:49   

Ale to po zniżkach czy jak?
_________________
xyz
 
 
drookash 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: S6 C5 ANK Limousine'2003
Pomógł: 1 raz
Wiek: 47
Dołączył: 15 Gru 2015
Posty: 49
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2016-06-18, 21:26   

Foss... podałeś tylko cyferki na górę :)
Jak do tego jeszcze by tam na dole lekko poprawić - choćby uszczelki, łańcuszek i napinacz pompy czy jakieś inne pier###ki to by lekko można było dodać te 2k.

Zrobiłem wszelkie Twoje zalecenia. Jeszcze dorwać muszę vacuometr by zbadać równomierność ciśnienia w kolektorze. Jest ponoć tak, że "skacząca" w gorę wskazówka ujawnia nieszczelność na ssącym - spaliny w dolot. Natomiast haotyczne drgania ujawnią nierównomierne napełnianie - może właśnie przez "losowe" fazy ssących.

Masz jakiś sposób na sprawdzenie wkładek ? Elsawin mi nic nie podpowiedziało oprócz "wymontowanie i zamontowanie popychacza rolkowego" ;) Nic o samych wkładkach w dźwigienkach.
_________________
Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę...zwolnij !
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-06-25, 16:56   

Ech, nowy nastawnik siedzi i... dupa. Nic się nie zmieniło. Nie wiem jeszcze jak z terkotką, ale nie sądzę, żeby była jakaś znacząca zmiana. Dwa kawałki w błoto :(

http://vaglog.com/log_267893.html

Stoi jak wryty na 13. Czasem na chwilkę na 14 przejdzie. W porównaniu do poprzedniego logu nie schodzi poniżej -1. Ale wcześniej też rzadko kiedy było -2.

Jeśli nadal będzie terkotka przy odpalaniu, to będę miał sprawny napinacz w dobrym stanie na sprzedaż (077).

P.S. Stary napinacz miał zniszczone sitko i już mi się wydawało, że mam przyczynę niedomagania. A tu zonk.
P.P.S. Znalazłem kawałek zniszczonego ślizgu - musiało coś się dziać, ale pod ślizgami na starym nastawniku nie widać śladów tarcia łańcucha.
P.P.P.S. Przy zmianie oleju sprawdzę jeszcze stan miski olejowej i smoka. Mimo że ciśnienie w normie, to może coś jednak tam się dzieje.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-06-26, 10:28   

czyli brak ciśnienia oleju w napinaczu
no chyba że komp tak steruje
można wysterować ręcznie dla sprawdzenia
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-06-26, 10:57   

Na zimnym sprawdzę napięcie na zaworze (zaraz po odpaleniu nastawniki są na ON). Dziś terkotka znowu była, więc stary nastawnik na 100% sprawny.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-06-26, 14:39   

to tylko brak ciśnienia oleju
pozostaje czyli motor trup
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.