Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?  
Autor Wiadomość
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-07-06, 07:14   

drookash napisał/a:
Kluczyk mam YATO

Minimum w corone bym zainwestował. yato tak jak vorel trzeba kalibrować a mam doniesienie do 4 kluczy z małym momentem dokręcania... Corona to cena=jakoś, kalibracja też bezpłatna (wysyłasz i zwracają).
_________________
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-07-06, 14:23   

oj tam to tylko taki lepszy chinczyk :]
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-07-06, 14:35   

Wolę dać podobną kasę na coronę jak na to ścierwo. Nasadki yato puchną, vorela torxy, imbusy i wielokliny się poukręcały... Nie dam za pro klucz dyno z małym zakresem do 20Nm 600-800zł.
_________________
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-07-06, 21:19   

ja to twoją coronę ukręciłem :]
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-07-06, 22:14   

Jak się nie zna umiaru to i bahco zajeździ się...
_________________
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-07-15, 09:54   

Jak to mówią chyba mam pecha zmieniałem napinacz w 1,8 t ze pół roku temu
coś podciekało dziwnie .
Wyszło że cieknie napinacz z tej zaślepki na przeciwko cewki <onie>
Coś mi świta że ktoś pisał o taki przypadku
ech miały być takie fajne niby z logiem audi -zeszlifowanym <hmm>
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-07-15, 21:25   

krzychu22.p1i napisał/a:
Wolę dać podobną kasę na coronę
Kupiłem kilka lat temu kufer Corona z uniwersalnymi nasadkami (pasują praktycznie na wszystkie rodzaje śrub). Jak dotąd niczego nie połamałem i naprawdę mogę polecić do prywatnego użytku ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-07-15, 21:36   

Nie chce się wtrącać w te jak ciekawe wymiany poglądów i doświadczenia na temat narzędzi, ale to Plany chyba nie ten temat

:P
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-07-16, 06:18   

oj tam :]
od razu nie na temat
ja i tak popsuję wszystko <bezradny>

Dobre klucze to podstawa tylko teraz te dobre klucze są takie byle jakie mam jedną nasadkę ZSRR czy jakoś tak to było ma ze 30 lat i nie widać śladu użycia na niej
a te obecne max 2-3 lata wytrzymują .
Przynajmniej u mnie
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-07-16, 07:28   

Masz pepi blisko do ZSSR to co za problem wydać tam 5 rubli na ori klucze :)

martin_rs4 napisał/a:
Nie chce się wtrącać w te jak ciekawe wymiany poglądów i doświadczenia na temat narzędzi, ale to Plany chyba nie ten temat


No włąsnie potem przyjdzie paru świeżaków i załozy te same tematy bo im sie nie chce cofnac 2 strony :P
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-07-16, 22:36   

to rozdawać ordery za lenistwo :]
teraz to już są takie same klucze jak wszystkie <bezradny>
postarzanie produktów dodarło już tam też
 
 
lukstorpeda 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: d3
Wiek: 43
Dołączył: 07 Cze 2015
Posty: 40
Skąd: Malbork
Wysłany: 2016-07-20, 20:14   

Jak sie raz kupi porządne narzędzia to wystarcza do konca zycia ! ale naprawde porzadne a nie zadne corony toya yato neo czy inne chinskie narzedziopodobne, raz wydasz kase ale masz spokoj na cale zycie a nie w najmniej oczekiwanym momencie ukrecisz klucz i musisze tracic czas zeby jechac i kupowac ponownie.
Dla amatorow ale ktorzy szanuja swoj czas i pieniadze osobiscie polecam Proxxona lub chcociaz King Tony . dla bardziej wymagajacych facam , wurth , gadore , wiha , hazet , knipex .
Najwazniejsza sprawa dotyczy kluczy dynamometrycznych ! najwazniejszą sprawą jest reguralna kalibracja !!!
Jesli montujesz poza ASO jakakolwiek czesc zakupiona w ASO ( w kazdym ASO nie tylko audi vw ! ) i procedura naprawcza wymaga dokrecania srub zadanym momentem Nm przy skladaniu reklamacji jedną z pierwszych kwestii beda pytania odnośnie ostatniej ( aktualna kalibracji klucza) takze jesli masz klucz made in china lub inny ale bez kalibracji zapomnij o reklamacji !
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-07-20, 20:38   

Pany, serio, zróbcie sobie inny temat w "na każdy temat" bo tu i tak już dość dziwnych rzeczy można znaleźć, np. 128 stron o nastawnikach :P

P.s. tez polecam i uzywam narzedzia Proxxon industrial <fujarka>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-07-21, 02:23   

Nastawniki z Ino, pierwsze uruchomienie i parenascie km cisza. 2 dni stania i cisza przy uruchomieniu. Trzymaja rowno na obu bankach -1. Poczatek pozytywnie i oby tak dalej :)
_________________
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-07-21, 05:52   

tylko czy nie ciekną <hihi>
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.