Autor |
Wiadomość |
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-07-06, 07:14
|
|
|
drookash napisał/a: | Kluczyk mam YATO |
Minimum w corone bym zainwestował. yato tak jak vorel trzeba kalibrować a mam doniesienie do 4 kluczy z małym momentem dokręcania... Corona to cena=jakoś, kalibracja też bezpłatna (wysyłasz i zwracają). |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-07-06, 14:23
|
|
|
oj tam to tylko taki lepszy chinczyk |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-07-06, 14:35
|
|
|
Wolę dać podobną kasę na coronę jak na to ścierwo. Nasadki yato puchną, vorela torxy, imbusy i wielokliny się poukręcały... Nie dam za pro klucz dyno z małym zakresem do 20Nm 600-800zł. |
_________________
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-07-06, 21:19
|
|
|
ja to twoją coronę ukręciłem |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-07-06, 22:14
|
|
|
Jak się nie zna umiaru to i bahco zajeździ się... |
_________________
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-07-15, 09:54
|
|
|
Jak to mówią chyba mam pecha zmieniałem napinacz w 1,8 t ze pół roku temu
coś podciekało dziwnie .
Wyszło że cieknie napinacz z tej zaślepki na przeciwko cewki
Coś mi świta że ktoś pisał o taki przypadku
ech miały być takie fajne niby z logiem audi -zeszlifowanym |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-07-15, 21:25
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Wolę dać podobną kasę na coronę | Kupiłem kilka lat temu kufer Corona z uniwersalnymi nasadkami (pasują praktycznie na wszystkie rodzaje śrub). Jak dotąd niczego nie połamałem i naprawdę mogę polecić do prywatnego użytku |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-07-15, 21:36
|
|
|
Nie chce się wtrącać w te jak ciekawe wymiany poglądów i doświadczenia na temat narzędzi, ale to Plany chyba nie ten temat
|
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-07-16, 06:18
|
|
|
oj tam
od razu nie na temat
ja i tak popsuję wszystko
Dobre klucze to podstawa tylko teraz te dobre klucze są takie byle jakie mam jedną nasadkę ZSRR czy jakoś tak to było ma ze 30 lat i nie widać śladu użycia na niej
a te obecne max 2-3 lata wytrzymują .
Przynajmniej u mnie |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-07-16, 07:28
|
|
|
Masz pepi blisko do ZSSR to co za problem wydać tam 5 rubli na ori klucze
martin_rs4 napisał/a: | Nie chce się wtrącać w te jak ciekawe wymiany poglądów i doświadczenia na temat narzędzi, ale to Plany chyba nie ten temat |
No włąsnie potem przyjdzie paru świeżaków i załozy te same tematy bo im sie nie chce cofnac 2 strony |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-07-16, 22:36
|
|
|
to rozdawać ordery za lenistwo
teraz to już są takie same klucze jak wszystkie
postarzanie produktów dodarło już tam też |
|
|
|
|
lukstorpeda
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: d3
Wiek: 43 Dołączył: 07 Cze 2015 Posty: 40 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 2016-07-20, 20:14
|
|
|
Jak sie raz kupi porządne narzędzia to wystarcza do konca zycia ! ale naprawde porzadne a nie zadne corony toya yato neo czy inne chinskie narzedziopodobne, raz wydasz kase ale masz spokoj na cale zycie a nie w najmniej oczekiwanym momencie ukrecisz klucz i musisze tracic czas zeby jechac i kupowac ponownie.
Dla amatorow ale ktorzy szanuja swoj czas i pieniadze osobiscie polecam Proxxona lub chcociaz King Tony . dla bardziej wymagajacych facam , wurth , gadore , wiha , hazet , knipex .
Najwazniejsza sprawa dotyczy kluczy dynamometrycznych ! najwazniejszą sprawą jest reguralna kalibracja !!!
Jesli montujesz poza ASO jakakolwiek czesc zakupiona w ASO ( w kazdym ASO nie tylko audi vw ! ) i procedura naprawcza wymaga dokrecania srub zadanym momentem Nm przy skladaniu reklamacji jedną z pierwszych kwestii beda pytania odnośnie ostatniej ( aktualna kalibracji klucza) takze jesli masz klucz made in china lub inny ale bez kalibracji zapomnij o reklamacji ! |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-07-20, 20:38
|
|
|
Pany, serio, zróbcie sobie inny temat w "na każdy temat" bo tu i tak już dość dziwnych rzeczy można znaleźć, np. 128 stron o nastawnikach
P.s. tez polecam i uzywam narzedzia Proxxon industrial |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-07-21, 02:23
|
|
|
Nastawniki z Ino, pierwsze uruchomienie i parenascie km cisza. 2 dni stania i cisza przy uruchomieniu. Trzymaja rowno na obu bankach -1. Poczatek pozytywnie i oby tak dalej |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-07-21, 05:52
|
|
|
tylko czy nie ciekną |
|
|
|
|
|