Autor |
Wiadomość |
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2016-07-28, 09:10
|
|
|
raczej zawsze chinol ... i jak widac nie ma reguly i po co bierzesz lancuszki z aso jak i uszczelki skoro wsadzasz chinola ???
lancuszki masz te same swaga min 40% tansze niz w aso ..a uszczelki tez kupisz w 1/3 ceny |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-07-28, 18:22
|
|
|
cieknie ze zaślepki to raczej słabo widzę aby to naprawić |
|
|
|
|
|
|
|
Paweł Olsztyn
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 AUW
Wiek: 41 Dołączył: 05 Sty 2011 Posty: 19 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-07-28, 19:29
|
|
|
Nastawnik dojechał, chyba w ramach rekompensaty tym razem dorzucili gratis uszczelką pod niego co fakt poszli po najtańszej linii oporu bo była to uszczelka z 1.8T ale cóż niczym się praktycznie nie różnią to go wsadziłem.
Kółko już takie było, auto ma już swoje lata, a ja się nauczyłem brać pewien dystans do pewnych rzeczy inaczej człowiek oszaleje. Co nie oznacza, że bardzo lubię dbać o swoje auta
Zaślepki raczej nie uszczelni niczym, zresztą wolał bym nie ingerować w część na gwarancji co by później ewentualnie ktoś mi czegoś nie zarzucił.
PS. Rozrząd w ciągu 3 miesięcy rozbierałem już 4 razy, robię już to na pamięć |
|
|
|
|
ManiekJames
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36 Dołączył: 04 Maj 2014 Posty: 281 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2016-07-31, 10:51
|
|
|
No to teraz ja się wypowiem
...
Cóż - kupa !!! O!
Pierwszy nastawnik z Inowrocławia cylindrów 1-4 ten z tył silnika - stuka czasami ciągle podczas pracy, czasem jest oki, przy odpalaniu czasami łomoce że szok.
Gadałem z tym Panem że wymieniamy - Nie ma problemu (czyli gwarancja działa w 100%)
...
aaaaale - no właśnie ALE!!
Zauważyłem wyciek oleju na rozrządzie przy okazji,
Po zdjęciu osłon - cały pasek napuchnięty olejem ...
olej leci identycznie jak u Pawła spod dekielka części elektrycznej
Czyli oba KUUUUUPA !! + WYMIANA NOWEGO PASKA ROZRZĄDU DOSZŁA grrrrrr.
hmmmm.
Pisałem do niego że jest spory problem bo oba do wymiany i boje sie zakładać kolejnych skoro tak się sypią.
Czekam na info co z tym fantem
Fajnie nie |
_________________ Pozdrawiam !!
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-07-31, 11:18
|
|
|
Panowie dajcie se spokój z tymi złomami. Zakładajcie OE. Owszem kosztuja ale działają. Pozorna oszczednośc się potem wysra na wielokrotnym rozkładaniu rozrządu,czy wymianie paska jak maniek pisze... Praktycznie poza prestonem który nie pomyslał o wymianie zaworków zwrotnych głowic nie słyszałem o problemach z OE nastawnikami. A juz na pewno nie o rozszczelniających się OE. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-07-31, 21:21
|
|
|
tylko ten co ja zakładałem miał logo audi co prawda zeszlifowane ale było
w zestawie było wszystko z logo uszczelka łańcuch
Domyślam się że nabył partię wadliwych które zostały odrzucone i pcha dalej w świat
mi dostarczyli napinacz jakiś tam mechanik to zmienił zapodali jakoś tam firmę mało spotykaną ale z wyglądu ok i podobno nic się nie dzieje z nastawnikami tej firmy |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-07-31, 21:30
|
|
|
Apophis napisał/a: | Praktycznie poza prestonem który nie pomyslał o wymianie zaworków zwrotnych głowic nie słyszałem o problemach z OE nastawnikami. A juz na pewno nie o rozszczelniających się OE. |
U Maćka, co juz udowodnione, problem nie leżał ani w zaworkach ani w samych nastawnikach
Jak tak to wszystko teraz czytam to oczom nie wierze i ja musialem trafic na jakas lepsza partie ze mi przez ponad dwa lata nic sie nie dzieje...i oby tak dalej |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-07-31, 21:31
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | U Maćka, co juz udowodnione, problem nie leżał ani w zaworkach ani w samych nastawnikach |
Zapewne w jego chorej glowie |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-07-31, 21:34
|
|
|
Wiesz Apo, chorej, nie chorej......jakbys wywali 6k na nastawniki to uwierz, ze tes bys sie przysluchiwal i zawsze cos bedzie slychac...zostaje tylko poprawna weryfikacja problemu. Tu moim zdaniem to klawiatura gra czasem.
Jak zmieni olej to zobaczymy, powinno sie uspokoic. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-07-31, 21:46
|
|
|
ja tam mam to gdzieś. A8 tanie nie jest w exploatacji i nikt nikomu tego nie obiecywał. Wywaliłem prawie 8k na skrzynie i szarpała mechatronika to znam doskonale te uczucie wqrwienia. Ale preston ma syndrom prestona co juz szeroko się na forumie rozsiało-wiem sam się zaraziłem
No i poznańskich szpeców to wiesz nie odwiedził bym raczej |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-08-01, 05:23
|
|
|
Apophis napisał/a: | Wywaliłem prawie 8k na | - to ja się chce w poowie tego zmieścić
problem nastawników jak na razie mnie nie dotyczy tylko jestem świadom że kiedyś tak
możemy stwierdzić że obecne nastawniki są wadliwe u tego pana a jaki procent to on tylko wie |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-08-01, 06:02
|
|
|
Teraz sobie przypomnialem, ze zanim kupilem te chinsko-niemieckie natawniki to czytalem ze te wycieki to jest ich najwieksza bolączka. Wiec zanim zalozylem to wszystkie te otwory z kulkami przesmarowalem pastą Reinz'a.
Nie wiem czy moze to pomaga, ale mi nigdy nic nie cieklo ... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
|
|
|
|
Paweł Olsztyn
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 AUW
Wiek: 41 Dołączył: 05 Sty 2011 Posty: 19 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-08-01, 10:36
|
|
|
Witam
No i po tym jak dostałem w ramach reklamacji kolejny nastawnik, ten również się wysypał
http://www.fotosik.pl/zdjecie/998e37426b3c0d2e
Dystans przejechany to ok 500-600km
Po kontakcie ze sprzedającym i wyjaśnieniu zaistniałej sytuacji zwracam nastawnik dla sprzedającego ze zwrotem wydanej prze zemnie kwoty na moje konto, w dogodnym dla mnie terminie (jestem obecnie na urlopie).
Niestety trochę się zawiodłem, a jedyny plus to dobry kontakt ze sprzedającym, który w żadnym przypadku nie robił problemów.
Czeka mnie chyba zakup w ASO.
Chyba że są inne alternatywy ? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-08-01, 10:45
|
|
|
Nie ma innych alternatyw. A czy szanowny pan zwraca za montaż?? Raczej nie więc macie tylko plecy. |
|
|
|
|
|