Autor |
Wiadomość |
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-08-01, 10:50
|
|
|
Kolejny ryż. |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-08-01, 10:54
|
|
|
Michał sam wiesz co to SKV. Pakowacz ryżu więc te asygnacje sa nic nie warte |
|
|
|
|
|
|
|
Maroonio
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Dołączył: 03 Lip 2014 Posty: 78 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-08-01, 11:06
|
|
|
Po za tym na zdjęciu jest napinacz do 1,8T lub 2,4-2.8 i do tych silników jest mnóstwo zamienników...Trochę słaba akcja z tymi chińczykami bo właśnie miałem jeden zakładać a teraz się zastanawiam czy w ogóle się za to zabierać. |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-08-01, 11:28
|
|
|
Maroonio napisał/a: | Po za tym na zdjęciu jest napinacz do 1,8T lub 2,4-2.8 |
dokładnie! te do V8 nie maja tego rowka lecącego po górnym korpusie.
Joj co się dzieje w ogóle ....czy oni (Chinczyki,) ktokolwiek kto produkuje te nastawniki, to nie mają jakieś końcowej kontroli jakiści....
Fukc aż strach pomyśleć jak te co mam się sypna co będzie, bo raczej nie widzi mi się przynajmniej pakowania 6k w ten silnik, bo za te pieniądze można mieć drugi z niedużym przebiegiem... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Maroonio
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Dołączył: 03 Lip 2014 Posty: 78 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-08-01, 11:42
|
|
|
A no właśnie za kontrolę jakości trzeba zapłacić ekstra 2k w serwisie. Swoją drogą dziwne jest to, że do mniejszych motorów, prawie każdy producent zamienników ma w ofercie nastawniki a do 4.2 żaden nie zrobił a to tylko kwestia tej obudowy właśnie. |
|
|
|
|
Paweł Olsztyn
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 AUW
Wiek: 41 Dołączył: 05 Sty 2011 Posty: 19 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-08-01, 11:59
|
|
|
Jedynymi kosztami jakie ja osobiście ponosiłem był sam koszt paska/sków, uszczelniaczy i uszczelek, ewentualnie stracony czas, napraw dokonuje sam.
Co w sumie nie zmienia faktu, że będę musiał dokonać tego po raz kolejny. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-08-01, 12:46
|
|
|
mnie pan olał
czyli lawina reklamacji |
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-08-01, 13:58
|
|
|
Piszą niektórzy o cieknącym nastawniku, więc zapytam: czy jest możliwe, że z któregoś nastawnika olej pocieknie jakoś na kolektor ?
Bo dzisiaj wyjechałem z domu i po paru km jak się zatrzymałem pod sklepem zauważyłem, że lekko leci para spod maski, zapach ewidentnie jak by się olej smażył... I zastanawiam się co to może być ? Uszczelki pod pokrywą niedawno wymieniane.
Na zdjęciu zaznaczyłem skąd leciała para.
|
|
|
|
|
|
|
|
Maroonio
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Dołączył: 03 Lip 2014 Posty: 78 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-08-01, 14:26
|
|
|
Leci z uszczelki, pewnie za mało towaru uszczelniającego. Nastawniki są z przodu lub tyłu głowicy. |
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-08-01, 15:18
|
|
|
Sorry za offtop ale dopytam tu jeszcze: A może to leci z tej zaślepki wałka rozrządu ? Bo od strony kierowcy była wymieniana też niedawno a ta druga nie |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-08-01, 18:18
|
|
|
jeden jest z przodu drugi z tyłu
nastawnik jak cieknie to widać palcem namaczasz
[ Dodano: 2016-08-01, 19:23 ]
NAPRAWDE PROSZE PRZED ZAKUPEM PRZECZYTAC OPINIE NA TEMAT TYCH SPRZEDAWCOW NA FORUM AUDI ! ( WYSTARCZY WPISAC W GOOGLE FORUM AUDI I WYBRAC A6 LUB A8 NASTEPNIE WEJSC W DZIAL SILNIKI BENZYNOWE I LPG , I TEMAT " NASTAWNIKI " 7 TEMAT OD DOLU ! PO PRZECZYTANIU OPINI NA TEMAT CHINSKICH NAPINACZY NA PEWNO PODEJMIECIE TRAFNY WYBOR !!
Panowie wystarczy
no to se pan strzelił w kolano |
|
|
|
|
leon0376
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 383 Skąd: FR
|
Wysłany: 2016-08-01, 20:25
|
|
|
Gunner napisał/a: | Sorry za offtop ale dopytam tu jeszcze: A może to leci z tej zaślepki wałka rozrządu ? Bo od strony kierowcy była wymieniana też niedawno a ta druga nie |
Na bank zaślepka |
_________________ Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla |
|
|
|
|
|
|
|
Maroonio
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Dołączył: 03 Lip 2014 Posty: 78 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-08-02, 06:25
|
|
|
Z zaślepki też leci po tyle silnika a nie z boku na kolektor. Po prostu Pan mechanik dał za mało towaru uszczelniającego a możliwe również, że dokręcił dekiel z nieodpowiednim momentem, kolejnością dokręcania itp. itd.... |
|
|
|
|
|