Autor |
Wiadomość |
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-02-26, 18:32
|
|
|
bede cisnął temat fura została pewnie postoi kilka dni czekam jeszcze na tarcze hamulcowe bo musialem reklamowac .... i zalatwie mam nadzieje wszystko za 1 razem |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-26, 19:36
|
|
|
ale każdy nowy pasek się układa i wyciąga ileś tam
ale nie tyle aby to miało wpływ |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-02-26, 19:38
|
|
|
wiemmmm dlatego nie łykam jak dzieciak historii o pasku tym bardziej wzmacnanym contitecha |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-02-26, 21:08
|
|
|
Kolego sam robiłem u siebie rozrząd 2 lata temu (czyli około 22tys km temu) i jak było -3 oraz 1 to tak dalej jest.. Czyli coś mechanikowi nie poszło <niewiem> |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-02-26, 21:47
|
|
|
jeszcze mnie ktoś chciałby pocieszyć? |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-02-26, 22:50
|
|
|
Ja niedawno też miałem niby przejścia z paskiem. Profilaktycznie zdjąłem pokrywy z rozrządu i pasek wydał się trochę luźny, a więc pokazałem "niby mechanikowi" i oczywiście: "tak nie może być, pasek wyciągnięty, nie wolno nawet jeździć w takim stanie" usłyszałem. Trochę dziwne, bo po przekręceniu rozrusznikiem wszystko pięknie się napinało.Już miałem łajzie dawać do roboty. Zadzwoniłem do Fossa, przyjechał, popatrzył i powiedział,że tak to ma wyglądać i nie ma tu jakiegoś nadmiernego luzu na pasku. Chociaż na vagu też mam mały rozjazd 7-8 w 093.Trochę sporo, ale było już tak zaraz po zmianie rozrządu, jakieś 2 lata temu u poprz. właściciela. Trochę źle musiał być ustawiony. Ale narazie nie ruszam |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-02-26, 23:02
|
|
|
ale bledow ci nie wywala a mi wywala czujnik g28 i 40 |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-02-26, 23:17
|
|
|
Jeden pokazał: czujnik temp płynu chłodzącego, ale nie pamiętam jakie miał oznaczenie. Po skasowaniu na razie nie powrócił.A te Twoje to co za czujniki? |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-02-27, 01:14
|
|
|
G40 to czujnik Halla na głowicy 2-giej.
G28 to czujnik obrotów silnika |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-02-27, 13:38
|
|
|
hej pierwsze wieści rozrząd założony jest prawidłowo napinacz ok luzów nie ma
musialem zamówić oryginalny uszczelniacz zimmering , chwile sie cieszylem bo kupilem takie za 20 zł ale jak to bywa u mnie pech po całej linni zimmering nie pasuje zamiennikow brak cena jedyne 158 zł za kawał gumy nr 01v409399 , ba tarcze nowe dojechaly piekne ładne i powabne dostarczylem juz mechanikowi i czekam na wieści
tylko czemu rozrząd jest ok a gr 93 świszczy 16, -7??? nastawniki ?? |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-27, 13:45
|
|
|
który uszczelniacz ?
od wałka ssaka ?
to pasuje od byle jakiego audi vw
coś po 17 zł płaciłem za Elring
a mam motor z 2002 roku |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-27, 13:46
|
|
|
preston81 napisał/a: | tylko czemu rozrząd jest ok a gr 93 świszczy 16, -7??? nastawniki ?? | - ta blaszka od czujnika wałka jest na swym miejscu ?? |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-02-27, 14:02
|
|
|
jeszcze nic wiecej nie wiem , z zmmeringiem katalog podawal tez mi cene ok 15 zł/ szt ale jest błędny i musi byc wiekszy o numerze jaki podałem , sprawdzalem w 2 hurtowniach najtaniej 122 zł ale nie ma wiec biore z aso |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-03-01, 11:48
|
|
|
jeszcze jedno pytanko czy nastawniki z silnika od a6 o oznaczeniu ARS 300KM 4,2 są takie jak u nas może to ktoś zweryfikować ???
wlg opisu http://allegro.pl/audi-a8...3989950266.html sa takie same - raczej |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
macisz12
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 185 Skąd: Łask
|
Wysłany: 2014-03-01, 12:23
|
|
|
Nie mam teraz przed soba etki ale oznaczenia nastawnikow do poszczególnych modeli silnika różnią sie ta ostatnia literka. A ten co podałeś jest jakby uniwersalny. Do twojego motoru zamienny jest jedynie od silnika bfm. |
|
|
|
|
|