Autor |
Wiadomość |
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-03-10, 17:40
|
|
|
czyli co sugerujesz ? ze wymienie nastawnik i bedzie pukał dalej ??
wracajac do bledu sporadycznego na czujniku G28 wyczytalem dzis ze taki blad wywalalo komus jak mial klopot z odpaleniem auta po przyslowiowych zakupach czyli rozgrzeje pojezdzi stanie na 30 min i znow odpali ale auto sie krztusi (i jak nie dodam mu gazu to zgasnie) i wtedy cyk blad g28 moze ten blad g28 u mnie to wlasnie to ze czasem ten kutafoniusz mi sie zająknie przy odpaleniu? Nie wiem czy to wina gazu czy nie jak by na cieplym starcie mial problem, choc to chyba nie wina gazu bo jak nie mialem ustawionego cieplego startu to odpalal zawsze na pb i wlasnie mi przygasal po takim krotkim postoju ale zdarzylo mi sie to z 4x - mechanik mowl ze moze za krótko kluczykiem go trzymam ale wydaje mi sie ze to bzdura bo tak samo auto odpalam za kazdym razem nawet jak stoi 2-3 dni i zawsze mi odpala na dotyk hmmm moze musial bym wymienic ten czujnik g28 i zobaczyc co jest grane |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-03-10, 17:43
|
|
|
normalnie podchody troche z tym musze sie doslownie prosic by mi ktos zajrzal do auta mechanikow u nas brak!! takich chetnych do roboty |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-03-10, 18:48
|
|
|
napinacze pracują i opierają się na ciśnieniu oleju co nie
i jeśli coś tu masz nie tak to wymiana ....
masz techa bo pisałeś coś o ciepłym starcie ? |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-03-10, 18:49
|
|
|
mam staga |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-03-10, 19:45
|
|
|
to to samo
może któryś wtrysk ci puszcza ? |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-03-10, 21:07
|
|
|
0 bledów i stało mi się tak odkąd mam auto 4x tylko przekrecam obroty maleja i gasnie chyba ze dodam gazu |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
Lakier [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-03-18, 18:35
|
|
|
Nastawiniki coraz bardziej mi hałasowały. Po każdym uruchomieniu, po postoju dłuższym niż 5 minut, słyszałem ten paskudny dzwięk przez sekunde-dwie.
Oczywiście czarne myśli, dwa nastawnik 4k zł + wymiana u mechaników, dodatkowo nie wiadomo co jeszcze przy okazji wymiany zepsują. Krew mnie zalewała, zważywszy, ze wydałem na to auto w przeciągu 5 miesięcy 15k zł (w tym 5k z winy mechaników i ich super diagnoz).
No ale postanowiłem wymienić olej. Niby był wymieniany 15 tys. km temu, ale był podejrzanie czarny.
Przy wymianie okazało się, że bardzo trudno odkręcić korek spustowy. Ojciec mi pomógł, ja chwyciłem korek żabką, a tata imbusem, no i jakoś to poszło. Miska przy odkręcaniu się wygina, więc chyba jest plastikowa.
Wydaje mi się, że serwisy, które "obsługiwały" to auto, nie chciały ryzykować i poprzedniemu właścicielowi tylko mówili, że wymieniali olej, bo sam olej był czarny, a ta śruba tak przykręcona, że gdyby nie było to moje auto, to nie ryzykowałbym jej odkręcenia. Swoją drogą jak wymieniali filtr powietrza to włożyli nowy tak, że był w połowie zgnieciony, a przepływomierz był włożony bez śrubek.
No ale do rzeczy. Zalałem silnik motulem specific 5w40. Pierwsze uruchomienie - nastawinik dają czadu jak zwykle. Kolejne uruchomienia - nie odezwały się. Do tej pory nie odezwały się ani razu. Nawet po dłuższym postoju.
Nie wierzyłem, że wymiana oleju, może coś pomóc. Wymieniłam dla tego, że był na niego czas. To auto po raz pierwszy pozytywnie mnie zaskoczyło. |
|
|
|
|
danielos8
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Sie 2012 Posty: 342 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2014-03-18, 19:02
|
|
|
Lakier napisał/a: |
Przy wymianie okazało się, że bardzo trudno odkręcić korek spustowy. Ojciec mi pomógł, ja chwyciłem korek żabką, a tata imbusem, no i jakoś to poszło. Miska przy odkręcaniu się wygina, więc chyba jest plastikowa.
Wydaje mi się, że serwisy, które "obsługiwały" to auto, nie chciały ryzykować i poprzedniemu właścicielowi tylko mówili, że wymieniali olej, bo sam olej był czarny, a ta śruba tak przykręcona, że gdyby nie było to moje auto, to nie ryzykowałbym jej odkręcenia.. |
Całkiem możliwe to co piszesz a co do wymiany oleju to widzialem jak moj mechanik wymieniał w bmw x5 olej to miał jakąś maszyne z której wkłada taki węzyk tam gdzie bagnet od oleju i wysysa olej tak wiec wcale nie trzeba używać korka spustowego |
_________________ dare to be great
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-03-18, 19:12
|
|
|
Lakier napisał/a: | Miska przy odkręcaniu się wygina, więc chyba jest plastikowa |
Może aluminiowa.
Lakier napisał/a: | Niby był wymieniany 15 tys. km temu, ale był podejrzanie czarny. |
Na oleju najechałem 13tkm i jest lekko czarny. 15tkm to górna granica czaso okresu wymiany oleju |
_________________
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-03-18, 20:49
|
|
|
auto jest aluminiowe a misa blaszana
dobry olej pomaga ale ...
jak ktoś nie wymieniał i zalało się i... |
|
|
|
|
|
|
|
matrose1983
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic Sport F1
Zasilanie: ON
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41 Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 201 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-03-21, 23:19
|
|
|
u mnie 95 rok zimno czy ciepło nic nie słychać
auto ma 245000tys tak i wyglada
ale nie zdziwiłbym sie jakby miało z 400000tys
sprowadzone z Austrii w tym roku <hura> |
_________________
|
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2014-03-22, 00:07
|
|
|
matrose1983 napisał/a: | u mnie 95 rok zimno czy ciepło nic nie słychać |
A gdzie Ty masz nastawniki? <hura> |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-03-22, 08:07
|
|
|
no ukradli mu |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-03-22, 10:28
|
|
|
pierwsze * się nie psuły więc koncern musiał dołożyc coś na czym będzie zarabiał wiec my mamy nastawniki |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
bartez83
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Kwi 2012 Posty: 245 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2014-03-22, 11:13
|
|
|
Moze tez być tak ze motor byl 2razy zmieniony |
|
|
|
|
|