Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?  
Autor Wiadomość
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2014-03-08, 13:47   

kolega pewnie miał na myśli by kupować firmowe filtry czyli MANN lub KNECHT
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-03-08, 13:54   

co do 2,8 nastawniki nie mają zaworka zwrotnego
posiadają je 4.2 tylko
w 4,2 jest wkład filtra nie blaszany jak w 2,8
Co do jakości tylch chinoli jedni piszą że ok drudzy inaczej trafili
ja 700 już jestem w plecy bo kiedyś po tyle były
odesłałem na gwarancji już 3 miesiąc czekam od zakupu to 5 miechów
i nadal brak allegro umyło się tak jak zawsze :D
życie trzeba by zgłaszać na policji tylko allegro jest na żonę ona nie pójdzie ja nie mogę :(
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-03-08, 14:22   

Pisz codziennie maila do allegro, albo dzwoń aż się wkońcu za to wezmą.Albo jedź z żoną na psiarnie, ona jako właściciel konta, a Ty zgłosisz co i jak.Ja bym nie odpuścił
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-03-08, 19:32   

no tak dostał trzy banany z allegro
i co :)
nic jak mu to wisi :D
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-03-09, 12:02   

W 4.2V8 nie ma żadnych "zaworków" w filtrze oleju..... są natomiast 2 olejowe zawory zwrotne pod kolektorem dolotowym.

Problem nastawników to nie tylko wytarty ślizg ale także nie trzymanie ciśnienia oleju (zawory olejowe jak powyżej to oddzielny temat) a do tego wszystkiego dochodzi też rozciągający się z upływem lat i kilometrów łańcuch.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-03-09, 12:31   

a jak jest z nastawnikiem prawym i lewym ponoć jeden z nich pasuje od V6 a drugi nie o który chodzi prawy czy lewy pasuje z tej tańszej opcji ?? ma ktoś taką wiedzę ?
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-03-09, 18:18   

nastawniki z 4.2 mają w sobie zaworki
tylko podobno :)
 
 
macisz12 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 185
Skąd: Łask
Wysłany: 2014-03-09, 20:55   

preston81 napisał/a:
a jak jest z nastawnikiem prawym i lewym ponoć jeden z nich pasuje od V6 a drugi nie o który chodzi prawy czy lewy pasuje z tej tańszej opcji ?? ma ktoś taką wiedzę ?

Ale kombinujesz. Organoleptcznie nastawniki sa podobne ale tylko jedne pasuja do motoru 4.2. Aqf jest zamienny jedynie z bfm. Możesz założyć inne ale potem będziesz sie dziwil ze auto nie chodzi jak potrzeba. Jedyna słuszna wymiana to oryginal i nie pisze o tym dlatego ze mogę na nich 100zl zarobic tylko dla świętego spokoju ze wymienie i nie będę o nich myślał przez najbliższe 200kkm
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-03-09, 21:28   

nie ze kombinuje ale czytałem gdzies o tym że któryś pasuje od v6 nie pamietam czy ten po prawej czy lewej stronie jak z mechanikiem rozmawialem tez potwierdził mi ze jedna strona jest inna i pasuje od innego modelu ale nie znam szczegółów

piszesz aqf zamienny jest z bfm ale jedna strona tylko tak ? bmf to silnik jaki konkretnie ?
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-03-09, 21:36   

BFM to silnik 4.2 z D3 :p
_________________
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-03-09, 22:59   

preston81 napisał/a:
nie ze kombinuje ale czytałem gdzies o tym że któryś pasuje od v6 nie pamietam czy ten po prawej czy lewej stronie jak z mechanikiem rozmawialem tez potwierdził mi ze jedna strona jest inna i pasuje od innego modelu ale nie znam szczegółów

Ale co to ma za znaczenie czy pasuje czy nie...... ten co pasuje to jak dobrze kojarzę pasuje także do 1.8Turbo i nic to nie daje bo jak dobrze kojarzę nowy w ASO kosztuje tyle samo, niezależnie czy to do 1.8 czy 2.8 czy 4.2

Jeżeli po numerach są takie same to kosztują tyle samo więc jak są do wymiany to masz 4 opcje do wyboru:
- temat olewasz i jeździsz aż się nie rozsypie na amen
- szukasz używki na alledrogo (nie należę niestety do szczególnie bogatych ale osobiście uważam że kupno używki to pomyłka - używane już masz w samochodzie i oczekiwanie że cudze używane będą o niebo lepsze niż twoje to oszukiwanie samego siebie)
- kupno nowego ale "chińczyka" (opinie na ich temat można znaleźć na kilku forach i niestety z nimi jest jak z Lotkiem - jak trafisz dobrze toś bogaty a jak trafisz źle to zawsze możesz zagrać jeszcze raz)
- kupno nowego z ASO (wiem, kosztują nie mało ale jeżeli planujesz jeździć swoim autem dłużej to moim zdaniem jest to niestety chyba najrozsądniejsze wyjście)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-03-10, 07:32   

zmienić motor w cenie napinaczy jeszcze można
ja tam teraz mam ciszę :)
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-03-10, 09:51   

Ale skoro motor dobrze jeździ, nie bierze oleju to warto kupić nowe nastawniki z ASO a nie od razu porywać się na następną jednostkę. Z resztą każdy ma inne podejście do tematu i zrobi co uważa.
_________________
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-03-10, 10:10   

nie zamienił bym silnika mam potwierdzony przebieg w 100% puka mi jeden gnojek raz na ruski rok i zrobie tak że jak już bede przybity do ściany zapewne kupie u macisza :) i bede mial spokuj rowniez nie jestem za kupnem uzywek ale jak zmienie to od razu z łańcuchem zeby nie było ale powiem szczerze rysyko lubie i mysle o chińczyku :D
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-03-10, 13:02   

krzychu22.p1i napisał/a:
Ale skoro motor dobrze jeździ, nie bierze oleju to warto kupić nowe nastawniki z ASO
- też prawda ale motor motorowi nie równy tak na prawdę to każde audi bierze olej w jakim tam stopniu .
Tylko wymiana nastawnika może nie przynieść żądanego rezultatu <niewiem>
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group -

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.