Autor |
Wiadomość |
danielos8
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Sie 2012 Posty: 342 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2014-04-27, 19:37
|
|
|
rozrząd (części) za 3500k z tego co pamiętam to w ASO i dolicz jeszcze robotę to hoho
ja też miałem robiony za jakoś 1500zł z robocizną |
_________________ dare to be great
|
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-04-27, 19:51
|
|
|
to ja az wyjalem fakture bo sie wierzyc nie chce
pasek z pompą wody - zestaw contitech 1900zł
rolka prowadzaca 91 zł
pasek napedu alternatora 91 zł
+ oleje i filtry
+ robota wiec grubo przeplacilem
jak sprawdzalem ceny na INA ruville to wychodzilo mi jakies 1600 wiec dolozyulem te 3 paczki d o CNT by miec spokuj .. no i doszla jeszcze rolka prowadzaca podczas roboty i ten pasek ... |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2014-04-27, 19:53
|
|
|
to ceny z IC a tam to można 30% miec od strzałą zniżki |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-04-27, 20:44
|
|
|
a kto kupuje zestawy w IC
jak oni wszystko razy 2 i dają upusty
ja brałem na allegro |
|
|
|
|
|
|
|
kojot1
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: paweł
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 74 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2014-04-27, 22:30
|
|
|
jakiś miesiąc temu brałem rozrząd w focie, zestaw kosztował około 850zł więc naprawdę tanio, 3 lata temu płaciłem kolo 2 tyś . do tego doszła pompa wody i termostat , czasami mają jakieś promocje . |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-04-28, 06:29
|
|
|
na allegro masz za 999 z pompą |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-04-28, 08:07
|
|
|
ic ze znizką chciał odemnie 2300 za ten zestaw - swoj kupiłem w motokramie, koles proponowal mi INA i inne ale nie wychodzilo to tyle co wy piszecie i gadal mi ze to sa jakies noname w pudelkach ina tak ze mnie nastraszyl ze niby lepiej wydac wiecej niz sie martwic .... ale teraz bym juz tego nie kupil 2x... |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-04-28, 22:52
|
|
|
kojot1 napisał/a: | jakiś miesiąc temu brałem rozrząd w focie, zestaw kosztował około 850zł więc naprawdę tanio.... |
Jak czytam coś takiego to naprawdę jestem zaskoczony - skąd wy bierzecie takie kwoty?
Ja kupując jako warsztat nie mam takiej ceny
Za te 850pln to nie wiem co jest w tych pudełkach - jak kupuję zamienniki to tylko dobrej jakości i za sam goły rozrząd nie ma szans żeby zbliżyć się do 1 tysiąca a co dopiero mówić o komplecie z pompą wody i termostatem albo dużym komplecie razem z paskiem wielorowkowym, jego napinaczem i rolką prowadzącą |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-04-29, 05:05
|
|
|
|
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
geko28
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: G
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 02 Mar 2014 Posty: 19 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2014-05-10, 08:43
|
|
|
nie będę zakładał tematu więc napiszę tu. Stukał mi nastawnik z lewej strony (od kierowcy) około 2-3 sek. auto to d3 2003 r 3.7. Wymieniłem i teraz wyskakuje mi check z błędem :
p0022 - położenie wałka rozrządu,po stronie ssania/lewa/przód, rząd cyl.2- za późne przestawienie
lub w comanderze:
4016 - bank2. Nockenwellenfruehverstellung Soll nicht erreicht
w warsztacie pewni że wszystko dobrze poskładali. Auto chodzi dobrze, ma moc i już nie stuka. Moje pytanie brzmi jak sprawdzić czy dobrze złożony jest ten wałek na kompie. Mam dostęp do Vasa lub Kts. Poproszę o procedurę w co wchodzić i ile ma wynosić zakres przestawiania tego wałka.
...aha na starym nastawniku żadnych błędów tylko to terkotanie
dzięki |
|
|
|
|
|
|
|
macisz12
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 185 Skąd: Łask
|
Wysłany: 2014-05-10, 08:56
|
|
|
geko28 napisał/a: | nie będę zakładał tematu więc napiszę tu. Stukał mi nastawnik z lewej strony (od kierowcy) około 2-3 sek. auto to d3 2003 r 3.7. Wymieniłem i teraz wyskakuje mi check z błędem :
p0022 - położenie wałka rozrządu,po stronie ssania/lewa/przód, rząd cyl.2- za późne przestawienie
lub w comanderze:
4016 - bank2. Nockenwellenfruehverstellung Soll nicht erreicht
w warsztacie pewni że wszystko dobrze poskładali. Auto chodzi dobrze, ma moc i już nie stuka. Moje pytanie brzmi jak sprawdzić czy dobrze złożony jest ten wałek na kompie. Mam dostęp do Vasa lub Kts. Poproszę o procedurę w co wchodzić i ile ma wynosić zakres przestawiania tego wałka.
...aha na starym nastawniku żadnych błędów tylko to terkotanie
dzięki |
Napisz co masz w grupie 093 i 092. Dla grupy 092 po nacisnieciu gazu wartość ma sie zmienić z 0 na ok 21.
Możesz tez to samo sprawdzić w grupie 091 będzie to pierwszy rząd cylindrów dla porównania |
|
|
|
|
geko28
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: G
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 02 Mar 2014 Posty: 19 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2014-05-10, 09:09
|
|
|
przypomniało mi się jeszcze że w ktsie miałem na wolnych obrotach zamiast wymaganych 0, rzeczywiste -4. Vasem dopiero w poniedziałek będę mógł |
|
|
|
|
|
|
|
macisz12
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 185 Skąd: Łask
|
Wysłany: 2014-05-10, 09:15
|
|
|
geko28 napisał/a: | przypomniało mi się jeszcze że w ktsie miałem na wolnych obrotach zamiast wymaganych 0, rzeczywiste -4. Vasem dopiero w poniedziałek będę mógł |
Ale w której grupie? |
|
|
|
|
geko28
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: G
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 02 Mar 2014 Posty: 19 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2014-05-10, 10:38
|
|
|
W kts chyba nie ma grup, wszedłem bodajże w wartości mierzone i zaznaczyłem wartości wymagane i rzeczywiste walka ssacego |
|
|
|
|
|
|
|
Lakier [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-05-10, 10:56
|
|
|
Skąd brałeś nowy nastawnik? |
|
|
|
|
|