Autor |
Wiadomość |
geko28
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: G
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 02 Mar 2014 Posty: 19 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2014-05-10, 11:26
|
|
|
Auto tip Lubin, pewnie chińczyk |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-05-11, 07:54
|
|
|
dobrze ustawiony łańcuch ?? |
|
|
|
|
|
|
|
geko28
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: G
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 02 Mar 2014 Posty: 19 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2014-05-11, 09:49
|
|
|
właśnie chciałbym to sprawdzić, narazie bez zdejmowania dekla. W poniedziałek podepnę pod Vasa i dam znać |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-05-11, 14:06
|
|
|
dawno wsadzales te nastawniki z auto tipu? |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-05-11, 19:45
|
|
|
wszystkie chinole są z tej samej fabryki
nawet możesz sobie sam kupić wyjdzie ci po 100 zł sztuka
tylko tego 50-100 sztuk trzeba i mogą dowalić cło |
|
|
|
|
geko28
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: G
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 02 Mar 2014 Posty: 19 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2014-05-11, 19:55
|
|
|
preston81 - nastawniki zmieniałem 4dni temu |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-05-12, 06:49
|
|
|
geko28 napisał/a: | narazie bez zdejmowania dekla. | -raczej bez tego się nie obędzie |
|
|
|
|
geko28
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: G
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 02 Mar 2014 Posty: 19 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2014-05-12, 12:01
|
|
|
grupa 90 na wolnych obrotach -1 po dodaniu gazu 24
grupa 92 na wolnych -1 po dodaniu gazu 23
grupa 93 d1- -5
grupa 93 d2- -7
szybko mi kumpel sprawdzał bo ruch w warsztacie ale chyba wszystko spisałem dobrze.
podpięty był Vas.
pierwszy rząd cylindrów ten który nie był rozbierany czyli grupa 91 był na wolnych -1 a wychylał się do max 14
w żadnych grupach wyniki nie "pływały" tylko były stałe na wolnych obrotach |
|
|
|
|
|
|
|
macisz12
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 185 Skąd: Łask
|
Wysłany: 2014-05-12, 12:33
|
|
|
geko28 napisał/a: | grupa 90 na wolnych obrotach -1 po dodaniu gazu 24
grupa 92 na wolnych -1 po dodaniu gazu 23
grupa 93 d1- -5
grupa 93 d2- -7
szybko mi kumpel sprawdzał bo ruch w warsztacie ale chyba wszystko spisałem dobrze.
podpięty był Vas.
pierwszy rząd cylindrów ten który nie był rozbierany czyli grupa 91 był na wolnych -1 a wychylał się do max 14
w żadnych grupach wyniki nie "pływały" tylko były stałe na wolnych obrotach |
Grupa 092 ok
Grupa 093 mogłoby być lepiej ale tragedii nie ma
Grupa 091 - wartość 14 zdecydowanie za mało tu bym upatrywal problem |
|
|
|
|
geko28
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: G
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 02 Mar 2014 Posty: 19 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2014-05-12, 12:39
|
|
|
"Grupa 091 - wartość 14 zdecydowanie za mało tu bym upatrywal problem"
tylko dlaczego wywala błąd ustawienie rozrządu drugiej głowicy i zapala się check ??
jutro zwalam dekiel. Podpowiedzcie mi jeszcze czy fazy rozrządu tak samo się ustawia jak w v6? czyli że pierwszy rząd cylindrów na znakach a drugi trochę obok znaków? |
|
|
|
|
|
|
|
macisz12
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 185 Skąd: Łask
|
Wysłany: 2014-05-12, 14:13
|
|
|
geko28 napisał/a: |
tylko dlaczego wywala błąd ustawienie rozrządu drugiej głowicy i zapala się check ??
|
No trochę to dziwne |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-05-12, 14:33
|
|
|
a łańcuch tez wymieniles?
ile za robote zaplaciles jeszcze mi powiedz |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
geko28
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: G
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 02 Mar 2014 Posty: 19 Skąd: Lubelskie
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-05-12, 20:45
|
|
|
tak samo
tylko patrz aby znaczki na wałkach i panewkach się zgrywały |
|
|
|
|
|
|
|
macisz12
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 185 Skąd: Łask
|
Wysłany: 2014-05-12, 22:52
|
|
|
Jak tak samo jak nie tak samo
Przecież to inny silnik
Glowica lewa
Glowica prawa
|
|
|
|
|
|