Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-05-23, 05:35
|
|
|
no tak tylko była partia co podobno 50 % było wadliwych
dlaczego mnie olali ?
Bo jeden czy dwa jeszcze wymieniali ale jak lawinowo ich zalało to
to .... |
|
|
|
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2014-05-24, 14:47
|
|
|
Coś tam było że były wadliwe, ponoć olej puszczały bokiem.
W chinolach dobre jest to, że sprężyna jest dłuższa i mocniejsza, rozbieraliśmy 2 sztuki żeby porównać. |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-05-24, 20:42
|
|
|
ale z nowymi czy już chodzonymi porównywaliście ? |
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2014-05-24, 21:39
|
|
|
Nowe ori z nowymi chińskimi. Po 3 miesiącach gościowi chinole padly. Glowica nr 1 zlom. |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-05-24, 22:20
|
|
|
jakas nagonka tutaj po 3 michach po 40 tys , partia była zła , a teraz co wszystkie są do dupy ? a co z tymi co jezdza na tych 2 lata lub po 110 tys km takich nie było tylko zjebane? same gowna z chin czy losowanie ? po 3 miechach kibel a gwarancja? piszcie ile wlezie bo mam dylemat |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-05-25, 08:52
|
|
|
nie stresuj się sam przetestujesz i będziesz wiedział |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-05-25, 09:00
|
|
|
czekam jeszcze na znizki pracownicze vw |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2014-05-25, 14:21
|
|
|
Ile jeszcze razy trzeba Ci pisac, ze szkłem dupy nie obetrzesz? Chcesz- kup tylko nie żałuj później 1200zl wywalonych w kosmos.
Zreszta rob co chcesz.
Ja pisze bo temat znam i przerabialem, pepi tez przerabial, ale Tobie jeszcze Malo.
Tanie mięso psy jedzą.
Ps. Ja nie znam nikogo, kto pojezdzil na tym dluzej niż rok.
W każdym razie powodzenia |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-05-25, 15:42
|
|
|
nikt z was nie robil tego wraz z wymianą z łancuchami , najgorsze jest to ze tak na prawde poza aso na słowo jakos nie wierze w oryginały nikt tu nie napisal jak je rozpoznac skoro chinole maja z 4 kolory slizgów i te same oznaczenia co oryginaly wlacznie z logiem audi
nie chodzi o tanią usługę ale o dobrą lecz ta druga gryzie sie z logiką jak powiedziałem wymiana 2 szt to 5k + robota, nowy silnik 3k max ze sprawnymi napinaczami
czy i jak rozpoznac oryginaly od chinczyków jest tu taki mądry co powie? czy bedziecie sie napinac ze mam w aso kupowac i to jedyne sluszne rozwiazanie skoro sami takiego zakupu nie dokonaliscie?
albo napiszcie kupilem ale sam nie wiem do konca co ....i od kogo...
pepi wiem ze zmienil silnik -duzo sam potrafi przy aucie zrobic- fajnie ale nie kazdy ma mozliwosci wiedze itd
i nie chodzi tu o tanie mieso jak napisales... do wymiany mam prawy chce wymienic oba to juz cos mowi ze nie lepie auta to ze nie kupilem napinacza i mecze kota tez mowi ze nie chce byle czego kupic byc moze bede zmuszony nie wiem ... |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2014-05-25, 16:00
|
|
|
Jak to nie dokonaliśmy? Ja kupiłem juz 6 kompletów w Aso. Kupowalem tez chinczyki. Nie da sie odróżnić bez porównania dlugosci sprężyny.chinole dobrze podrabiaja
Zasada jest prosta- wymień to zobaczysz, jak nie wierzysz szkoda tylko Twojej kasy |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-05-25, 16:41
|
|
|
preston81 napisał/a: | najgorsze jest to ze tak na prawde poza aso na słowo jakos nie wierze w oryginały nikt tu nie napisal jak je rozpoznac skoro chinole maja z 4 kolory slizgów i te same oznaczenia co oryginaly wlacznie z logiem audi.... |
No przecież było już pisane....... oryginał tylko z ASO..... jak kupisz oryginał poza ASO bo taniej to sam wiesz jakie podejmujesz ryzyko, albo trafisz ori albo chińczyka.
To może nie jest o napinaczach ale filmik pokazuje starcie produktu markowego z markową chńszczyzną: http://motovoyager.net/20...ego-kasku-film/ |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-05-25, 16:45
|
|
|
fany tescik ale akurat w takim nastawniku jest cos co mogli by spieprzyc?:D przeciez to nie ekipa polskiego rzadu je robi |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
LiVeD
Użytkownik
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: D4
Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 20 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2014-05-25, 18:10
|
|
|
To może i ja opiszę swoje doświadczenie z nastawnikami. Jeden mam ten chiński z tego co piszecie, kupiony w Niemczech turecki więc nie tylko chinole je robią to raz. Drugi teraz niedawno wymieniałem na nowy ASO stary oryginał się rozsypał. Mechanik zmienił no i się zaczęło. Auto zaczęło stukać pracować jak Diesel. No to myślimy oryginał szlak trafił (nie bujcie żaby dla ASO też to ktoś robi zapewne turas ) ale po ściągnięciu pokryw wszystko ładnie napięte a dalej dziwnie pracuje. Mam mechanika który pomyślał jeśli mi napiszecie co mogło być przyczyną pracy i tłuczenia jak w Dieslu posyłam niemiecki piwo. Zaraz nastawniki bo "chiński" czyt. turecki qwno prawda...
P.S. wałki wyzerowane i ustawione prawidłowo żeby nie było |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-05-25, 18:38
|
|
|
napinacz bokiem puszcza olej i hydraulika się odzywa
przerabiałem to u siebie
masz około 0.7-0.9 ciśnienia
co do ori napinaczy też są robione tam gdzie te be
dać wam stronkę z producentami |
|
|
|
|
|
|
|
LiVeD
Użytkownik
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: D4
Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 20 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2014-05-25, 18:43
|
|
|
Napinacze są dobre kolego co wy się przyczepiliście tych napinaczy chińskie orginał... Pracuję w Mercedesie i nawet sobie nie wyobrażacie co tam jest wrzucane |
|
|
|
|
|