Autor |
Wiadomość |
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-05-21, 11:42
|
|
|
rozumiem a znasz moze jakies pro firmy gdzie taki napinacz mozna odeslac na fachowa regenerację? ew kupil bym 2 chinole na czas regeneracji |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-05-21, 20:09
|
|
|
każdy robi na swoją rękę |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-05-21, 20:25
|
|
|
u t o dupa bo ja takich zdolności nie mam powiedz mi jeszcze czy jak bede wymienial nastawniki to dac nowe łańcuszki ?? znalazlem marki swag bo nie chce brac tych co daja do zestawu z nastawnikiem swag moze byc?? no i jeszcze chcialem zapytac co jeszcze powinienem zrobic przy takiej wymianie moze nowe uszczelki pod glowice zapodac? |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-05-21, 20:32
|
|
|
ta firma robi dla audi
to ty głowice zrywasz ?
i wiesz że wałki trzeba rwać ?? |
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-05-21, 20:37
|
|
|
preston81 napisał/a: | rozumiem a znasz moze jakies pro firmy gdzie taki napinacz mozna odeslac na fachowa regenerację? ew kupil bym 2 chinole na czas regeneracji |
to nie lepiej wziąć nówki z aso? |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-05-21, 20:50
|
|
|
@pepi
wiem ze przy wymianie 2 nastawnikow ponoc trzeba rozpiac rozrzad nie ja to bede robil pytam tylko co mozna przy okazji zrobic
swaga lancuchy polecil mi koles w sklepie motoryzacyjnym nie chce zakladac nastawnikow na stare lancuchy
@bayer nie jest lepiej wziasc nowki z aso bo sztuka wyszla by mnie 2200 lub ew 2020zł czyli w sumie 4locki ponad + jeszcze robota u mechanika ... + jakies 300 za lancuszki
to za 4 klocki to mam silnik inny wraz z przekladką domniemam
wiec wole kupic zamienniki za 1200 parka co nowe to nowe |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
Lakier [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-05-21, 21:17
|
|
|
Pytanie jaki jest koszt wymiany samych łańcuchów - co trzeba rozebrać, żeby je wymienić? |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-05-21, 21:32
|
|
|
koszt inny gdziekolwiek nie zapytasz 1 szt łańcucha to ok 150 zł np SWAG a co dalej to juz Pan pepi powie |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-05-22, 05:02
|
|
|
do samych nastawników potrzeba zdemontować tylko jeden wałek
pasek zostaje na miejscu !
Do łańcuchów trzeba rwać pasek
bo dwa wałki rwiemy |
|
|
|
|
macisz12
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 185 Skąd: Łask
|
Wysłany: 2014-05-22, 09:47
|
|
|
Można przy okazji jeszcze wymienić uszczelniacze na wałkach i pod nastawnikami, koszt nie duży a spokojna głowa |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-05-22, 18:25
|
|
|
dobrze ze mowisz będe miał to na uwadze a ten twoj ziom od nastawników ile woła za komplet moze by sie troche potargował ? btw daje to w boxach czy OEM ? |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
macisz12
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 185 Skąd: Łask
|
Wysłany: 2014-05-22, 20:01
|
|
|
jest to OEM, i za KPL nie zejdzie poniżej 2400. |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-05-22, 20:15
|
|
|
szkoda, ale w zyciu jest tak ze nie mozna mieć wszystkiego kij kupie te chinczyki przekonam sie na własnej skórze co bedzie |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-05-22, 20:43
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-05-22, 21:03
|
|
|
ah pepi moze miales pecha gadalem dzis z kolesiem co ma a6 z 4,2 i ma oba chinole od poltora roku i ma spokuj |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|