Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?  
Autor Wiadomość
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-07-24, 09:55   

foto jak obiecałem


_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-07-28, 10:48   

co za oleju używasz ?
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-07-28, 17:07   

motul x clean pojutrze dopiero 2 zmiana oleju po 12000 za mojej kadencji , czemu ?
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-07-28, 19:55   

bo syf jak djabli ;)
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-07-28, 20:04   

no rozmawialem juz z toba o tym poprzednik musial jezdzic na castrolu wiec zmniejszam czestotliwosc wymian do 12k i leje motula x clean 3-4 wymiany i bedzie clean :)
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Blade 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40
Dołączył: 11 Maj 2014
Posty: 64
Skąd: W-wa/WPR/WB
Wysłany: 2014-08-05, 09:15   

Panowie podepnę się pod temat z pytaniem mimo ze mam nowsza generację.

Przy odpalaniu samochodu po paru godzinach/dniach mam nie tyle klepanie co istne rzężenie przez ok 2 sekundy.

W drugiem aucie z niemal identycznym silnikiem (S6 C5, 4.2 AQJ) po wymianie zaworków zwrotnych oleju klepie delikatnie na prawdę bardzo sporadycznie (krótko przez niecałą sekundę) jak samochód postoi parę dni.

Na pewno na początku chcę ogarnąć te zaworki zwrotne i sprawdzić stan nastawników.

I teraz pojawia się pytanie: Czy ktoś używał zamienników dostępnych na allegro za 600zł?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-08-05, 09:54   

tak
są zafajniste :D :D :D :D
kupuj i zakładaj <jezu>
 
 
Blade 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40
Dołączył: 11 Maj 2014
Posty: 64
Skąd: W-wa/WPR/WB
Wysłany: 2014-08-05, 10:48   

Potrzebuję konkretów, a nie takich... żartów.
Jeśli sa ch.. słabe to dlaczego? Bo o legendach, które o nich krążą słyszałem i bardziej skłaniałbym się do kupna używek w świetnym stanie ale kto wie... może ktoś używa i spisuja się jak oryginały.
 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2014-08-05, 15:01   

Dlaczego są slabe? Bo nie działają? Nie wiem czego oczekujesz, jakiej odpowiedzi, ale jak chodzi o nastawniki chinskie to pisze w tym temacie jak sie sprawują, sam pisałem i nie będe się powtarzał.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-08-05, 16:34   

ja motor zmieniałem
kasy za ten napinacz niby sprawny jak i samego napinacza już od listopada nie widzę :)
takie dobre i sprawne tylko brać i zakładać ;)
 
 
Blade 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40
Dołączył: 11 Maj 2014
Posty: 64
Skąd: W-wa/WPR/WB
Wysłany: 2014-08-06, 12:34   

Ufff 2 dni czytania i dobrnąłem do końca tematu <hura>

Teraz mi głupio za pytanie o chińczyki :P Oczywiście nadal mam dylemat co zrobić ale pewnie na spokojnie najpierw ściągnę pokrywy sprawdzę nastawniki. Jeśli ślizgi będą OK, łańcuch będzie napięty, to zajmę się wymianą zaworków pod kolektorem ssącym. Pewnie wcześniej od razu przeczyszczę sitka w nastawnikach i podmienie ich uszczelki ;)
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-08-06, 13:26   

ciekawe jak okreslisz stan uzywek ? jakąś magiczną mocą chyba :)
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Blade 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40
Dołączył: 11 Maj 2014
Posty: 64
Skąd: W-wa/WPR/WB
Wysłany: 2014-08-06, 15:05   

Sprawdzić mogę jedynie stan ślizgaczy. Jak juz ktoś pisał to jest loteria... ale mam A8 od niecalych 3 miesiecy i co chwilę coś ogarniam dlatego koszt 5k PLN nie jest mi na rękę. W związku z czym zacznę od zaworków które w moim drugim samochodzie niemal kompletnie wyeliminowały problem!

Raczej na bank będę tez musial wymienić łańcuchy bo po wymianie rozrządu przez Fossa mam parę stopni odchyłu w jednym z banków.

A Tobie, preston81 zniknęły te błędy w jednej z głowic i udało się wszystko prosto ustawić? (pisałeś o tym gdzies w okolicach 10tej strony tego wątku)
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-08-06, 20:32   

jak masz sprawne napinacze to ci przestawienie skoryguje :)
 
 
Blade 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40
Dołączył: 11 Maj 2014
Posty: 64
Skąd: W-wa/WPR/WB
Wysłany: 2014-11-07, 15:54   

OBJAWY: klekotanie/rzężenie silnika po odpaleniu. Nawet ciepłego np. po 1-2h stania.

Mały update z mojej strony.

Zrobione:
- wymienione zaworki zwrotne oleju według ETKI: 059103175A x2. Na f-vat: 059109175F więc może jakaś poprawiona wersja.
- wymiana uszczelek pokryw zaworów i kolektora ssącego.
- czyszczenie rurek układu ODMY

Przy okazji sprawdzenie stanu ślizgaczy nastawników - brak śladów zużycia.

EFEKT: Objawy ustały! <hura> Gładkie odpalanie bez niepokojących odgłosów ;)

W drugim aucie zrobiłem identyczny zabieg ponad rok temu i również przyczyniło się to do zniknięcia problemów z klekotaniem przy odpalaniu!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.