Autor |
Wiadomość |
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2015-01-21, 22:34
|
|
|
z org wymienilem lancuchy, wczesniej nie |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-01-21, 22:34
|
|
|
uszek napisał/a: | ale juz wymieniłem przy rozrzadzie na nowki OOOO |
Wyłożyłeś prawie 6000zl na to wszystko? <tjaa>
uszek napisał/a: | Sprawdziły sie u mnie pochodziły z 50 tys:) |
Rany to muszę odliczać ale i tak jestem zdania ze jak sobie stuknie 2-3sek. a potem spokój to nie widzę powodu wydawania takiej ilości pieniędzy <niewiem>
beyer28 napisał/a: | uszek napisał/a: | gosc mial numer 997 to zapamietalem |
Marcin jesteś w stanie zweryfikować to 997 |
Dobrze zapamiętałeś uszek <brawo2>
http://allegro.pl/nowy-na...996974901.html#
Ale to dowodzi też temu, ze w cale te napinacze takie złe nie są od tego klienta, w porównaniu z innymi z allegro.... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2015-01-21, 22:42
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | Wyłożyłeś prawie 6000zl na to wszystko? <tjaa> | si w 4 sie zmiescilem:P
zle nie sa cena do jakosci
edit
tak licze co mam w papierach to wychodzi mi 35 tys nie jak myslalem 55 |
Ostatnio zmieniony przez uszek 2015-01-21, 23:25, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-01-21, 22:47
|
|
|
uszek napisał/a: | martin_rs4 napisał/a: | Wyłożyłeś prawie 6000zl na to wszystko? <tjaa> | si
|
O rany...nie wiem czy Ci współczuć czy gratulowć
Ale najważniejsze że już masz spokój na kolejne 200-300kkm |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
Ostatnio zmieniony przez CINEK 2015-01-21, 22:52, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2015-01-21, 22:50
|
|
|
rabnalem sie przejechaly 35 tys nie 55 |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-01-21, 22:54
|
|
|
A jak wyglądały ślizgi tych napinaczy jak je wymontowałeś, bo koleś też takie ślizgi sprzedaje. Nadawały się jeszcze, pamiętasz, lub możesz podejrzeć? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2015-01-21, 22:58
|
|
|
slizgi ok mam te napinacze jeszcze takze wygladaja ok cale napinacze i slizgi
chcecie to porobie zdjecia jutro |
Ostatnio zmieniony przez uszek 2015-01-21, 23:00, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-01-21, 23:00
|
|
|
uszek napisał/a: | rabnalem sie przejechaly 35 tys nie 55 |
Wg mnie to i tak dobry wynik. A tym bardziej, że bez łańcuchów wymieniane, może to zaważyło...Wymiana nastawników bez łańcuchów to chyba w miarę szybka akcja, bo rozrządu nie trzeba rozpinać? |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-01-21, 23:01
|
|
|
No to ok, więc tragedii nie ma, a stukać mogły już wyciągnięte łańcuszki, skoro nie wymieniałeś od razu?!
A pamiętam bardzo dobrze jak zanim rozmawiał em, to mówił żeby brać cały komplet, bo ludzie biorą same nastawniki a potem pretensje, bo dalej stuka... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2015-01-21, 23:04
|
|
|
beyer28 napisał/a: | uszek napisał/a: | rabnalem sie przejechaly 35 tys nie 55 |
Wg mnie to i tak dobry wynik. A tym bardziej, że bez łańcuchów wymieniane, może to zaważyło...Wymiana nastawników bez łańcuchów to chyba w miarę szybka akcja, bo rozrządu nie trzeba rozpinać? |
Tak nie trzeba, w sumie na 4 godz roboty maks.
Co do łancuchów to nie wymieniałem bo dużo roboty. Dopiero przy rozrządzie. Mam te lancuchy oba razem z napinaczami i niestety opinia ze lancuchy sie nie wyciagaja to mozna sobie wsadzic.
Przed wymiana na nowe rozjazdy -11, -2 po wymianie -1,0.
Najlepsze ze gołym okiem widać ze jeden jest z 1-2 mm dłuższy od drugiego.
Warto wymenić. Jeden kosztuje ok 120 zł (SWAG) |
|
|
|
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2015-01-21, 23:07
|
|
|
Łancuszek nie ma mowy zeby stukał, w napinaczu jest sprezyna ktora wstepnie napina łancuch przy rozruchu. Niestety jak jest lancuch wyciagniety to sa rozjazdy na napinaczu i nie przestawia sie on prawidlowo. lancuch nie moze stukac nawet jak jest wyciagniety chyba ze slizgów nie ma |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-01-21, 23:08
|
|
|
On mi wtedy proponował FEBIego z uszczelka za chyba 150zł...aż muszę po robić te logi i zobaczyć w jakim stanie jest drugi ori napinacz |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-01-21, 23:09
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | No to ok, więc tragedii nie ma, a stukać mogły już wyciągnięte łańcuszki, skoro nie wymieniałeś od razu?!
A pamiętam bardzo dobrze jak zanim rozmawiał em, to mówił żeby brać cały komplet, bo ludzie biorą same nastawniki a potem pretensje, bo dalej stuka... |
Właśnie, może tu tkwi problem. Luźny łańcuch szybko je wykańcza. To Marcinie ile płaciłeś za komplet? |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-01-21, 23:10
|
|
|
uszek napisał/a: | lancuch nie moze stukac nawet jak jest wyciagniety chyba ze slizgów nie ma |
No to jak to jest? Co w końcu stuka, lub o co stuka? Ja miałem na pokrywie ślad od łańcucha.... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2015-01-21, 23:11
|
|
|
eh nie moze ich wykanczac, zobaczcie sobie na ich budowe w ktoryms ssp bylo. Po prostu ich zakres pracy jest za maly i wywala bledami itp
A stuka lancuch ale nie dlatego ze jest za dlugi, po prostu napinacz nie dziala jak powinien i nie jest napiety lancuch przy rozruchu. Tam ejst zaworek ktory utrzymuje cisnienie po zgaszeniu auta, dodatkowo sprezyna ktora wstepnie napina to wszystko |
|
|
|
|
|