Autor |
Wiadomość |
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-01-20, 23:04
|
|
|
uszek napisał/a: | ja znam, pogięte 2 zawory, peknięta prowadnica zaworu. |
Ehhh uszek, no musiałeś nooo, musiałeś ? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-01-21, 07:31
|
|
|
daje o sobie znać że już ślizgów nie ma a jak ktoś dalej ...
ja widziałem motor z urwanym łańcuszkiem |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-01-21, 18:49
|
|
|
hehe zamawiajac towar u sprzedawcy z Allegro opowiadam ze przebrnalem przez forum AUDI A 4 / 6 / 8 i generalnie nie znalazlem na jego temat zadnej negatywnej opini wsrod klubowiczow, natomiast kazdy inny spredawca byl juz negatywnie opisywany...dlatego tez sie zdecydowalem na zakup nastawnika u niego....a ten Ci na allegro wali taki komentarz
UWAGA BARDZO WAZNE !!!
JEST TO ZAMIENNIK NIEMIECKIEJ PRODUKCJI I PROSZE GO W ZADEN SPOSOB NIE POROWNYWAC DO NAPINACZY CHINSKICH SPRZEDAWANYCH PRZEZ NASZA " KONKURENCJE " . TO CO ONI SPRZEDAJA TO SA JEDNORAZOWE SMIECI , KTORE SIE PSUJA PO 1 LUB 2 DNIACH A POTEM KLOPOTY Z REKLAMACJA !
PROSZE POCZYTAC SOBIE OPINIE NA TEMAT TYCH CHINSKICH NAPINACZY NA FORUM AUDI A6 I A8 !!! A TAKZE NEGATYWNE KOMENTARZE " KONKURENCJI " !!!
NAPRAWDE PROSZE PRZED ZAKUPEM PRZECZYTAC OPINIE NA TEMAT TYCH SPRZEDAWCOW NA FORUM AUDI ! ( WYSTARCZY WPISAC W GOOGLE FORUM AUDI I WYBRAC A6 LUB A8 NASTEPNIE WEJSC W DZIAL SILNIKI BENZYNOWE I LPG , I TEMAT " NASTAWNIKI " 7 TEMAT OD DOLU ! PO PRZECZYTANIU OPINI NA TEMAT CHINSKICH NAPINACZY NA PEWNO PODEJMIECIE TRAFNY WYBOR !! |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-01-21, 19:35
|
|
|
od sierpnia jezdze na tym nastawniku od niego i jest ok, nie wiem ile KM zrobilem ale uzytkuje auto codziennie po min. 30km. tak wiec troche juz jest.... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-01-21, 20:04
|
|
|
wy to chyba łykacie wszystko co klawiatura przyjmie |
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-01-21, 20:06
|
|
|
pepi,tak... to przypomnij swoje doświadczenia z chińskimi napinaczami |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-01-21, 20:09
|
|
|
martin najwiekszy jest problem w tym ze chinczyka od niby nie chinczyka nie odroznisz loteria ale przynajmniej tobie sie udalo i ktos kto kupuje zamiennik powinien kupic w twoim zrodle i tyle |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-01-21, 20:27
|
|
|
Moim zdaniem to tez jest chińczyk, bo każda firma niemiecka nadaje swoim częściom zawsze jakiś numer identyfikacyjny, a tu takiego nie widziałem <niewiem>
Jak wspominałem, narazie działa, nie tryska olejem na dwa metry muszę tylko jeszcze podłączyć z ciekawości vaga i zrobić odczyty, tylko wciąż nie wiem jakie powinny być prawidłowe wartości. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2015-01-21, 21:46
|
|
|
chcecie to mogę wam sprzedac oba napinacze na prawa i lewa glowice po nieduzym przebiegu ok 50tyś, włąsnie od tego sprzedawcy
Cena za oba to 400zł |
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2015-01-21, 22:15
|
|
|
na bank od tego goscia bo ma charakterystyczny numer i wiem ze od niego brałem!
Sprawdziły sie u mnie pochodziły z 50 tys, z niecaly rok:) pozniej delikatnie zaczeły sie odzywać, chyba jeden, drugi ok, ale juz wymieniłem przy rozrzadzie na nowki OOOO |
Ostatnio zmieniony przez uszek 2015-01-21, 22:25, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-01-21, 22:24
|
|
|
uszek napisał/a: | na bank od tego goscia bo ma charakterystyczny numer i wiem ze od niego brałem! |
To zapodaj ten nr, porównamy z Marcinem, bo jak gość sieje lipę to będzie wiadomo żeby dać se z tym spokój |
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2015-01-21, 22:28
|
|
|
gosc mial numer 997 to zapamietalem, musialbym szukac w papierach całego
fakt faktem pochodzily rok i 50 tys i mozna by na nich dalej jezdzic bo odzywaly sie sporadycznie |
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-01-21, 22:32
|
|
|
uszek napisał/a: | gosc mial numer 997 to zapamietalem, musialbym szukac w papierach całego
fakt faktem pochodzily rok i 50 tys i mozna by na nich dalej jezdzic bo odzywaly sie sporadycznie |
50 tys to u mnie 8 lat jazdy Z łańcuchami je wymieniałeś?
Marcin jesteś w stanie zweryfikować to 997 |
|
|
|
|
|