Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-06-03, 11:37
|
|
|
Maćku ja bym wymienił na nowe i nie pierd...sie z tym więcej. Inna sprawą jest że mechanik leniwy bądź niepełnosprytny. owszem chce dobrze dla ciebie ale i tez dla siebie by cos zarobic ale mniej sie narobić |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-06-03, 13:33
|
|
|
preston81 napisał/a: | demontaz montaz nastawnika tj sciagniecie ryja rozpiecie rozrzadu demontaz montaz cena ok 700 zł ... |
ale pierdoły gada ten twój mechanior żeby wyjąć / wymienić nastawnik nie trzeba żadnego rozrządu ani ryja sciągac. Wystarczy górny wałek ssący zdemontować, ot cała filozofia. Miejsca jest dosc aby wyciągnąć nastawnik. No może z lewej strony jest troche więcej zabawy...ehhh |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-06-03, 13:36
|
|
|
coz mam począć Marcinie jestem uzależniony od kogoś bo sam tego nie zrobię
właśnie odebrałem uszczelkę i łańcuch swaga teraz czekam na ASO |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
k3cz
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 02 Wrz 2011 Posty: 1 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 2015-06-03, 13:44
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | preston81 napisał/a: | demontaz montaz nastawnika tj sciagniecie ryja rozpiecie rozrzadu demontaz montaz cena ok 700 zł ... |
ale pierdoły gada ten twój mechanior żeby wyjąć / wymienić nastawnik nie trzeba żadnego rozrządu ani ryja sciągac. Wystarczy górny wałek ssący zdemontować, ot cała filozofia. Miejsca jest dosc aby wyciągnąć nastawnik. No może z lewej strony jest troche więcej zababy...ehhh |
Sam nastawnik da się wymienić bez ruszania rozrządu, ale Maciek napisał że będzie także wymieniał łańcuch, a to się wiąże z podniesieniem dolnego wałka - czyli rozpięcie rozrządu |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-06-03, 13:47
|
|
|
k3cz napisał/a: | Sam nastawnik da się wymienić bez ruszania rozrządu, ale Maciek napisał że będzie także wymieniał łańcuch, a to się wiąże z podniesieniem dolnego wałka - czyli rozpięcie rozrządu |
zgadza sie. Tylko niestety niewiedza, niechęć albo zwyczajne lenistwo mechanika jest następstwem takich sytuacji tu przez Maćka opisanych. Wystarczyło by sam slizg zmienić, a suma sumarum skończy się na wyrzuconych tysiącach złotych w błoto... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-06-03, 13:50
|
|
|
tak łańcuch bede wymieniał ze wzgl na nowy nastawnik jak by mial mi ktos wymienic slizg to lancuch by został |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-06-03, 14:00
|
|
|
Ty masz chyba za dużo PLNów we no daj trochę |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-06-03, 14:05
|
|
|
nie mam za dużo bo jak widac wyprzedaje swoje fanty , 2 sprawa nie mam nikogo kumatego by mi to wymienił wiec machnąłem łapą i kij no bo co mam zrobic jeszcze mi zerwie slizg pogne cos i bede mial zamiast 3k to 6k wydatkow |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-06-03, 15:45
|
|
|
preston81 napisał/a: | Foss mechanik chciał to założyć nie rozpinając rozrządu tj ścisnąć go co zluzuje łańcuch i w tej pozycji to zakładać niestety się nie dało... |
aaaa, takie rzeczy.... no bez ruszania nastawnika to rzeczywiście może być trudno |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-06-03, 17:34
|
|
|
Tylko mechanik niech solidnie wydmucha i wyczyści okolice nastawnika z pyłu, piasku itd. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-06-03, 18:45
|
|
|
preston81, masz flotę to rób i z bani będziesz miał. Ale słowa majstra, że slizgu nie idzie wymienić to nieporozumienie, gdzie cała rzesza ludzi z forum ma to za sobą. Nie opyla mu się samego ślizgu, bo wie, że pójdziesz na to co Ci powie i zarobi o wiele więcej. Stary mieszkasz w tak dużym mieście, że znaleźć kogoś kto wymieni sam ślizg nie powinno stanowić problemu. Jeśli coś tam Ci stukało i po zdjęciu dekla ślizg jest złamany to wg mnie drugi ślizg i po problemie |
_________________ 4.2 ASG 299 km katalizatory.
Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8
-------------
|
|
|
|
|
Kondraczek
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 26 Sty 2015 Posty: 32 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2015-06-04, 10:41
|
|
|
Ja wczoraj odebrałem samochód po wymianie tego i tamtego. Wymienione ślizgi na obu głowicach, oba łańcuszki, jeden nastawnik z używki, cała masa uszczelek i dupereli. I o ile wcześniej wydawało mi się że nic nie tłucze przy odpalaniu to teraz muszę stwierdzić, że nie tyle stukało co nawet napier******. |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-06-04, 13:43
|
|
|
w pozku same pipki do v8 albo wuhta pseudo znawców u ktorych wyjdziesz gorzej niz w ASO
np pseudo serwisyu amerykanskich samochodow specjalizujace sie w v8 jak bys tam wjechal pusciliby cie z torbami albo gadka ze znawcami ze musi koles widziec nastawnik bo nie wie o czym mowie to po kij mi tacy specjalisci ??
a co do mechanika jeszcze raz prostuje ze mowil ze nie da sie tego zalozyc bez zwalania łańcucha i demontazu nastawnika bo taka bnyla moja wizja tj scisnac go odsłonic łancuch i wymienic jade robic ostatnie km ze starym nastawnikiem wroce na przyszly tydzien ipowinien byc juz na miejscu |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-06-04, 14:34
|
|
|
preston81 napisał/a: | w pozku same pipki do v8 albo wuhta pseudo znawców u ktorych wyjdziesz gorzej niz w ASO |
Jakiś czas temu jadąc do DE po drodze w Poznaniu dla jednego kolegi miałem kupić przednie zaciski od S8D3.
W rozmowie sprzedający w zaparte szedł, że to S8 więc zajeżdżam.
Na miejscu okazuje się, że to zaciski pod największą tarczę w D3 czyli wg. nich 360mm i wyjęte żywcem z S8D3 4.2V8
Wyprowadziłem typów na dwór do swojego auta i pokazałem prawdziwe zaciski ale nie dali się przekonać, że S8 w D3 to silnik 5.2V10 i tarcze przednie 385mm i to jest coś innego niż oni sprzedają
Ciekawe komu wcisnęli tego bubla bo aukcja szła w zaparte z takim samym wciąż opisem |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-06-04, 17:27
|
|
|
Pany dzis sobie podłączyłem VAGa profilaktycznie i miałem taki błąd >
17927 - Camshaft Adjustment; Bank 1: Malfunction
po wykasowaniu nie ma błedu. Pojeździłem troche dalej nic. Ale teraz tak Bank 1 to króra jest główka, lewa czy prawa? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|