Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?  
Autor Wiadomość
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-06-03, 11:37   

Maćku ja bym wymienił na nowe i nie pierd...sie z tym więcej. Inna sprawą jest że mechanik leniwy bądź niepełnosprytny. owszem chce dobrze dla ciebie ale i tez dla siebie by cos zarobic ale mniej sie narobić :)
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-06-03, 13:33   

preston81 napisał/a:
demontaz montaz nastawnika tj sciagniecie ryja rozpiecie rozrzadu demontaz montaz cena ok 700 zł ...


ale pierdoły gada ten twój mechanior <jeb> żeby wyjąć / wymienić nastawnik nie trzeba żadnego rozrządu ani ryja sciągac. Wystarczy górny wałek ssący zdemontować, ot cała filozofia. Miejsca jest dosc aby wyciągnąć nastawnik. No może z lewej strony jest troche więcej zabawy...ehhh <nie>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-06-03, 13:36   

coz mam począć Marcinie jestem uzależniony od kogoś bo sam tego nie zrobię
właśnie odebrałem uszczelkę i łańcuch swaga :) teraz czekam na ASO
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
k3cz 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 02 Wrz 2011
Posty: 1
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2015-06-03, 13:44   

martin_rs4 napisał/a:
preston81 napisał/a:
demontaz montaz nastawnika tj sciagniecie ryja rozpiecie rozrzadu demontaz montaz cena ok 700 zł ...


ale pierdoły gada ten twój mechanior <jeb> żeby wyjąć / wymienić nastawnik nie trzeba żadnego rozrządu ani ryja sciągac. Wystarczy górny wałek ssący zdemontować, ot cała filozofia. Miejsca jest dosc aby wyciągnąć nastawnik. No może z lewej strony jest troche więcej zababy...ehhh <nie>


Sam nastawnik da się wymienić bez ruszania rozrządu, ale Maciek napisał że będzie także wymieniał łańcuch, a to się wiąże z podniesieniem dolnego wałka - czyli rozpięcie rozrządu
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-06-03, 13:47   

k3cz napisał/a:
Sam nastawnik da się wymienić bez ruszania rozrządu, ale Maciek napisał że będzie także wymieniał łańcuch, a to się wiąże z podniesieniem dolnego wałka - czyli rozpięcie rozrządu


zgadza sie. Tylko niestety niewiedza, niechęć albo zwyczajne lenistwo mechanika jest następstwem takich sytuacji tu przez Maćka opisanych. Wystarczyło by sam slizg zmienić, a suma sumarum skończy się na wyrzuconych tysiącach złotych w błoto...
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-06-03, 13:50   

tak łańcuch bede wymieniał ze wzgl na nowy nastawnik jak by mial mi ktos wymienic slizg to lancuch by został :)
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-06-03, 14:00   

Ty masz chyba za dużo PLNów ;) we no daj trochę <amasz>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-06-03, 14:05   

nie mam za dużo bo jak widac wyprzedaje swoje fanty :( , 2 sprawa nie mam nikogo kumatego by mi to wymienił wiec machnąłem łapą i kij :) no bo co mam zrobic jeszcze mi zerwie slizg pogne cos i bede mial zamiast 3k to 6k wydatkow
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-06-03, 15:45   

preston81 napisał/a:
Foss mechanik chciał to założyć nie rozpinając rozrządu tj ścisnąć go co zluzuje łańcuch i w tej pozycji to zakładać niestety się nie dało...

aaaa, takie rzeczy.... no bez ruszania nastawnika to rzeczywiście może być trudno ;)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-06-03, 17:34   

Tylko mechanik niech solidnie wydmucha i wyczyści okolice nastawnika z pyłu, piasku itd.
_________________
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-06-03, 18:45   

preston81, masz flotę to rób i z bani będziesz miał. Ale słowa majstra, że slizgu nie idzie wymienić to nieporozumienie, gdzie cała rzesza ludzi z forum ma to za sobą. Nie opyla mu się samego ślizgu, bo wie, że pójdziesz na to co Ci powie i zarobi o wiele więcej. Stary mieszkasz w tak dużym mieście, że znaleźć kogoś kto wymieni sam ślizg nie powinno stanowić problemu. Jeśli coś tam Ci stukało i po zdjęciu dekla ślizg jest złamany to wg mnie drugi ślizg i po problemie ;)
_________________
4.2 ASG 299 km katalizatory.

Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8

-------------
 
 
Kondraczek 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 26 Sty 2015
Posty: 32
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-06-04, 10:41   

Ja wczoraj odebrałem samochód po wymianie tego i tamtego. Wymienione ślizgi na obu głowicach, oba łańcuszki, jeden nastawnik z używki, cała masa uszczelek i dupereli. I o ile wcześniej wydawało mi się że nic nie tłucze przy odpalaniu to teraz muszę stwierdzić, że nie tyle stukało co nawet napier******.
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-06-04, 13:43   

w pozku same pipki do v8 albo wuhta pseudo znawców u ktorych wyjdziesz gorzej niz w ASO :)
np pseudo serwisyu amerykanskich samochodow specjalizujace sie w v8 jak bys tam wjechal pusciliby cie z torbami :) albo gadka ze znawcami ze musi koles widziec nastawnik bo nie wie o czym mowie to po kij mi tacy specjalisci ?? :)

a co do mechanika jeszcze raz prostuje ze mowil ze nie da sie tego zalozyc bez zwalania łańcucha i demontazu nastawnika bo taka bnyla moja wizja tj scisnac go odsłonic łancuch i wymienic jade robic ostatnie km ze starym nastawnikiem wroce na przyszly tydzien ipowinien byc juz na miejscu
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-06-04, 14:34   

preston81 napisał/a:
w pozku same pipki do v8 albo wuhta pseudo znawców u ktorych wyjdziesz gorzej niz w ASO :)

Jakiś czas temu jadąc do DE po drodze w Poznaniu dla jednego kolegi miałem kupić przednie zaciski od S8D3.
W rozmowie sprzedający w zaparte szedł, że to S8 więc zajeżdżam.
Na miejscu okazuje się, że to zaciski pod największą tarczę w D3 czyli wg. nich 360mm i wyjęte żywcem z S8D3 4.2V8 <faktycznie>
Wyprowadziłem typów na dwór do swojego auta i pokazałem prawdziwe zaciski ale nie dali się przekonać, że S8 w D3 to silnik 5.2V10 i tarcze przednie 385mm i to jest coś innego niż oni sprzedają <jeb>
Ciekawe komu wcisnęli tego bubla bo aukcja szła w zaparte z takim samym wciąż opisem <blee>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-06-04, 17:27   

Pany dzis sobie podłączyłem VAGa profilaktycznie i miałem taki błąd >

17927 - Camshaft Adjustment; Bank 1: Malfunction

po wykasowaniu nie ma błedu. Pojeździłem troche dalej nic. Ale teraz tak Bank 1 to króra jest główka, lewa czy prawa?
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.