Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?  
Autor Wiadomość
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-06-04, 18:08   

Strona pasażera.
_________________
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-06-04, 18:50   

dzieki Krzychu, tak też myslałem, ale pewnosci nie miałem <faktycznie>

czyli dalej wychodzi na to że chinczyk działa bez zarzutu natomiast cos jest nie tak z prawą stroną. Zacznę od płukanki i wymiany zaworu zwrotnego pod ssakiem a później przy rozrządzie łąńcuch. Jest to narazie najtańsza opcja niż wydawanie kasy na nowy nastawnik ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-06-04, 23:36   

martin_rs4 napisał/a:
Ale teraz tak Bank 1 to króra jest główka, lewa czy prawa?

Prawa czyli strona pasażera ;)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
puzzel1 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 302
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-06-05, 15:11   

Więc panowie w końcu zamontowałem nastawniki, mój prawy nie miał ślizgu, dlatego niemiłosiernie tarabanił :) no i jak na razie to z czystym sumieniem polecam nastawniki od pana z Inowrocławia, w grupie 90 wychylają się przy bucie do 24, no i co najważniejsze - w końcu błoga cisza przy rozruchu :) także wszystko super. Aha, dodam że na ślizgu od tego samego pana przejechałem 10tys km, i po demontażu miał mało co śladów zużycia, więc jest nadzieja że te nastawniki są naprawdę w porządku i pochulają sporo km :)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-06-05, 16:28   

Jak zrobisz kilka tysi i dalej nie bedzie problemu to wtedy chwal dzień po zachodzie :)
 
 
puzzel1 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 302
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-06-05, 16:56   

oczywiście że będę dawał znać :)
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-06-06, 16:59   

puzzel1, łańcuchy też wymieniałeś?
_________________
4.2 ASG 299 km katalizatory.

Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8

-------------
 
 
puzzel1 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 302
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-06-06, 19:23   

Tak, komplet.
Dodam, że ASB chodzi teraz rewelacyjnie, myślałem że wcześniej chodziła idealnie (po remoncie), ale teraz to tak mięciutko biegi zmienia że nawet nie czuć :) no i szarpanie przy przełączaniu z P na D o wiele bardziej zmalało, same plusy :)
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-06-06, 19:39   

puzzel1, bo dobrze działający silnik ma spory wpływ również na dobrze działającą skrzynię <okok> chyba mamy kolejny przykład na to, że tylko wymiana nastawnika z łańcuchem pomaga
_________________
4.2 ASG 299 km katalizatory.

Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8

-------------
 
 
puzzel1 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 302
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-06-06, 22:06   

Cytat:

puzzel1, bo dobrze działający silnik ma spory wpływ również na dobrze działającą skrzynię

wiem o tym ;) tylko nie spodziewałem się że aż taki wpływ ma ;)
co do wymiany kompletu z lancuchami, to nie chcialem na poczatku zmieniac lancuchow ze względu na koniecznośc rozpinania rozrządu, ale pan od nastawników powiedział mi że wymiana samych napinaczy nie ma sensu, i że same napinacze jedynie kupuja u niego ukraincy, dla ktorych kazdy grosz jest ważny, a tak to kazdy bierze komplet napinacz + lancuch. Za 2 napinacze, 2 lancuchy, komplet uszczelek pod klawiatury, pod nastawniki + wszystkie potrzebne oringi, zaplacilem 1600zl. Przy okazji wymienilem zaslepki wałków, bo mi się pociły (niestety tylko ASO, 40zl/sztuka). A uszczelki pod klawiatury dałem na dirko, bo poprzednie zaczęły mi sie pocić już po przejechaniu niespełna 10k km :)
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-06-07, 06:41   

a porównywaliście nowy łańcuch do starego ?
 
 
puzzel1 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 302
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-06-07, 08:03   

tak, w porównaniu do nowego, stary był wyciągnięty, nie mierzyłem o ile, no ale był minimalnie dłuższy
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-06-07, 09:51   

gość z ina też chyba ma ryżowe ale i ponoc oryginały też ma jak kiedys z nim gadałem ale cenowo wychodzil gorzej niż aso :) , a i nie ma co sie cieszyc cisza po 10k km to ma byc ciche ok 250k km z tego co czytalem w tym wlasnie temacie jakis user pisal ze zacząl juz je slyszec po 30k km
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-06-07, 09:52   

moim zdanie za krótki jest aby długość jego mogła się aż tak wydłużyć
aby to miało wpływ
ale nowy to nowy
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-06-07, 09:57   

tez mam takie zdanie jak pepi wartosci wydluzenia tego lancucha to tylko w mikronach chyba sa liczone albo ktos mial zly lancuch zalozony skoro niby ma sie wydluzac o ogniwo i wiecej predzej lancuch by sie posypal niz wyciagnal o tyle :]
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.