Autor |
Wiadomość |
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-06-04, 18:08
|
|
|
Strona pasażera. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-06-04, 18:50
|
|
|
dzieki Krzychu, tak też myslałem, ale pewnosci nie miałem
czyli dalej wychodzi na to że chinczyk działa bez zarzutu natomiast cos jest nie tak z prawą stroną. Zacznę od płukanki i wymiany zaworu zwrotnego pod ssakiem a później przy rozrządzie łąńcuch. Jest to narazie najtańsza opcja niż wydawanie kasy na nowy nastawnik |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-06-04, 23:36
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | Ale teraz tak Bank 1 to króra jest główka, lewa czy prawa? |
Prawa czyli strona pasażera |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
puzzel1
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 302 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-06-05, 15:11
|
|
|
Więc panowie w końcu zamontowałem nastawniki, mój prawy nie miał ślizgu, dlatego niemiłosiernie tarabanił no i jak na razie to z czystym sumieniem polecam nastawniki od pana z Inowrocławia, w grupie 90 wychylają się przy bucie do 24, no i co najważniejsze - w końcu błoga cisza przy rozruchu także wszystko super. Aha, dodam że na ślizgu od tego samego pana przejechałem 10tys km, i po demontażu miał mało co śladów zużycia, więc jest nadzieja że te nastawniki są naprawdę w porządku i pochulają sporo km |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-06-05, 16:28
|
|
|
Jak zrobisz kilka tysi i dalej nie bedzie problemu to wtedy chwal dzień po zachodzie |
|
|
|
|
puzzel1
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 302 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-06-05, 16:56
|
|
|
oczywiście że będę dawał znać |
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
puzzel1
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 302 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-06-06, 19:23
|
|
|
Tak, komplet.
Dodam, że ASB chodzi teraz rewelacyjnie, myślałem że wcześniej chodziła idealnie (po remoncie), ale teraz to tak mięciutko biegi zmienia że nawet nie czuć no i szarpanie przy przełączaniu z P na D o wiele bardziej zmalało, same plusy |
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
puzzel1
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 302 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-06-06, 22:06
|
|
|
Cytat: |
puzzel1, bo dobrze działający silnik ma spory wpływ również na dobrze działającą skrzynię |
wiem o tym tylko nie spodziewałem się że aż taki wpływ ma
co do wymiany kompletu z lancuchami, to nie chcialem na poczatku zmieniac lancuchow ze względu na koniecznośc rozpinania rozrządu, ale pan od nastawników powiedział mi że wymiana samych napinaczy nie ma sensu, i że same napinacze jedynie kupuja u niego ukraincy, dla ktorych kazdy grosz jest ważny, a tak to kazdy bierze komplet napinacz + lancuch. Za 2 napinacze, 2 lancuchy, komplet uszczelek pod klawiatury, pod nastawniki + wszystkie potrzebne oringi, zaplacilem 1600zl. Przy okazji wymienilem zaslepki wałków, bo mi się pociły (niestety tylko ASO, 40zl/sztuka). A uszczelki pod klawiatury dałem na dirko, bo poprzednie zaczęły mi sie pocić już po przejechaniu niespełna 10k km |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-06-07, 06:41
|
|
|
a porównywaliście nowy łańcuch do starego ? |
|
|
|
|
puzzel1
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 302 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-06-07, 08:03
|
|
|
tak, w porównaniu do nowego, stary był wyciągnięty, nie mierzyłem o ile, no ale był minimalnie dłuższy |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-06-07, 09:51
|
|
|
gość z ina też chyba ma ryżowe ale i ponoc oryginały też ma jak kiedys z nim gadałem ale cenowo wychodzil gorzej niż aso , a i nie ma co sie cieszyc cisza po 10k km to ma byc ciche ok 250k km z tego co czytalem w tym wlasnie temacie jakis user pisal ze zacząl juz je slyszec po 30k km |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-06-07, 09:52
|
|
|
moim zdanie za krótki jest aby długość jego mogła się aż tak wydłużyć
aby to miało wpływ
ale nowy to nowy |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-06-07, 09:57
|
|
|
tez mam takie zdanie jak pepi wartosci wydluzenia tego lancucha to tylko w mikronach chyba sa liczone albo ktos mial zly lancuch zalozony skoro niby ma sie wydluzac o ogniwo i wiecej predzej lancuch by sie posypal niz wyciagnal o tyle |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|