Autor |
Wiadomość |
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-06-29, 22:47
|
|
|
kurde Maciek, roboty by było od groma, sciagajać całą morde i rorząd, więć dałem sobie spokój bo mialem tylko 6h, na wszystko, czyli wymiane nastawinka, zbiorniczka, odpowietrzenie hamulców, przesmarownia wszystkich przegubów i pomierzenie prądu
Jak będe robić rozrząd to wtedy pójdą i nowe łańcuchy |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-06-29, 23:01
|
|
|
mkbewe napisał/a: | https://m.youtube.com/watch?v=b2mkTOUD1og
Tutaj ewidentnie coś wali... |
To wprawdzie S4B6 i inna konstrukcja rozrządu ale jeżeli chodzi o dźwięki to tak podobnie brzmi właśnie 4.2 w ósemkach jak nastawniki w głowicach nie trzymają ciśnienia i łańcuchy stukają |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-06-29, 23:06
|
|
|
albo po prostu nie maja juz ślizgów lub wyciągniety łancuch |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-06-30, 10:32
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: |
To wprawdzie S4B6 i inna konstrukcja rozrządu ale jeżeli chodzi o dźwięki to tak podobnie brzmi właśnie 4.2 w ósemkach jak nastawniki w głowicach nie trzymają ciśnienia i łańcuchy stukają |
Czyli wali konkretnie. To mogę powiedzieć że u mnie odpisać cisza |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-06-30, 20:13
|
|
|
Ty Maciek patrz co znalazłem
ten zlot by się nie udał jak bysmy nie omówili osobiscie tematu nastawników. A u mnie w ręce jeszcze ta funkiel nówka - zamiennik niemiecki
|
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-07-01, 06:46
|
|
|
niemiecki robiony w chinach |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-07-01, 09:18
|
|
|
już go tak nie dolinujcie zrobil sam, jezdzi rok, wszystko działa ja sie ciesze ze mamy alternatywe na przyszlosc choc kupowalem 2 szt w aso niedawno to wcale nie czuje sie jakos bezpieczniejszy szczerze mowie za kazdym razem jak przekrecam kluczyk mam dreszcze |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-01, 10:08
|
|
|
Dreszcze to sa i u mnie bo może pompa nagle może rozrusznik....
Nastawniki możemy śmiało podzielić na 3 grupy(jak dotychczas)
1. OE najdroższe i najpewniejsze(znikoma ilość awarii)
2. Inowrocław i chyba Opole(pepi kupował) ma niemieckie made in china(tańsze sporo od OE i nieco wieksza ilość awarii)
3. Lubińskie-chińskie made in biedna china(najtańsze i praktycznie zawsze je szlag trafia)
4. ....?? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-07-01, 10:44
|
|
|
wszystkie są chińskie
nawet te z aso |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-01, 10:54
|
|
|
Nie gadaj bo pare róznych części sam w niemieckiej fabryce robiłem dla grupy VAG |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-07-01, 13:14
|
|
|
pepi napisał/a: | wszystkie są chińskie
nawet te z aso |
z tym to nawet sie zgodzę! Na wszystkim juz oszczędności szukają! |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-07-03, 13:45
|
|
|
audi ma fabryki w chinach i to jest fakt |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-03, 15:48
|
|
|
To merc lepszy bo ma fabryki w DE,FR,PL... |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-07-03, 20:17
|
|
|
pepi napisał/a: | audi ma fabryki w chinach i to jest fakt | Jak na razie tylko na Węgrzech (od 20 lat) i niedawno otwarta w Meksyku. Chin ni ma Panie |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|