Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?  
Autor Wiadomość
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-07-15, 21:58   

beyer28 napisał/a:
i pod czapkami bardzo nie ma się do czego przyczepić


ale dolnego slizgu nie widzisz <jezyk2>

ja ostatnio jak wyciągałem nastawnik to pod wałkiem była 1/3 slizgu ... nie wiem skąd bo ori nastawnik miał oba <bezradny>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-07-15, 21:59   

beyer a puka ci ? czy nie ?
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-07-15, 22:06   

nie <chura> cisza jak makiem zasiał <amasz>

no a ten pierwszy już chodzi ponad rok ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-07-15, 22:13   

martin_rs4, pierwszy zawsze idzie górny
_________________
4.2 ASG 299 km katalizatory.

Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8

-------------
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-07-15, 23:15   

beyer puka ci czy nie ?
mi poleciał dolny jako pierwszy :)
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-07-16, 10:29   

preston81 napisał/a:
beyer puka ci czy nie ?
mi poleciał dolny jako pierwszy :)

Teraz problemu nie ma, bo ciepło jest. Ale jak tylko chlodniejsza noc to se zgrzytnie przez chwile chociaż po ostatniej plukance zdecydowanie ciszej. Z tym dolnym slizgiem to słabo, bo fakt nie idzie dostrzec jego stanu. Ale wydaje mi się, ze gdyby dolny byl polamany to dawało by znać o sobie bardziej. Ja jeżdżę i słucham, bo ladowanie się w tak grubą robote z powodu sekundowego stukniecia jest delikatnym popadaniem w paranoje, slowa mojego mechanika
_________________
4.2 ASG 299 km katalizatory.

Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8

-------------
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-07-16, 10:54   

Ja wprawdzie nie mam nastawników ale jest tu dawniejszy temat o jakims grzechotaniu w prawej głowicy i teorii było kilka. Grzechot był ze 3 lata jak mało jeździłem a teraz tylko łozysko viskozy hałasuje.
Także nie popadajcie w paranoje,macie juz nastoletnie auta,stety lub niestety one muszą sie poruszac bo przestoje im nie służą. Z racji wieku nawet w tej klasie coraz więcej bedzie świerszczy i popierdółek-no ale w nowych lepiej nie jest. Więc zagryźcie zabki panowie perfekcjoniści i z chłodniejszym podejściem sprawdzajcie swoje autka i gdy sie juz krzywda dzieje to naprawiajcie. :)

Takie mam obecnie podejscie i jakos stresu mnie a auto sie zrobiło nieco tańsze w utrzymaniu :)
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-07-16, 11:45   

beyer28 napisał/a:
Z tym dolnym slizgiem to słabo, bo fakt nie idzie dostrzec jego stanu. Ale wydaje mi się, ze gdyby dolny byl polamany to dawało by znać o sobie bardziej.

Stuka bardziej albo mniej ale miałem taki przypadek gdzie nastawnik nie miał w ogóle dolnego ślizgu i nawet jego część metalowa już była trochę nadszarpnięta zębem czasu a jednak auto wciąż jeździło i to pod raczej ciężką nogą <faktycznie>

.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-07-16, 12:16   

FOSS, skoro łańcuch chodził po szkielecie slizgu to aż dziwne, że nie bylo to słyszalne.
_________________
4.2 ASG 299 km katalizatory.

Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8

-------------
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-07-16, 13:31   

nie dziwne jak się olej pojawi jego więcej to nic nie słychać
ja widziałem wytartą stopę do tego stopnia że przy paleniu złapało łańcuch i go urwało <bezradny>
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-07-16, 14:48   

pepi, zajebiście luźny łańcuch musiał być
_________________
4.2 ASG 299 km katalizatory.

Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8

-------------
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-07-16, 15:33   

panowie coś mi się zdaje że ten temat się szybko nie skończy :D

https://www.youtube.com/watch?v=Gf1WT8VEZxk
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2015-07-16, 21:56   

beyer28 napisał/a:
martin_rs4, pierwszy zawsze idzie górny




W prawej glowicy pierwszy leci gorny a w lewej dolny <muzyka>
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-07-16, 22:10   

beyer28 napisał/a:
FOSS, skoro łańcuch chodził po szkielecie slizgu to aż dziwne, że nie bylo to słyszalne.

Ależ oczywiście, że było słyszalne - grzechotało i m.in. dlatego nastawnik był wymieniany, poszedł nowy z ASO ;)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2015-07-17, 05:24   

Witam!

FOSS napisał/a:
grzechotało
-nie zawsze.Bez dolnego slizgu auto przejechalo co najmniej 40.000 km.




Stefan.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group -

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.