Autor |
Wiadomość |
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-07-15, 21:58
|
|
|
beyer28 napisał/a: | i pod czapkami bardzo nie ma się do czego przyczepić |
ale dolnego slizgu nie widzisz
ja ostatnio jak wyciągałem nastawnik to pod wałkiem była 1/3 slizgu ... nie wiem skąd bo ori nastawnik miał oba |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-07-15, 21:59
|
|
|
beyer a puka ci ? czy nie ? |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-07-15, 22:06
|
|
|
nie cisza jak makiem zasiał
no a ten pierwszy już chodzi ponad rok |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-07-15, 23:15
|
|
|
beyer puka ci czy nie ?
mi poleciał dolny jako pierwszy |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-07-16, 10:29
|
|
|
preston81 napisał/a: | beyer puka ci czy nie ?
mi poleciał dolny jako pierwszy |
Teraz problemu nie ma, bo ciepło jest. Ale jak tylko chlodniejsza noc to se zgrzytnie przez chwile chociaż po ostatniej plukance zdecydowanie ciszej. Z tym dolnym slizgiem to słabo, bo fakt nie idzie dostrzec jego stanu. Ale wydaje mi się, ze gdyby dolny byl polamany to dawało by znać o sobie bardziej. Ja jeżdżę i słucham, bo ladowanie się w tak grubą robote z powodu sekundowego stukniecia jest delikatnym popadaniem w paranoje, slowa mojego mechanika |
_________________ 4.2 ASG 299 km katalizatory.
Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8
-------------
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-16, 10:54
|
|
|
Ja wprawdzie nie mam nastawników ale jest tu dawniejszy temat o jakims grzechotaniu w prawej głowicy i teorii było kilka. Grzechot był ze 3 lata jak mało jeździłem a teraz tylko łozysko viskozy hałasuje.
Także nie popadajcie w paranoje,macie juz nastoletnie auta,stety lub niestety one muszą sie poruszac bo przestoje im nie służą. Z racji wieku nawet w tej klasie coraz więcej bedzie świerszczy i popierdółek-no ale w nowych lepiej nie jest. Więc zagryźcie zabki panowie perfekcjoniści i z chłodniejszym podejściem sprawdzajcie swoje autka i gdy sie juz krzywda dzieje to naprawiajcie.
Takie mam obecnie podejscie i jakos stresu mnie a auto sie zrobiło nieco tańsze w utrzymaniu |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-07-16, 11:45
|
|
|
beyer28 napisał/a: | Z tym dolnym slizgiem to słabo, bo fakt nie idzie dostrzec jego stanu. Ale wydaje mi się, ze gdyby dolny byl polamany to dawało by znać o sobie bardziej. |
Stuka bardziej albo mniej ale miałem taki przypadek gdzie nastawnik nie miał w ogóle dolnego ślizgu i nawet jego część metalowa już była trochę nadszarpnięta zębem czasu a jednak auto wciąż jeździło i to pod raczej ciężką nogą
. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-07-16, 13:31
|
|
|
nie dziwne jak się olej pojawi jego więcej to nic nie słychać
ja widziałem wytartą stopę do tego stopnia że przy paleniu złapało łańcuch i go urwało |
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
|
|
|
|
|
|
|
leon0376
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 383 Skąd: FR
|
Wysłany: 2015-07-16, 21:56
|
|
|
beyer28 napisał/a: | martin_rs4, pierwszy zawsze idzie górny |
W prawej glowicy pierwszy leci gorny a w lewej dolny |
_________________ Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-07-16, 22:10
|
|
|
beyer28 napisał/a: | FOSS, skoro łańcuch chodził po szkielecie slizgu to aż dziwne, że nie bylo to słyszalne. |
Ależ oczywiście, że było słyszalne - grzechotało i m.in. dlatego nastawnik był wymieniany, poszedł nowy z ASO |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-17, 05:24
|
|
|
Witam!
FOSS napisał/a: | grzechotało | -nie zawsze.Bez dolnego slizgu auto przejechalo co najmniej 40.000 km.
Stefan. |
|
|
|
|
|