Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?  
Autor Wiadomość
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-07-20, 17:11   

pepi napisał/a:
w nastawnikach są uszczelki i to one kostnieją i puszczają olej
jeśli jest zalewany olej ok to żywot ich jest ...


wyprzedziłeś mnie z tym....

dlatego ważne jest aby zalewać gatunkowo najlepszy olej ...

bo nie tylko slizgi nie tylko łańcuch ale i zaworki które trzymaja a raczej powinny trzymac olej

im mniej gęstrzy olej tym lepszy tym szybciej dochodzi do górnych partii głowicy mało tego oleje kiepskiej jakości czyli wasze pseudooszczędności nie trzymaja parametrów niestety już po kilku tysiączkach km tyczy się to również technologi syntetycznej high tech itp jedynym właściwym rozwiazaniem jest zalewanie olejem wpełnisyntetycznym

malotego olej marnej jakości zawiera tylko sladowe ilości substancji myjacych... niestety sprzyja to zapychaniu sie kanalików olejowych ... na co to sie przekłada... nie trzeba tłumaczyć....

wysokiej jakosci wpełnisyntetyczny olej cudów nie zrobi jezeli jakas czesć jest zuzyta to niestety tylko wymiana poratuje lecz jezeli jakas czesc niedomaga wymiana oleju na taki z najwyzszej półki napewno pomoże a minimum to napewno przedłuży okres do wymiany zuzytej czesci

nie jest to lek na całe zło ale dopełniajac wszelkich starań aby zadbać o czystkość komory korbowej oraz głowicy sprawimy że zapewne bedziemy się jeszcze długo cieszyc bezawaryjna jazda naszymi 8kami w pełnym zakresie obrotów

dobry olej pomoże w udrożnieniu kanałów olejowych co wygłuży żywotność naszych nastawników zapewne

pozdrawiam <papa2>
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-07-20, 17:38   

krzychu22.p1i, wymiana nastawników dopiero w planach, ale przed wymianą oleju płukanie zrobiłem i złagodniało stukanie, a więc coś musi w tym być.czym się mierzy ciśnienie oleju?
preston81, spoko wariacie, aż tak mocno się nie napinam ;) i uspokajać mnie nie musisz, bo jestem spokojny. a to, że wypytuje się o wszystko to nie ze stresu, że mi nastawnik głowice rozjebie, tylko chcę wiedzieć jak najwięcej w tym temacie. i chociaż mi się to nie widzi to na nastawniki mnie stać <papa2>
bez urazy jakby co, a poza tym, gdybym wiedział więcej od ciebie to bym tylu pytań nie zadawał <cicho>
_________________
4.2 ASG 299 km katalizatory.

Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8

-------------
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-07-20, 20:17   

Maciek i Mariusz za te sprzeczki słowne stawiają mi flaszkę <amasz> :D

ale faktycznie jak pisze Krzychu i ten "Pan" wczesniej, silnik jak nie jest czysty to wymiana pewnych podzespołów może nie przyniesc pożądanego rezultatu.

Ja generalnie nie miałem zasyfionego silnika po zdjęciu pokryw, aż kiedys sie pepi dziwił ;) ale zanim wymieniłem nastawniki to zmieniłem olej z CARSTROLA na LM i jak narazie jest ok.

Pierwszy ryżowy nastawnik chodzi juz ponad rok a drugi dopiero koło 1 miesiąca ale już ze 2kk na nim zrobiłem :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Gunner 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 358
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2015-07-20, 20:34   

Czy ktos oprocz mnie leje do swojego auta Motul 5w30 8100 x-clean ? To dobry wybór ? Poprzedni własciciel takim zalewał i ja przy wymianie chyba też go kupię.
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2015-07-20, 21:36   

Witam!

krzychu22.p1i napisał/a:
skoro przy ogarniętym smarowaniu, ciśnieniu będą jeździć tak samo to gra może być warta świeczki.
-Gromnicy raczej.Gdyby byla jakas nadzieja ze wytrzymaja tyle co pasek tez bym zalozyl.

Stefan.
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-07-20, 23:28   

chłopaki czy w 4.2TDI też mam te nastawniki i mógłbym je wymienić? duże koszty? :D
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-07-21, 05:51   

wystarczy jak zmienisz łańcuch i całą resztę
to nie będzie ci do śmiechu
http://motokiller.pl/226880

jak jest podobnie to ;)
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-07-21, 06:24   

pepi, ten problem występował w 3.0 i 4.0 ;)
a napisałem to by rozluźnić atmosferę a nie się śmiać <hihi>
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2015-07-21, 07:55   

Witam!

Cytat:
napisałem to by rozluźnić atmosferę
-tu jest tak luzna atmosfera.. :)


Stefan.
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-07-21, 08:28   

panton napisał/a:
pepi, ten problem występował w 3.0 i 4.0
a napisałem to by rozluźnić atmosferę a nie się śmiać


w ogóle pomyliłeś dział tu na opał fury nie odpalają
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
lukasz88 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: ŁUKASZ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 36
Dołączył: 26 Wrz 2014
Posty: 236
Skąd: michałowo
Wysłany: 2015-09-12, 06:21   

No i nastała cisza :] Nowe napinacze w motorku wcale nie było tak trudno je wymienić jakby się wydawało trudniej było je kupić <onie> Na prawej głowicy dolnego ślizgu nie było wcale a stopka wytarła się niemal doszczętnie. Łańcuchy oczywiście stare przy rozrządzie będą nowe jak u większości chyba ;) Aha przy wymianie napinacza popychaczy nie wyjmowałem aby spuścić z nich olej (bo się nie dało <bezradny> )
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2015-09-12, 07:18   

lukasz88 napisał/a:
Na prawej głowicy dolnego ślizgu nie było wcale a stopka wytarła się niemal doszczętnie.


A jak to jest z tymi nastawnikami da się wymienić tylko ślizgi ??
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-09-12, 07:45   

daj se spokuj z wymianą ślizgu :) tj pudrowanie syfa ,
lukasz jakie nastawniki wsadziles?
znalales gdzies ten polamany slizg, czy plywa sobie gdzies tam ?
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
puzzel1 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 302
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-09-12, 09:32   

Ja po przejechaniu 8tys km na nastawnikach od pana z Inowrocławia mogę stwierdzić, że z tymi nastawnikami to jest loteria - zależy jak się trafi: u mnie prawy jest cały czas cichutko, lewy zaczął się odzywać po przejechaniu 3tys kilometrów i tak do tej pory, raz łańcuch się odezwie na zimnym, raz cisza <faktycznie> także Panowie decyzja należy do Was, ja osobiście i tak nie żałuję, bo dałem 1600zł za komplet 2 napinaczy z łańcuchami, uszczelkami itp.
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-09-12, 10:02   

puzzel1, a wypłukałeś silnik przed założeniem nowego zestawu?
_________________
4.2 ASG 299 km katalizatory.

Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8

-------------
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.