|
Autor |
Wiadomość |
Krzysztof Kucha
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: d2
Wiek: 50 Dołączył: 19 Lip 2015 Posty: 14 Skąd: sosnowiec
|
Wysłany: 2015-07-19, 15:35
|
|
|
beyer28 napisał/a: | Krzysztof Kucha napisał/a: | ,często odzywa się prawy bo tam nie zawsze była blokada,ale czy 1 sekunda jest warta inwestycji??ja bym to olał,moja s4 po wymianie rozrządu za 6 koła też rano chwilę stukała,zanim olej dojdzie do "każdego zakamarka" musi chwila minąć..możesz wyczyścic dokładnie silnik,ewentualnie sprawdzić pompę,ale jak to nie pomoże to daj sobie luz....jak będziesz miał ochotę to zrzuć miskę i zrób zdjęcie smoka..zajmuje to chwilę a może zdziałać cuda...można by też spróbować zalać inny olej,ale czy się nie pogorszy tego nie wie nikt:)) |
Wg mnie nie jest warte, a tym bardziej, że w takim stanie rzeczy to auto jest już pare lat i nic się nie pogarsza. A jak wygląda dokładne czyszczenie silnika? przed wymianą oleju robiłem płukankę LM Motorspulung i nie powiem, bo się poprawiło, tzn. rzadziej i ciszej postukuje. Wcześniej lałem Motula5w40, teraz Valvoline 5w40. U poprzednich właścicieli jeździł na Castrolu niestety Na zimę myślę nad 0w40 |
to po tej płukance sprawdź stan filtra olejowego...należy wyjąć nastawniki,ściągnąc miskę olejową i w miarę możliwosci usunac jak najwiecej szlamu przyklejonego do silnika...wymienic olej i filtr i smigac,tak jak mowisz,niektorzy majac 400 tys nalotu chcą by wszystko pracowało jak nowe:))ja do s4 zalalem 0w60 i zamiast sie poprawic ,pogorszylo sie,a zuzycie oleju z 5L na 10 tys wzrosło do 8L...:))
DODANO:
dracus6662 napisał/a: | to nie mysl tylko lej 0w40 lm synthoil |
juto się dowiem,ale nie wiem,czy to nie właśnie ten olej narobił takiego syfu,może rzecz w tym,że nie był stosowany dłużej a najzwyczajniej wyplukal staru syf....
DODANO:
Apophis napisał/a: | Krzysztof Kucha, A kto mnie w Żarach nie zna ale zapewniam cie że moi znajomi nie montowali ryzowych z oszczedności chyba że auto na handel a i to nie zawsze jak w przypadku pewnej D3 z Lubina sie udawało
Padły te twoje rewelacyjne w 2 miesiące i sam widziałem jak to było montowane i jak to hasało a auto do dziś hasa na uzywkach z pewnego źródła ale OEM.
Reklame sobie robiłes kolego wcześniej i to za darmo więc zaproponowałem ci żebys jak inni tu uczciwie za nia zapłacił-ja nie ponosze odpowiedzialności za to co reklamujesz.
Nie bede cie juz zwalczał-twój i nie tylko temat został w klubowym gronie na zlocie dobrze przewałkowany więc świadomość w ludziach istnieje. Każdy jest dorosły i niech se robi z autem co chce a ty pisz sobie te brednie niczym "ajatollach chińskich podrobek" ja i tak tobie nie uwierze już.
Wystarczyło mi twoje idiotyczne zachowanie-wybitnie chamowate w kontaktach prywatnych.
Nie tylko w temacie nastawników sie potrafie "wymądrzać" choc ich nie posiadam,i w wiekszości przypadków jak ktoś nie da mi twardego dowodu to uważam że nie ma co sie produkowac dalej.
Czas zawsze pokazuje że racja lezy po stronie logiki a nie takich jak ty co udaja studentów public relations
Skrzyni nie dałem do midpartsu i jeździ,gaz załozyłem nie staga i jeździ,nastawników nie kupił bym u ciebie i tez by jeździły i tak mozna długo pisać. |
zlotach itd,forumowych przsmiewcow itd...mnie to smieszy i tyle,jezeli uwazasz,ze kilka osob z forum to jeyni klienci to jestes niepoważny,z kazdym tematem tak jest,ze jak wchodzisz komus w interes to zaraz no forum znajduje sie grono ktore probuje cie zdyskredytowac i nie mowie tu tylko o nastawnikach,ale o kazdej mozliwej czesci do kazdego mozliwego samochodu...,ja swoje ,ty swoje,ja sprzedałem setki a ty twierdzisz dalej swoje,idąc twoim tokiem rozumowania to mozna od razu kupic nowe a8 w salonie,miec gwarancje i wszystko w D..ie..."wszyscy mnie znają":)))panowie od papierosów cię nie znają:))a co do chamstwa to jestes as w tym temacie,napisalem ci bardzo grzecznie ,ze sprawa jest troche bardziej skomplikowana niz ja przedstawiasz i piszesz klamstwa,zaproponowalem spotkanie u Marcina itd,wtedy obrzuciles mnie blotem wiec prosze cie,moze inni w to uwierza,ale ja wiem jak było i to mi wystarczy...oswiece cie,wszystkie zamienniki pochodzą z chin,w dodatku sa tylko dwie fabryki ktore robią dokladnie to samo:))"nie będę cie zwalczał" dobre,przeciez w nocy zablokowales konto:))badz rzetelny i prawdziwy choc raz.....
Połączone posty.
krzychu22.p1i |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-19, 15:51
|
|
|
Ja ci juz chłopie pisałem żebys nauczył się czytac a nie pieprzyc w kółko te same bzdury jak papież co chce pedofilów usprawiedliwić!
Sprzedajesz gówno i udowodniłes juz że gwarancja u ciebie nie istnieje bo jesteś w stanie ją odrzucic nawet z powodu niewłasciwego parkowania samochodu więc nie wqrzaj mnie bo mam dośc czasu na zablokowanie jeszcze setki twoich dziecinnych profilów! Sam fakt e to natretnie robisz mowi sam za siebie. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-19, 16:10
|
|
|
Krzysztof Kucha napisał/a: |
jak widac brak Panu zdrowego rozsadku...popieram to 30 letnim doswiadczeniem zawodowym mechanika ktory robi ten a8 z zamkniertymi oczami |
Ten kawałek jest najlepszy! facet ma w profilu 41 lat a w rzeczywistości dobiega 40stki więc od niemowlęcia naprawia A8 nawet zanim je wyprodukowano wymieniał juz nastawniki. Wiele stron w temacie wcześniej jako Ardian jakis tam pisał że ma 26lat doświadczenia.
Normalnie chylic czoła! |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-07-19, 17:01
|
|
|
ja zalewam tani olej |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-07-19, 17:38
|
|
|
Drogi nie znaczy dobry, ja za 8 Litrów płacę 42 Euro |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-07-19, 17:55
|
|
|
to ja taniej |
|
|
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-19, 18:40
|
|
|
Witam!
Krzysztof Kucha napisał/a: | niektorzy majac 400 tys nalotu chcą by wszystko pracowało jak nowe | -a co w tym dziwnego? To jest "S-Klasse" a nie Kleinerwagen.
Wracajac do nastawnikow.Generalnie sa do niczego.Maja drobna wade ktora powoduje takie a nie inne skutki i mozna by to usunac niewielkim nakladem.Ja jednak nieprzyjemnym ludziom kieszeni napychal nie bede.
Stefan. |
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-07-19, 19:44
|
|
|
A ja jestem przyjemny i chetnie sie dowiem jak je usprawnic... |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
leon0376
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 383 Skąd: FR
|
Wysłany: 2015-07-19, 19:59
|
|
|
Ja tez bylbym zainteresowany |
_________________ Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-07-19, 20:55
|
|
|
w nastawnikach są uszczelki i to one kostnieją i puszczają olej
jeśli jest zalewany olej ok to żywot ich jest ... |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-07-19, 22:14
|
|
|
beyer28 napisał/a: | Vaga nie mam to ci nie wrzucę, mechanik sprawdzał i mówił, że nie mam co się przejmować i tego się trzymam. A poza tym ja nie z tych co się na maxa przejmują nad autem. Zepsuje się to się zrobi i tyle w temacie
Danishow to napiszesz jaki trzeba ten olej lać żeby było dobrze? |
1 zmien mechanika
2 zrob logi dynamiczne bo mechanik nie wie co to jest
3 moge ci wyslac vaga
4 niby sie nie przejmujesz a jednak |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-07-20, 09:40
|
|
|
o Pany!!! 3 dni mnie nie było a tu taki ogień idzie
|
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-07-20, 16:17
|
|
|
preston81, nudny już się zaczynasz robić. Wy(....)łeś 6 klocków i przygrywasz wielkiego fachurę. Przeczytaj jeszcze raz temat od 1 strony to przypomnisz sobie dokładnie jaki sam wydygany byłeś na początku, bo coś Ci stuka...gdyby nie rzucał Ci błędami i zaczęła robić się patologia to znając życie latałbyś po dziś dzień. Ja znam najlepiej swoje auto i sam zadecyduję o tym kiedy wymienię swoje nastawniki, chyba mogę...Póki co uważam, że wymiana tego z powodu 1 sekundowego stuknięcia raz na kilka dni jest głupotą.
Co do zmiany mechanika to wg mnie przede wszystkim ty o tym powinieneś pomyśleć. Może przypomnę jak to Twój wielki majster oznajmił, że nie idzie wymienić samego ślizgu tylko cały nastawnik. Poszedłeś na to jak mały dzieciaki, ty...wielki forumowy wyjadacz.
A co do przejmowania się, to ja się nie przejmuję tylko jestem zainteresowany |
_________________ 4.2 ASG 299 km katalizatory.
Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8
-------------
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-07-20, 16:58
|
|
|
5 stron w 1 dzień - pięknie
Panowie a tak szczerze to czy ktoś z Was przed wymianą nastawników OE czy też zamienników robił płukankę i sprawdzenie stanu smoka i jego czyszczenie? Przebiegi aut są jakie są najbiedniej 200tys i zbliżające się pod 700tys (mało kto o tym wie).
Mierzył ktoś ciśnienie oleju?
Na biegu jałowym min 1bar
Przy 2000obr/min co najmniej 3,5bar
Jest jeszcze pomiar ciśnienia przełączenia przy rozruchu i wynosi 1,2-1,6bar
Takie info podaje elsa dla 4.2 d2/3.
U mnie zauważyłem od niedawna zablokowaną górną część prawego napinacza (ten bliżej pasa). Słychać to przy rozruchu raz na jakiś czas i trwa nawet 10s. Trzeba będzie się za to zabrać ale to przy okazji wymiany rozrządu. Od razu zrobi się inne grubsze sprawy.
Temat od dłuższego czasu bacznie obserwuję bo cenowo zamiennik vs oe to przepaść a skoro przy ogarniętym smarowaniu, ciśnieniu będą jeździć tak samo to gra może być warta świeczki. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-07-20, 17:09
|
|
|
Ty Beyer nie napinaj się tak bo ci żyłka pęknie , przecież ja cie nie atakuje z tego powodu ani nic mi do twoich nastawników.
Sugeruję ci tylko w dobrej wierze byś zrobił sobie sam dla siebie logi dynamiczne wtedy będziesz więdział w 100% w jakim zakresie pracują nastawniki i tym bardziej upewnisz się że to 1 sekundowe pukanie można o kant d...y rozbić , zobacz jeszcze czy tych dzwięków nie wydaje czasem przepustnica bo jak chlopaki byli u mnie to nic nie slyszeli a ja sam se wkręcam że coś słychać , ba to że wywalilem 6k na nastawniki kij z tym wiem że jak by spotkało mnie to jeszcze 1 raz chyba pokusił bym sie o ryżowe bo Marcin jest zadowolony a jemu wierzę że jest ok dodam jeszcze ze to 1 sekundowe pukanie moze byc wywolane tez wyciagniętym troszke łańcuchem i weź gościu zluzuj bo nie pisze tego żeby ci dokuczać tylko staram się ciebie uspokoić na tym punkcie...
a i jeszcze dla sprostowania nie jestem forumowym wyjadaczem , ew bywalcem , wiedze masz wieksza niz ja zapewne wiec mądrować sie nie będe jak o czyms już mówię co dotyczy a8 tzn że sam to juz przeszedłem i jak napisałem ci wczesniej o logach napisalem to po to bys sam się przekonał że 1 sek pukanie w twoim przypadku nic nie znaczy , sam pisales ze slizgi masz ok ..., co do mojego mechanika podpowiedział mi dobrze okazało się bowiem że mój nastawnik się zacinał pomimo dobry odczytów coś przyhaczał czy też nie odskakiwała mu dolna płoza , zapewne po rozruchu było ok ale na starcie zazwyczaj to było powodem problemu do tego złamany ślizg na górze
tak że Beyer nie bierz wszystkiego od razu do siebie bo konflikty są tu nie potrzebne |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |
|
|