Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-08-07, 08:32
|
|
|
jeśli dwa koło siebie to raczej uszczelka |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-08-07, 18:26
|
|
|
Cytat: | jeśli dwa koło siebie to raczej uszczelka |
i oby tylko uszczelka, bo jestem juz nastawiony na wymiane zaworow oraz szlif gniazd zaworowych + planowanie + uszczelki glowicy, kolektorow, przy okazji wymienie pasek klinowy i jedna rolke.... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Inter32
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Cze 2010 Posty: 233 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 2014-08-08, 16:05
|
|
|
jeżeli po takim nalocie to bardzo słaby wynik jak dla tego silnika |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-08-08, 16:15
|
|
|
Marcin i jak wiadomo coś ? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-08-08, 20:24
|
|
|
jutro glowica leci w dol dopiero, ja nie mialem kiedy a mechanik moj ma tez wczesniej poumawianych ludzi, ale mowi ze wtorku ogarnie spokojnie. No sam jestem ciekaw jak to bedzie. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-08-08, 20:49
|
|
|
tak w ogole to sprawdze po wszystkim na cieplym silniku jaka bedzie kompresja.
Wg elsy:
*wartosci cisnienia dla nowego motoru 10,0 - 13,0 bar
*dolna granica zuzycia to 7,0 bar
*roznica cisnienia miedzy cylindrami max 3,0 bary.
no i te wartosci sa podawane nie na zimnym silniku lecz dopiero wtedy gdy olej jest rozgrzany do min. 30°C
tak wiec sprawdze na rozgrzanym rowniez, bo nie sadze zeby wynik 9,0 bar na kazdym cylindrze (oprocz 6 i 7) na zimym silniku, ktory stoi prawie 2 tygodnie w ogole nie ruszany - bym zlym wynikiem... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-08-09, 09:25
|
|
|
tak 0,7 to trup totalny
tak j ak 0,3 bary różnicy
audi było chytre w tym co zrobiło |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2014-08-10, 09:56
|
|
|
martin_rs4, Tak czytam i czytam , ja nie dawno wymieniałem u siebie głowicę ( opisywałem na forum swój przypadek ) dałem nową do planowania , sprawdziłem szczelność i powymieniałem wszystkie uszczelniacze . Doszedłem do wniosku , że skoro zwaliłem jedną głowicę , to zrobię to samo z drugą , koszta nie dużo większe , a rozrząd i tak trzeba wymienić . Wszystko poszło za jednym rzutem .
Tak że wiem , że silnik jest szczelny i trzyma kompresje , ale na jakim poziomie to nie pamiętam :p |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-08-10, 20:46
|
|
|
hmm, a moze po prostu chlopaki podniesli wałki do góry zeby wyjac napinacz i poskładali nie tykajac popychaczy? Moze najzwyczajniej sa podparte zawory? Ile silnik pracował po wymianie napinacza? |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-08-11, 05:52
|
|
|
szeryfisch napisał/a: | .....poskładali nie tykajac popychaczy? |
szeryfisch, w jakim sensie z tymi popychaczami ?
szeryfisch napisał/a: | Ile silnik pracował po wymianie napinacza? |
z tego co sie orientuje (bo mnie przy tym nie bylo) chodzil tylko przez chwile po odpaleniu i nagle zaaczal sie trzasc dlawic. Komp do reki i bledy wyszlu tych dwoch cylindrow. Ja cos tak czuje ze to kawalek tego slizgu mi tam gdzies wlecial |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-08-11, 06:01
|
|
|
do tłoka nie wpadł
co najwyżej wyglądował w misie |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-08-11, 06:10
|
|
|
ehhh..nie ma co gdybac...dzis powinno sie wszystkoo wyjasnic, jesli w ogole uda sie odkrecic sruby od kolektora wydechowego. W sobote juz wyprawie wszystko na wierzchu bylo i zatrzymalo sie na dwoch srubach a nie chce by sie urwalo bo kolejnego problemu nie "zniese" |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-08-11, 06:14
|
|
|
Marcin jak o których śrubach mówisz. Tu przy głowicy ?
Ja odkręcałem te z tyłu przy łączeniu do rur. I wyciągałem motor z kolektorami wydechowymi. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2014-08-11, 07:31
|
|
|
ernesto napisał/a: | Ja odkręcałem te z tyłu przy łączeniu do rur. I wyciągałem motor z kolektorami wydechowymi. |
Ja tak samo i żadnego problemu, robota szła migusiem. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-08-11, 20:24
|
|
|
ernesto napisał/a: | Marcin jak o których śrubach mówisz. Tu przy głowicy ?
Ja odkręcałem te z tyłu przy łączeniu do rur. I wyciągałem motor z kolektorami wydechowymi. |
chodzilo o te sruby laczace kolektor z rura wydechowa, ale juz poszlo Ja nie chcialem motoru wyciagac, nie bylo potrzeby, no ale glowka juz zdjeta a autko wyglada mniej wiecej tak:
* po zdjeciu pokrywy
* po zdjeciu glowicy
no i znam juz przyczyne awarii .... tak wiec maly rebusik co wg Was jest na tym zdjeciu nie tak :
|
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|