Autor |
Wiadomość |
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-08-11, 20:56
|
|
|
Piękny masz zawór |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-08-11, 21:00
|
|
|
Na tej czapce miałeś wymieniany ślizg napinacza? |
_________________
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-08-11, 21:03
|
|
|
marekp750 napisał/a: | Zapodaj zdjęcie prostopadłe do płaszczyzny dolnej głowicy, będzie
coś więcej widać.
|
bardziej plasko sie nie da robione z dziwnej perspektywy :p
krzychu22.p1i napisał/a: | Na tej czapce miałeś wymieniany ślizg napinacza? |
tak... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-08-11, 21:05
|
|
|
klepneło się to znaczy |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-08-11, 21:10
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | krzychu22.p1i napisał/a:
Na tej czapce miałeś wymieniany ślizg napinacza?
tak... |
Coś poszło nie tak Sam wymieniałeś czy "szpec"? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-08-11, 21:11
|
|
|
taaa....
oto caly winowajca....
a w zasadzie caly rzad tych srodkowych, bo widac jak na tlokach sa poodbijane :
i one na pewno do wymiany a zobaczymy jak reszta... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
Ostatnio zmieniony przez CINEK 2014-08-11, 21:18, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-08-11, 21:17
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: |
Coś poszło nie tak Sam wymieniałeś czy "szpec"? |
"szpec" wymienial, ale u niego robie kazde moje auta jak i cala rodzina, znajomi i ich znajomi itp...ogolnie sie chlopak zna. A jak zdjal pokrywe to slizgu nie bylo. Tydzien wczesniej wymienial caly napinacz w A4 1.8T i tam bylo ok.
u mnie niestety to juz musialo sie wczesniej uksztaltowac, a moja ostatnia przyejazdzka ponad 260km/h byla....doslownie ostatnia ;( |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-08-12, 08:10
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | a moja ostatnia przyejazdzka ponad 260km/h byla....doslownie ostatnia ;( |
Oj tam, pojedziesz jeszcze nie raz.
Najważniejsze że nie połamało zaworów a tylko lekko się całowały. I co z drugą stroną planujesz robić ? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-08-12, 08:20
|
|
|
a przed robotą chodził ok ? |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-08-12, 19:46
|
|
|
ernesto napisał/a: | I co z drugą stroną planujesz robić ? |
zrobie i to na pewno ale niestety nie teraz tylko przy wymianie rozrzadu. Czyli niedlugo Powod...aktualnie brak czasu, pieniedzy i ochoty a to ze wzgledu na to ze moj synek trafil do szpitala ;( i teraz to jest najwazniejsze.
pepi napisał/a: | a przed robotą chodził ok ? |
no wlasnie od jakiegos czasu byl stukot przy rozruchu, ale to ten slizg / napinacz byl, natomiast na wolnych obrotach dalo sie uslyszec stukot zaworkow ale ogolnie olalem bo w A4 mialem podobnie i dlugo na tym przejezdzilem i tak sprzedalem <niegadam> |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-09-06, 20:21
|
|
|
witam po dlugiej przerwie...bylo troche roboty ale auto zrobione <hura> wszystkie parametry w normie, jezdzi jak przedtem...ale zeby nie bylo tak pieknie to slychac mi ktorys popychacz dzis wymienilem ich 7 u gory glowicy, czyli na zaworach wydechowych, ale ciagle gdzies ktorys stuka...grzalem go z 30min wg instrukcji ASO ale nic to nie dalo...za tydzien wymienie jeszcze olej....moze pomoze a jak nie to nie wiem.Moze macie jakies pomysly????
a chodzi o ta czesc :
jest to tzw. wkladka regulacyjna montowana w dzwigience na walku posrednim....bo jak to noe to to juz nie wiem... <niewiem> |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-09-06, 20:36
|
|
|
To elegancko <okioki> a z ciekawości regenerowałeś 2 głowice?co w nich robiłeś?nowe nastawniki też dawałeś? |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-09-06, 20:42
|
|
|
regenerowalem tylko jedna bo na druga nie mialem juz czasu ochoty ani funduszu druga-prawa jest ok wiec zdecydowalemnie ruszac. nastawnik jeden tez wymienilem, nowe uszczelki, nowe zawory wydechowe, szlify gniazd zaworowych - generalnie glowica jak nowa tak wiec to wszystko jest ok poza tym stukaniem ktoregos popychacza
w srodku w aucie oczywiscie cichuto jak winno bcy w A8 ale na zewnatrz stuka az wstyd... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-09-06, 20:59
|
|
|
Są środki do uciszania popychaczy - liqui moly bodajże, ceramizer też powinien się nadać. Marcin nie byłbym sobą gdybym nie zapytał ile Cię ta cała operacja kosztowała? Planuję u siebie wziąć się za nastawnik. Nastawnik brałeś z aso, w jakiej cenie?łańcuch też wymieniałeś? A u Ciebie to całe zło spowodowane było tą wymianą ślizgu, czy coś innego zaważyło? |
|
|
|
|
|