Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-24, 18:08
|
|
|
Nie martw sie w Aszóstkach sa te same problemy |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-07-24, 22:28
|
|
|
no to niezle pier.... te fele miales tylko kto ci uwa montowal i wywazał stepien z 13 posterunku
tak jak wspominalem zmienic gumiarzy.......... szanujacy sie gumiarz sprawdzafele przed zalozeniem opony na aszynie
jakby twoj to zrobil to bys sir nie wkurzal z telepawkami
jak wywazal kola to musialo niezle byc widac jak bije |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-07-24, 23:35
|
|
|
No i było widać, tylko on twierdził cały czas ze ni ma idealnie prostego koła, a jak są jak on to nazwał "lekkie podbitki" to po wyważeniu nie będzie to miało wpływu na jazdę....teraz w końcu znalazłem serwis który profesjonalnie do sprawy podchodzi. A najlepsze jest to ze szef tego serwisu mieszka ulice obok i zawsze tam jego auto z reklamą widzę, ale jakoś nie wpadlem na to żeby pojechać od razu do niego
W każdym razie problem w 95% rozwiązany |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-07-25, 04:18
|
|
|
nie wiem co nazywał ten gość niedobitkami bo fele jak by na sucho sprawdził to by wiedział co jest jakby fele oczyscił ze starego syfu to tez by wywazył lepiej 30 to na fele jest duzo ale spokojnie mozna to wywazyc o ile ma sie opony w stanie idealnym i sa dobrze załozone bo opony nie zakłada sie na pałe bo ona ma piejsce w którym powinna być naprzeciwko wentyla montowana no ale mniejsza o to nawet jezeli wywazy ci na 0 to co z tego bo kolo bedzie bic
teraz sam sie przekonaleś mało tego jezeli masz niski profil nie spodziewaj sie cudów na naszych drogach zreszta i na niemieckich sa slabe odcinki tam ratuje tylko wyzszy poziom i przeciwna zasada im szerzej tym lepiej bo to sprawdza sie tylko ba bardzo dobrej nawierzchni |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
pavel44
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 29 Maj 2014 Posty: 219 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2015-07-25, 10:55
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | tak... zrobilem ok. 50km ze srednia predkoscia 120km/h - momentami 220km/h .... chyba ze jest jakis test o ktorym nie wiem |
Wpisz w google: wyważarka hunter z testem drogowym. Wyważałem wielokrotnie koła na zwykłej wyważarce i mimo to czułem delikatne mrowienie na kierownicy przy 130 - 140kmh. Dopiero test drogowy na tej wyważarce pokazał, że trzeba przesunąć opone na jednej feldze oraz w którym miejscu powinno się znajdować koło aby zrównoważyć drgania, które powodowało (u mnie z prawego przodu wylądowało na prawym tyle). Po tym zabiegu nie czuje dosłownie nic. Naprawde polecam sprawdzanie na tej wyważarce, fakt jest troche drożej, bo to pozwala zweryfikować opone oraz felge w 100%. |
_________________ xyz |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-07-25, 12:17
|
|
|
no to tak bede musiał zrobić....bo do ideału troszkę brakuje |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
pavel44
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 29 Maj 2014 Posty: 219 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2015-07-25, 13:34
|
|
|
To plus ogarnięty wulkanizator i będziesz pan zadowolony |
_________________ xyz |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-07-25, 14:36
|
|
|
pavel44, ciekawy pomysł z tym testem drogowym. Będę niedługo w PL to poszukam jakiegoś warsztatu w okolicy, który czym takim dysponuje ...założyłem tydzień temu nowe opony więc na pewno ma to sens |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-25, 14:39
|
|
|
Ponoc ci wsio gra to po kiego ci dodatkowo szukac dziury w całym?? Kiedys ogladałem program w którym wtedy to nowatorskie rozwiazanie opisywali. Owszem logiczne to ale jezeli ktos pozbył sie lub nie ma juz problemu to nie ma to sensu. Po takim wyważeniu wystarczy zdjac koło i cała zabawe diabli biorą. |
|
|
|
|
pavel44
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 29 Maj 2014 Posty: 219 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2015-07-25, 14:53
|
|
|
A ma to sens taki, że ten test wykazuje uszkodzone opony, nawet nowe. I takie marki opon jak np. Continental uznają reklamacje takich opon |
_________________ xyz |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-07-25, 14:54
|
|
|
Apophis napisał/a: | Ponoc ci wsio gra to po kiego ci dodatkowo szukac dziury w całym? |
Dla mnie to dmuchanie na zimne a nie szukanie dziury, ów zabieg na pewno przedłuży życie opon
Apophis napisał/a: | Po takim wyważeniu wystarczy zdjac koło i cała zabawe diabli biorą. | Jeżeli zamontujesz tak jak było (według piasty) to nic diabli nie wezmą |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-25, 15:03
|
|
|
Typ od tego serwisu sie wypowiadał że wyważaja cały zespól napedowy od półosi az po koła i robia to w ruchu. No ale odkrecenie koła może spowodowac przemieszczenie sie np tarczy hamulcowej i niestety idealnie tak jak było juz nie przykrecisz. Co do opon to uwazam że dobry sporzet wulkanizatorski+znajacy sie na rzeczy oponiarz wystarczy by stwierdzić wszelkie wady koła(felgi i opony) |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-07-25, 17:46
|
|
|
pavel44 napisał/a: | martin_rs4 napisał/a: | tak... zrobilem ok. 50km ze srednia predkoscia 120km/h - momentami 220km/h .... chyba ze jest jakis test o ktorym nie wiem |
Wpisz w google: wyważarka hunter z testem drogowym. Wyważałem wielokrotnie koła na zwykłej wyważarce i mimo to czułem delikatne mrowienie na kierownicy przy 130 - 140kmh. Dopiero test drogowy na tej wyważarce pokazał, że trzeba przesunąć opone na jednej feldze oraz w którym miejscu powinno się znajdować koło aby zrównoważyć drgania, które powodowało (u mnie z prawego przodu wylądowało na prawym tyle). Po tym zabiegu nie czuje dosłownie nic. Naprawde polecam sprawdzanie na tej wyważarce, fakt jest troche drożej, bo to pozwala zweryfikować opone oraz felge w 100%. |
to bardzo ciekawe tylko chyba takiej hamowni to wiele niema
chodzi ci o to?
http://www.auto-swiat.pl/...ierownicy/4j5zn |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
pavel44
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 29 Maj 2014 Posty: 219 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2015-07-25, 19:19
|
|
|
Dokładnie. A jest tego dość sporo. W samym kujawsko pomorskim kilka wulkanizacja ma ten sprzęt. |
_________________ xyz |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-07-25, 19:31
|
|
|
Szukalem tu w łódzkim i jest dwóch bodajże którzy maja taki sprzet. Umowie sie i zobaczymy czy cos pomoze.
Ale Daniel jak u Ciebie nic sie juz nie dzieje to Apo ma racje.... nie potrzebnie szukac na sile problemu |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|