Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Wibracje samochodu powyżej 130km/h  
Autor Wiadomość
sylwesters7 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34
Dołączył: 17 Mar 2015
Posty: 13
Skąd: Tarnogród
Wysłany: 2015-07-15, 14:44   

dracus6662, w tym tygodniu założę jeszcze jeden komplet półosi na tył no i kolejny wał, jeżeli będzie lepiej to wiem gdzie szukać. Jeżeli chodzi o komplet felg moich 20j no to powiem szczerze na wyważarce kręcą się idealnie równo..... jeszcze nie miałem kół żeby było aż tak dobrze..... no ale będzie widać może jest tak że właśnie któraś oponka jest nie bardzo i pod obciążeniem to widać. Dzisiaj autem jeździł kolejny magik i według niego to jest problem z wałem, po testował i wykluczył skrzynię. Koło też nie bo drgania mają większą częstotliwość jak obrót koła.....

Ja już straciłem nadzieję do zabawy z tym, zostawię auto na 17, wróci seryjny zawias i będę je traktował jako typowy dupowóz.... a zakupię sobie drugi auto na zlotowóz....


Do listy zapomniałem dopisać świece i komplet cewek zapłonowych oraz wizyta w aso i geometria zawieszenia.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-07-15, 21:51   

no i u mnie raczej na 90 % będą koła (pewnie opony) <placze>

Wielkie podziękowania dla AMSTAFFa za użyczenie mi swoich oryginalnych 19"stek. Po ich założeniu jest o niebo lepiej, ale.... też bardzo delikatnie telepie powyżej 120km/h. <bezradny> Prawdopodobnie będzie to kwestia wyważenia bo to fele zimowe, ale nie powiem, że mam mieszane uczucia <hmm> dlatego że jak hamowałem od 140km/h to było czuć również delikatne bicie! Tarcze mam na 100% proste, zaciski sprawne - wszystko sprawdzane i robione wczoraj, dzis jeszcze raz geometria pełna zrobiona, nowe końcówki, zawieszenie targałem i sztywne, półosie luzu w sumie nie mają <bezradny>

ręce opadają :|
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-07-15, 22:59   

F E L G I i O P O N Y Panie :) te twoje 19 juz wiesz co masz z nimi zrobic nie ? a przy hamowaniu to moze byc tak ze hamowales na niby prostej nawierzchni a mogla byc powduszana od korkow i telepac bedzie zawsze niby prosto a jednak nie
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-07-16, 07:03   

preston81 napisał/a:
przy hamowaniu to moze byc tak ze hamowales na niby prostej nawierzchni a mogla byc powduszana od korkow i telepac bedzie zawsze niby prosto a jednak nie


nie, nie <onienie> to nie to ponieważ testowałem na S14 koło Pabianic - droga prosta równiutka.

Nie wiem w co celować, <bezradny> wiem że jeden wahacz górny prosty ma pękniętą gumę na tulei, ale czy to by miało wpływ na telepanie przy hamowaniu...?
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-07-16, 08:38   

na początek wymien te koła bo juz wiesz że to one są powodem, i tez mogly nie byc wywazone po zimie, nie szukaj dziury w calym zacznij od 1 ale widze ze nie mozesz sie z tym pogodzic
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-07-16, 08:43   

k...a no nie mogę bo w szczególności opony są jak nowe a jednak śmieci <nienie>

Felgi raczej zostawię bo one były sprawdzane i są ok. Dziś jeszcze jadę do znajomego wulkanizatora aby sprawdził mi je jeszcze raz, a opony wywalę i kupie inne <bezradny>

Jak robiłem geometrie to komp pokazał bicie boczne koła następująco (sprawdzane 3 razy):

3 felig w przedziale 0,01' - 0,08'

1 felga w przedziala 0,34' - 0,44'


ma ktoś normy do tego ???
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-07-16, 11:09   

Marcin!
Preston sam wie bo gadalismy o tym jadac ósemka erniego i z naszej trójki Erni ma najniżej i najtwardziej a Preston ma najkomfortowiej. OD siebie ci powiem że nowe drogi czesto maja jakies nierówności poprzeczne pod asfaltem i to sie tyczy nie tylko polskich. Sam nieraz jadac nowiutkim kawałkiem drogi dostaje telepawki ktora znika po zmianie odcinka,nawierzchni. mam zawieszenie z przodu S tył juz norma ale mam tez te spore wyczucie pojazdu i musiał by sie w powietrzu unosic żebym nic nie czuł. Także nie kazde wibracje sa wina auta!
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-07-16, 15:28   

martin_rs4, potwierdzam słowa Maćka, bo na bank coś w tym jest. Ja u siebie też długo walczyłem z telepaniem przy hamowaniu, ostatnio przetoczyłem tarcze i to było to, ale w międzyczasie ku temu poszły tarcze z klockami, nowa zawiecha i koła. Lepiej nigdy nie było jak teraz, ale no właśnie, nie zawsze, bo czasem dalej odczuwam bardzo min drgawki i z reguły na tych samych drogach jak do roboty lecę.
Paradoksalnie na tych nowych, poprawionych u nas w stolnicy <cicho> jest to najbardziej odczuwalne.
Jaki kraj takie drogi, nawet nowe :D
A nie masz przypadkiem wrażenia, że bardziej to czujesz od zamiany zawiechy na eSkową?
_________________
4.2 ASG 299 km katalizatory.

Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8

-------------
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-07-16, 16:24   

Ja juz miałem zawieche eskową i tył zmieniłem na zwykły bo siadł za bardzo więc nieco mniej tego.
Ale miałem kilka przypadków gdzie stawałem na trasie bo telepawki dostało i szukałem czegoś urwanego itp w zawieszeniu. Droga była równiutka...niby :)
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-07-16, 19:56   

nie mieszajcie kilku rzeczy na jeden raz

wibracje są od zjeb.opon głównie i felg...

ja mam opony dunlop wygladały pieknie a prawa to już byłszrot...

bicie przy hamowaniu to jedno a bicie w pewnych predkosciach to drugie

jezeli bicie pokazuje sie w przedziale 110 -130 do 140 i zanika to kolo jebni.... bo pozniej jest lepiej i jak sie zwolni to to samo znów i wolniej to znow zanika...

gorny wahacz mialem walniety i wibracji nie było ...

wibracja auta -rezonans to wal a telepanie kiera to przód i kropka

na eskowej zawieszce jest sztywniej i telepanie niema az tak bardzo jak sie rozejsc jak na zwyklej koła i opony na zmiane naprawdę
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-07-16, 20:36   

No więc ja dzisiaj zarzuciłem nowe opony na tył. Wyważone idealnie, poza tym poszło jedynie po 15-20g na stronę. Efekt taki, że telepawki są ale nie czuje ich już pod tyłkiem tylko w nogach ...więc jest nadzieja, że jutrzejsza wymiana przednich opon załatwi problem. Oby <boisie>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-07-17, 06:02   

Apophis napisał/a:
Marcin!
Preston sam wie bo gadalismy o tym jadac ósemka erniego i z naszej trójki Erni ma najniżej i najtwardziej a Preston ma najkomfortowiej.


Niom u mnie nie dość że naleśnik, twardy to jeszcze placek :)

Apophis napisał/a:

OD siebie ci powiem że nowe drogi czesto maja jakies nierówności poprzeczne pod asfaltem i to sie tyczy nie tylko polskich. Sam nieraz jadac nowiutkim kawałkiem drogi dostaje telepawki ktora znika po zmianie odcinka,nawierzchni.


Jak jechałem S8 lewym pasem to miałem wrażenie przy 130 że strzeliła opona lub odkleił się bieżnik. Zwolniłem poniżej i ucichło.
Jakiś kilometr dalej zmieniła się nawierzchnia. Rozpęd do 140 i cisz. Ciągnąłem do 200 i też cisza.
Więc opony coś w tym mają. U mnie nie dość że jest nisko to i twardo. Więc chyba przekłada się to na drgania odczuwalne podczas jazdy. U mnie z kolei nabite jest 2.6 na przodzie i tyle ze względu na naciąg.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-07-17, 20:44   

Po wymianie przednich opon nastała cisza i spokój, tzn. KONIEC z wibracjami <chura> . Byłem taki happy po jeździe próbnej, że zajechałem na ARAL i zatankowałem do pełna Ultimate po 1,67 Euro za litr <faktycznie>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-07-17, 20:54   

czyli tak jak mówiłem u mnie dobra opona plus dobry gumiarz równa się satysfakcja gwarantowana
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-07-17, 21:37   

dracus6662 napisał/a:
czyli tak jak mówiłem u mnie dobra opona plus dobry gumiarz równa się satysfakcja gwarantowana
x2 <okok>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.