Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Wibracje samochodu powyżej 130km/h  
Autor Wiadomość
grzybek86 
Moje A8


Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 601
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-05-26, 21:22   

no wlasnie mam zamiar jeszcze przesmarowac tylko poloski bo przednie wymienialem bo mialy ogromy luz i powiem ze poprawa w przeniesieniu napedu jest duzo lepsza ale wibracje nic nie ustaly. a tyle poloski sa ok bez luzow jedynie mam luz w napedzie na dyfrze
_________________
ANK 4.2 340 KM Reganeracja klap kolektora
 
 
grzybek86 
Moje A8


Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 601
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-05-27, 18:29   

witam. chlopaki problem wibracji rozwiazany. przyczyna byla w tylnej lewej feldze.
jednak zostal problem delikatnego pukniecia przy ruszaniu i zastanawiam sie czy moze to byc wina dyfra bo jest lekki luz w nim.
jeszcze jakby komus sie przydalo. to mialem mocne uderzenia po wrzuceniu N lub D i wina lezala w duzych luzach na polosiach. wymiana osiem zniwelowala ten problem do zera i wlasnie mysle czy jego wymiana przypadkiem nie rozwiaze wszystkich problemow ktore opisalem.
 
 
grzybek86 
Moje A8


Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 601
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-06-21, 21:51   

Problemów ciag dalszy
wiec tak zauwazyłem ze dragnia samochodu zaczynaja sie w granicach około 70km/h do 75 i sa odczuwalne mocno, potem ustaja ale dalej lekko czuc je i pojawiaja sie w granicach 90km/h i sa znosne ale sa i wzrastaja mocniej od 120km/h a najmocniej odczywalne sa przy 140km/h po czym znow lekka spadaja ale sa odczuwalne sprawdzałem tylko do 200km/h i lekko czyc nadal. ktos cos moze dodac?
wymieniłem ostatnio dwie przednie półośki kompletne z wszsytkimi przegubami, tylne ośki mechanik powiedział ze zadnego luzu nie mają jedynie mam spory luz na dyfrze tylnym.
koła wywarzane przez ostatni czas 2 razy ale nie daje mi to spokoju i jeszcze raz gdzie indziej wywaze. na zimowych kołach to samo mam.
brak mi juz pomysłów co to moze byc a jest to denerwujce szczegolnie przy jeździe po autostradzie.
w najbliższym czasie mam zamiar wymienic tarcze + klocki przód bo juz kończa sie
i ten dyfer tylny bede wymieniać.
mechanik mi sprawdzac przy robocie z ośkami i podobno całe zawieszenie i reszta ukladu napedowego jest ok
Jakieś przeoczenie mechanika raczej odrzucam bo seriwsuje u niego 3 auta od 5lat i nigdy zadnego najmniejszego problemu nie było i zawsze dobrze stawia diagnoze wiec raczej wszsytko sprawdził solidnie.
Ktoś coś moglby mi doradzić jeszcze ?
 
 
sylwesters7 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34
Dołączył: 17 Mar 2015
Posty: 13
Skąd: Tarnogród
Wysłany: 2015-06-24, 15:18   

ja też borykam się z problemem wibracji w przedziale 110-130, nie są one jakieś straszne ale odczuwalne..... Ja powoli wymiękam, testowane na 3 kompletach kół to samo, zmieniłem 3 wały, z tyłu nowe łożyska z piastami, nowe półosie tył i dalej jest to samo, ani lepiej ani gorzej nie było na żadnym wale, zawsze jest identycznie.... Wibracj są takie jak powoduje ugięta felga.... czuć je z tyłu a nawet bardziej bym powiedział że z lewej strony auta. Tak jak by lewe tylne koło. Ja jeszcze podjerzewam że może tarcza jest walnięta, jak leci się dłużej z dużą prędkości np 120+ to pierwsze hamowanie czuć jak tył bije. Możę płaszczyna tarczy jest nierówna w miejscu gdzie przylega felga? Jeszcze sprawdzę poduchy tylnego dyfra bo o tym nie pomyślałem..... Jak ktoś ma jakieś rady propozycję to mile widziane!
 
 
grzybek86 
Moje A8


Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 601
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-06-24, 15:34   

sylwesters7 kolego ja wczoraj uporałem sie z wibracjami.
u mnie pomogło wyważenie kół dynamiczne z testem drogowym i jak reką odjął, mimo ze miesiac temu 2 razy wywazałem. koszt usługi 70zł a ja bym poł auta tez wymienił.
poszukaj w okolicy czy ktos robi taka usługe i proponuje podjechac.
 
 
sylwesters7 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34
Dołączył: 17 Mar 2015
Posty: 13
Skąd: Tarnogród
Wysłany: 2015-06-25, 18:11   

grzybek86, nie słyszałem jeszcze o takiej usłudze popytam.... bo jak bym nie wsiadł to za każdym razem jestem pewien że to źle wyważone koło.... objaw jest identyczne, zakres prędkości charakterystyka wibracji wszystko mi to przypomina....
 
 
grzybek86 
Moje A8


Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 601
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-06-25, 18:16   

no własnie ja przez pomyłke na to natrafiłem i powiem ze u mnie wibracje ustały jest idealnie teraz. wpisz w google i poczytaj o tym a potem poszukaj u siebie w okolicy. u mnie tez 2 razy wywazali i mowili ze bedzie ok a jednak wibrowało. pojechałem wywazyli i jest ok. podejrzewam ze u Ciebie bedzie tak samo.

Masz tu linka poczytaj o tym:
http://korzenopony.pl/test-drogowy-hunter.html
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-06-25, 19:47   

Kurde dobre to. Pierwszy raz widzę ze cos takiego jest.. <faktycznie> u mnie jest podobny problem, ale pierwsze co zrobię to przesmaruje nowym smarem wszystkie 10 przegubów i zobacze jak będzie, a potem najwyżej takie wyważanko zrobię jeśli w ogóle ktoś tu w łódzkim takie cis czyni <bezradny>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
grzybek86 
Moje A8


Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 601
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-06-25, 19:52   

no ja szczerze przez przypadek trafilem na takie cos i wolalem wydac 70zl ktore mnie na szczescie uratowalo przed wymiana polowy auta a i tak by to nic nie dalo. oby wam tez pomoglo.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-06-25, 20:01   

Ale to 70zł od koła czy za komplet?
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
grzybek86 
Moje A8


Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 601
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-06-25, 20:05   

70zl za komplet
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-06-25, 20:09   

Kurde to niektórzy to tyle za normalne wtważanie biorą jak widzą felgi większe niż 17" <onie>

Muszę poszperac po necie za takim wywazaniem dynamicznym :]
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
grzybek86 
Moje A8


Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 601
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-06-25, 20:13   

u mnie w okolicy za 18" zwykle biora od 40zl wzwyz. a te dynamiczne 70 za 18" a mniejsze taniej
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-06-25, 20:17   

OOo to ciekawe ile by za 19" krzyknęli... <boisie>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 49
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2015-06-26, 19:21   

Jeśli za komplet, to niedrogo. Ale tak przy okazji, to czy te wyważarki są co jakiś czas kalibrowane? Wiosną zrobiłem mały test: wyważyłem jedno koło u jednego speca a później (tego samego dnia) zawiozłem cały komplet kół do drugiego - gdy przeważył to to koło wyważone też miało odchyłki. Pytanie, który ma źle ustawiony sprzęt. A może jak to w naszym kraju wszystko mieści się w granicach tolerancji, tylko my za dokładne auta mamy...
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.