Autor |
Wiadomość |
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-07-14, 19:30
|
|
|
zmieniłeś opone u tego samego gumiarza albo miałes pecha i założyłeś walniętą
a może zapas wrzuć??
pojechałeś do innego gumiarza??
poza tym masz jeszcze kilka rzeczy do sprawdzenia
przegub walniety
półoś krzywa...
sprawdz dokladnie koła u jakiegoś dobrego meczygumy
u mnie było zle wywazone ,okazało się ze tylko jedno było 00 reszta masakra duza ilosc odwaznikow może swiadczyć o złym wywazeniu albo o walniętej oponie
możesz koła wyważyć na 00 a bicie na oponie bedzie i bedą drgania a meczy gniot powie że jest super wywazone i wypier... cie w kosmos zeby kase wziasc
patrz mu na rece jak wazy i patrz na kolo na maszynie jezeli zdejmnie wszystko to policz ile było załozone olowiu
jezeli bedzie zakladał to patrz ile zakłada i czy tylko od zewnetrznej strony czy od 2 ....
jezeli wywazy na 00 bo niema pierd... ze sie nie da bo da się !!! to niech pusci jeszcze raz w maszynie i patrz czy kolo ma bicie -czy opona ma bicie przy dobrym wywazeniu wprowadzone kolo w rotacje nie powinno walić na boki
wyzabkowanie opony wystepuje przy zle wywazonym kole ,przez to siada osnowa i robi sie jajo
jezeli spotka się w miejscu skrzywienia felgi bedzie bidzie ze zdwojona sila bedzie bicie na kierze i telepotanie autem
mozna spuscic powietrze i przesuwac bopone po kawałku zeby przeciwwage zrobić na oponie jest oznaczenie kropką króra czesc opony powinna być na przeciwko wentyla niby takie małyszczegół a jednak
możesz miec amora padnietego....
ale... to musiałby latac jak ku.... po pustej ulicy....
jezeli trzepie buda to tył na bank ma cos na rzeczy ... ewentualnie cos z wałem napedowym
nie wiem jak to pod spodem wyglada podpora wału?? łozysko czy jak tam jeszcze diabeł nadał
ale stawiam nadal na koła no chyba ze łozysko na kole padło |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-07-14, 20:18
|
|
|
heheh dracus6662, wymieniłeś chyba wszystkie możliwe objawy tlepawki auta
ja wymieniłem dziś końcówkę kierowniczą, mam ustawioną geometrie, przetoczone tarcze (choć nie potrzebnie, bo nie były pogięte - 1 tylko bardzo lekko) i nadal mi telepie od 100km/h.
jakie to jest wkur...jące !!!!! Kasa leci a poprawy nie widać. Jade jutro do znajomego wulkanizatora aby założył mi inne opony i wtedy zobaczę a jak to nie pomoże to ... przeguby wewnętrzne.... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-07-14, 20:23
|
|
|
Mnie zastanawia czy wszyscy mamy ten sam problem, czy tylko ten sam efekt |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-07-14, 20:28
|
|
|
kurde ale ja tego nie miałem po kupnie przez ponad 2 lata. Teraz jakies cyrki verdammt noch mal |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-07-14, 20:36
|
|
|
Mi zaczęło się pojawiać po tym jak auto na początku roku stało miesiąc nie ruszane ...albo mi się tak wydaje . Jutro, ewentualnie pojutrze powinny przyjść nowe opony, które wczoraj zamówiłem ...mam nadzieję, że wymiana pomoże. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-07-14, 21:05
|
|
|
no jak opony się odcisną od stania długiego, to gumie już ciężko wrócić do poprzedniego stanu, cos na zasadzie wyhamowania opony się robi i lipa....
chyba tez tu opony będą do wymiany |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-14, 21:27
|
|
|
Ciekawe że inne auta nie maja problemu z wystanymi oponami tylko A8? |
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-07-14, 22:16
|
|
|
starałem sie nadmienic wszystkie objawy ale samosprawdzajace sie proroctwo kola na 90% aby tarcza tak robila to mu sialaby byc w h. walnieta czyli rozgrzana na max i kaluza plus slabej jakosci tarcza ale w wiekszosci objawiasie to podczas hamowania nadal obstawiam kola panowie balans 00 a i tak drgawki i powiem ze mialem tak wczesniej ,gosc na stacji widzial ze cos z opona nie tak ale nie mogl namierzyc w ktorym miejscu ,powiedzial abym kupil nowe opony i bedzie dobrze oczywiscie nie u niego i nie mowil ze on zamontuje tylko dal porade posluchalem i bylo cymes.. do momentu kiedy zachcialoo mi sie balansu przed trasa i h.strzelil opone ... reszte znacie |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
pavel44
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 29 Maj 2014 Posty: 219 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2015-07-15, 00:47
|
|
|
Panowie ja walczyłem z drganiami budy oraz kierownicy w trzech swoich poprzednich autach. Diagnozę zawsze zaczynałem od wymontowanie polosi przednich i sprawdzeniu ich w specjalistycznym warsztatcie. Po wymianie zużytych przegobow objawy drgania zawsze mijały. Tylko w jednym wypadku luz dało się wyczuć ręcznie. |
_________________ xyz |
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-07-15, 06:28
|
|
|
Dlatego tez wspomniałem o półosiach i przegubach róznica jest jednak ewidentna miedzy tymi dwoma przypadkami!!!!
:
Półoś walnięta : drgania są jakby symetryczne występujące w równych odstępach czasowych przy określonej V
Trzesie wtedy lekko budą a kiera tak jakby wibracja była przy zmianie pasa ruchu troszke słabsza ale to nie jednostajnie tylko w odstępach czasowych t
Przegub walnięty:
wibracje występujęce cały czas w zaleznosci od stanu przegubu odczuwalne w pewnych V bardzo mocna orazpoichprzekroczeniu wibracje wchodzące w rezonans dający złudne odczucie ustąpienia objawów
dodatkowo możebyć wyczuwalne na zaskakująco małych V około 60-80 km/h
Banałem ale cze sto trafiającym sie jest nieprzykrecona tarcza hamulcowa ,która zmieni swoje położenie względem otworu
badz tezpył który przy przykładowym jej demontazu i montazzu podejdzie pomiedzy tarcze a piaste...
niewielkie odkształceniew płaszczynie pionowej przy wyższych prędkosciach może objawiać się powyższym zjawiskiem występowania drgan na kierownicy lub rezonansemcałej budy
ale wciążjednak obstawiam gumy |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
sylwesters7
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 17 Mar 2015 Posty: 13 Skąd: Tarnogród
|
Wysłany: 2015-07-15, 08:42
|
|
|
jak już gdzieś wcześniej pisałem:
Wymienione było:
- 3 wały
- 2 komplety półosi
- testowane na 3 kompletach kół
- łożyska
- 2 komplety tarcz
- sprawdzone poduszki dyfru
Efekt taki że nie jest ani lepiej ani gorzej..... cały czas tak samo.
Co zauważyłem to że czym wyższe opony tym drgania są mniej odczuwalne.... |
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-07-15, 08:55
|
|
|
to jedyna rzecz jaka przychodzi mi jeszcze do dlowy to lożyska MCów zawiecha w stanie agonalnym lub magiel ewentualnie wał no ale nie podejrzewam.... innych grzechów nie pamietam
Poza jednym... auto pierd...... konkretnie i wszystko zle poskaladane pospawane..... |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-07-15, 09:06
|
|
|
sylwesters7 napisał/a: | jak już gdzieś wcześniej pisałem:
Wymienione było:
- 3 wały
- 2 komplety półosi
- testowane na 3 kompletach kół
- łożyska
- 2 komplety tarcz
- sprawdzone poduszki dyfru
Efekt taki że nie jest ani lepiej ani gorzej..... cały czas tak samo. |
totalna załamka
Ja zamówiłem inne opony na przód i zobaczymy jak będzie. a dziś jeszcze założe raz komplet zimowy 17", tylko dla mnie porównywanie 17" do 19" mija się troche z celem no bo przecież opona jest zupełnie inna... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-07-15, 10:33
|
|
|
wlec do mnie mam idealnie proste sloneczka z oponami to przetestujesz |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-07-15, 11:02
|
|
|
hehe Maciek wyobraź sobie moją mine jakbym przejechał 400km w te i we wte i okazałoby się że na Twoich też bije
dzwoniłem do Wiktora i on ma całe półośki od swojej i pojdae może dziś do niego przełiożyć i wtedy się okaże. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|