Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Wibracje samochodu powyżej 130km/h  
Autor Wiadomość
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-07-14, 19:30   

zmieniłeś opone u tego samego gumiarza albo miałes pecha i założyłeś walniętą

a może zapas wrzuć??

pojechałeś do innego gumiarza??

poza tym masz jeszcze kilka rzeczy do sprawdzenia

przegub walniety

półoś krzywa...

sprawdz dokladnie koła u jakiegoś dobrego meczygumy

u mnie było zle wywazone ,okazało się ze tylko jedno było 00 reszta masakra duza ilosc odwaznikow może swiadczyć o złym wywazeniu albo o walniętej oponie

możesz koła wyważyć na 00 a bicie na oponie bedzie i bedą drgania a meczy gniot powie że jest super wywazone i wypier... cie w kosmos zeby kase wziasc

patrz mu na rece jak wazy i patrz na kolo na maszynie jezeli zdejmnie wszystko to policz ile było załozone olowiu

jezeli bedzie zakladał to patrz ile zakłada i czy tylko od zewnetrznej strony czy od 2 ....

jezeli wywazy na 00 bo niema pierd... ze sie nie da bo da się !!! to niech pusci jeszcze raz w maszynie i patrz czy kolo ma bicie -czy opona ma bicie przy dobrym wywazeniu wprowadzone kolo w rotacje nie powinno walić na boki

wyzabkowanie opony wystepuje przy zle wywazonym kole ,przez to siada osnowa i robi sie jajo

jezeli spotka się w miejscu skrzywienia felgi bedzie bidzie ze zdwojona sila bedzie bicie na kierze i telepotanie autem

mozna spuscic powietrze i przesuwac bopone po kawałku zeby przeciwwage zrobić na oponie jest oznaczenie kropką króra czesc opony powinna być na przeciwko wentyla niby takie małyszczegół a jednak

możesz miec amora padnietego....

ale... to musiałby latac jak ku.... po pustej ulicy....

jezeli trzepie buda to tył na bank ma cos na rzeczy ... ewentualnie cos z wałem napedowym

nie wiem jak to pod spodem wyglada podpora wału?? łozysko czy jak tam jeszcze diabeł nadał

ale stawiam nadal na koła no chyba ze łozysko na kole padło
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-07-14, 20:18   

heheh dracus6662, wymieniłeś chyba wszystkie możliwe objawy tlepawki auta <hehehe>

ja wymieniłem dziś końcówkę kierowniczą, mam ustawioną geometrie, przetoczone tarcze (choć nie potrzebnie, bo nie były pogięte - 1 tylko bardzo lekko) i nadal mi telepie od 100km/h. <nienie>

jakie to jest wkur...jące !!!!! Kasa leci a poprawy nie widać. Jade jutro do znajomego wulkanizatora aby założył mi inne opony i wtedy zobaczę a jak to nie pomoże to ... <bezradny> przeguby wewnętrzne....
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-07-14, 20:23   

Mnie zastanawia czy wszyscy mamy ten sam problem, czy tylko ten sam efekt <hmm>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-07-14, 20:28   

kurde ale ja tego nie miałem po kupnie przez ponad 2 lata. Teraz jakies cyrki verdammt noch mal <onie>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-07-14, 20:36   

Mi zaczęło się pojawiać po tym jak auto na początku roku stało miesiąc nie ruszane ...albo mi się tak wydaje <bezradny> . Jutro, ewentualnie pojutrze powinny przyjść nowe opony, które wczoraj zamówiłem ...mam nadzieję, że wymiana pomoże.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-07-14, 21:05   

no jak opony się odcisną od stania długiego, to gumie już ciężko wrócić do poprzedniego stanu, cos na zasadzie wyhamowania opony się robi i lipa....

chyba tez tu opony będą do wymiany <bezradny>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-07-14, 21:27   

Ciekawe że inne auta nie maja problemu z wystanymi oponami tylko A8?
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-07-14, 22:16   

starałem sie nadmienic wszystkie objawy ale samosprawdzajace sie proroctwo kola na 90% aby tarcza tak robila to mu <onie> sialaby byc w h. walnieta czyli rozgrzana na max i kaluza plus slabej jakosci tarcza ale w wiekszosci objawiasie to podczas hamowania nadal obstawiam kola panowie balans 00 a i tak drgawki i powiem ze mialem tak wczesniej ,gosc na stacji widzial ze cos z opona nie tak ale nie mogl namierzyc w ktorym miejscu ,powiedzial abym kupil nowe opony i bedzie dobrze oczywiscie nie u niego i nie mowil ze on zamontuje tylko dal porade posluchalem i bylo cymes.. do momentu kiedy zachcialoo mi sie balansu przed trasa i h.strzelil opone ... reszte znacie
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
pavel44 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 219
Skąd: Toruń
Wysłany: 2015-07-15, 00:47   

Panowie ja walczyłem z drganiami budy oraz kierownicy w trzech swoich poprzednich autach. Diagnozę zawsze zaczynałem od wymontowanie polosi przednich i sprawdzeniu ich w specjalistycznym warsztatcie. Po wymianie zużytych przegobow objawy drgania zawsze mijały. Tylko w jednym wypadku luz dało się wyczuć ręcznie.
_________________
xyz
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-07-15, 06:28   

Dlatego tez wspomniałem o półosiach i przegubach róznica jest jednak ewidentna miedzy tymi dwoma przypadkami!!!!
:
Półoś walnięta : drgania są jakby symetryczne występujące w równych odstępach czasowych przy określonej V

Trzesie wtedy lekko budą a kiera tak jakby wibracja była przy zmianie pasa ruchu troszke słabsza ale to nie jednostajnie tylko w odstępach czasowych t

Przegub walnięty:

wibracje występujęce cały czas w zaleznosci od stanu przegubu odczuwalne w pewnych V bardzo mocna orazpoichprzekroczeniu wibracje wchodzące w rezonans dający złudne odczucie ustąpienia objawów
dodatkowo możebyć wyczuwalne na zaskakująco małych V około 60-80 km/h

Banałem ale cze sto trafiającym sie jest nieprzykrecona tarcza hamulcowa ,która zmieni swoje położenie względem otworu

badz tezpył który przy przykładowym jej demontazu i montazzu podejdzie pomiedzy tarcze a piaste...

niewielkie odkształceniew płaszczynie pionowej przy wyższych prędkosciach może objawiać się powyższym zjawiskiem występowania drgan na kierownicy lub rezonansemcałej budy

ale wciążjednak obstawiam gumy <fujarka>
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
sylwesters7 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34
Dołączył: 17 Mar 2015
Posty: 13
Skąd: Tarnogród
Wysłany: 2015-07-15, 08:42   

jak już gdzieś wcześniej pisałem:
Wymienione było:
- 3 wały
- 2 komplety półosi
- testowane na 3 kompletach kół
- łożyska
- 2 komplety tarcz
- sprawdzone poduszki dyfru

Efekt taki że nie jest ani lepiej ani gorzej..... cały czas tak samo.


Co zauważyłem to że czym wyższe opony tym drgania są mniej odczuwalne....
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-07-15, 08:55   

to jedyna rzecz jaka przychodzi mi jeszcze do dlowy to lożyska MCów zawiecha w stanie agonalnym lub magiel ewentualnie wał no ale nie podejrzewam.... innych grzechów nie pamietam <bezradny>

Poza jednym... auto pierd...... konkretnie i wszystko zle poskaladane pospawane.....
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-07-15, 09:06   

sylwesters7 napisał/a:
jak już gdzieś wcześniej pisałem:
Wymienione było:
- 3 wały
- 2 komplety półosi
- testowane na 3 kompletach kół
- łożyska
- 2 komplety tarcz
- sprawdzone poduszki dyfru

Efekt taki że nie jest ani lepiej ani gorzej..... cały czas tak samo.


totalna załamka <boisie>

Ja zamówiłem inne opony na przód i zobaczymy jak będzie. <bezradny> a dziś jeszcze założe raz komplet zimowy 17", tylko dla mnie porównywanie 17" do 19" mija się troche z celem no bo przecież opona jest zupełnie inna...
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-07-15, 10:33   

wlec do mnie mam idealnie proste sloneczka z oponami to przetestujesz
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-07-15, 11:02   

hehe Maciek wyobraź sobie moją mine jakbym przejechał 400km w te i we wte i okazałoby się że na Twoich też bije <nie>

dzwoniłem do Wiktora i on ma całe półośki od swojej i pojdae może dziś do niego przełiożyć i wtedy się okaże.
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.