Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-05-21, 20:29
|
|
|
nie ford |
|
|
|
|
|
|
|
uzlik
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3, Yamaha fz1
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 19 Sty 2015 Posty: 174 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-05-21, 23:34
|
|
|
ups. Pytałem, bo może z porschaka szerokość i wielkość ogniw odpowiadałaby a8 i wtedy można by coś w naszych a8 poświrować. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-05-22, 15:58
|
|
|
ja rozpinałem i spinałem na tym samym ogniwie
bmw chyba taki sam skok coś mi świta a tam są spinki |
|
|
|
|
Thomas1993
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: a8 L D3
Dołączył: 02 Lis 2017 Posty: 13 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-05-23, 16:51
|
|
|
A jakies informacje jaki model bmw to mogl byc ?
Czy jak wymienialiście wkladki regulacyjne to wymienialiscie tylko te co sie uszkodzily czy od razu komplet wszystkich ? i nikt nigdzie nie pisal ale czy wymienialiscie takze sruby mostkow na nowe ? przy dokrecaniu na kat to jest wymagane |
|
|
|
|
|
|
|
Prezes-Artek
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 02 Kwi 2017 Posty: 154 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2018-05-27, 19:35
|
|
|
Jak uszczelniałem nastawniki to wkładki tylko te co uszkodziłem zostały wymienione a śrub nie wymieniałem. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-06-25, 10:50
|
|
|
za 1Kzł znalazłem zestaw do wymiany nastawnika, a sam nastawnik jako zamiennik firmy AUTOLOG i to w dodatku do 1,8T.
O regeneracji samego nastawnika info brak |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-06-25, 13:31
|
|
|
znajomy się pytał na fejsie czy coś wiem 2 nastawniki zrobione w cenie 1 tys
ślizgi jakieś niebieskie i podobno nastała cisza i spokój
Zawsze to jakaś alternatywa do tych chinoli
[nie umiem dodac tu tego mogę przesłać na fejsie |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-06-25, 14:27
|
|
|
pepi napisał/a: | nie umiem dodac tu tego mogę przesłać na fejsie | a Print Screen ? |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-06-25, 14:32
|
|
|
pepi napisał/a: | 2 nastawniki zrobione w cenie 1 tys
ślizgi jakieś niebieskie i podobno nastała cisza i spokój |
noo to wrzuć jak sie uda cokolwiek. Ja odpukać " puk, puk, puk" już 4 lata z chinolami jeżdże i działają ok. Nic nie cieknie, stukać .... stukają oczywiście przez jakąś 1-2sek. ale tak samo jak ori.
Bardziej dla mnie związane jest chyba z początkowym rozruchem, ciśnieniem oleju i ich samym ułożeniem
dziś np. rano jak odpalałem auto po 3 dniach nic nie stuknęło... i bądź tu mądry
Niemniej jednak nie mogę złego słowa na te chińczyki powiedzieć. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
|
|
|
|
marcin85
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 W12
Pomógł: 5 razy Dołączył: 19 Gru 2009 Posty: 108 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2018-06-30, 09:55
|
|
|
znam firme i to znajomy ich cisnol o zrobienie nastawnikow do 4.2 bo nie mieli w ofercie i gadalismy tak z rok temu wyslal swoje i ucichlo na pol roku wkoncu sie odezwali ze zrobili komplet i w tym sa customowe slizgi ktore w przeciwkienstwiedo ori nasiakaja olejem, post jest fb od kolezanki ktora oddala tam do regeneracji, koszt 500pln brutto sztuka wygladaja idealnie i daja gwarancje oni zajmuja sie wogole nastawnikami i fazatorami od 25 lat wiec sporo doswiadczenia, kwestia tego jak po dluzszych przebiegach to wyjdzie narazie nie znam auta co nakrecilo tysiace na nich bo dopiero co wstawiaja ludzie te zregenerowane |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-07-01, 07:57
|
|
|
zawsze to jakieś info |
|
|
|
|
dawid85
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: dawid
Jeżdzę: D3
Wiek: 39 Dołączył: 30 Cze 2018 Posty: 2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2018-07-08, 10:22
|
|
|
Też mam problem z nastawnikiem i będę korzystał z tej firmy.lepiej zregenerować jak kupić chinola. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-07-08, 13:00
|
|
|
daj znac efekty |
|
|
|
|
|