Autor |
Wiadomość |
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-03-19, 10:08
|
|
|
pepi napisał/a: | cewkę można przełożyć z starego
a resztę profilaktycznie zakleić ... |
W tym jest właśnie różnica w podejściu do tematu.
Nie po to kupuję nowy nastawnik aby potem przekładać do niego starą cewkę i bawić się w klejenie poxipolem zaworków i czegoś innego.
Kupuję część nową, na gwarancji i oczekuję, że jako nowa będzie w 100% sprawna i wytrzyma w swojej sprawności minimum okres gwarancji a najlepiej dużo dłużej. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-03-19, 10:28
|
|
|
tak zgadza się tylko jest jedno ale
ten nastawnik kosztuje 1/3 ceny nowego ori
Nie twierdze że każdy cieknie ale to co ja robiłem w 50% były wadliwe .
Klejenie to tylko profilaktyka
W stare kutry raczej nikt nie pakuje nowych ori nastawników -wiem że są i takie przypadki ale to raczej margines .
Więc trzeba sobie radzić inaczej |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-03-19, 10:50
|
|
|
pepi napisał/a: | tak zgadza się tylko jest jedno ale
ten nastawnik kosztuje 1/3 ceny nowego ori
Nie twierdze że każdy cieknie ale to co ja robiłem w 50% były wadliwe . |
Czyli CCC - Cena Czyni Cuda.
Cóż, ja wolę jednak dopłacić i kupić od sprawdzonego sprzedawcy produkt w 100% odpowiadający moim oczekiwaniom, w 100% sprawny i ze 100% pełną gwarancją przy której egzekwowaniu nie będę miał potem problemów.
Moim zdaniem kupowanie zasadą CCC to wyrzucanie pieniędzy w błoto.
I nawet jak sam robię swoje auto, czyli nie płacę za robociznę, to jednak moja robocizna to czas a czas to pieniądz i każda poprawka, czy to w samochodzie klienta czy moim własnym, to strata czasu czyli również i pieniędzy.
pepi napisał/a: | Klejenie to tylko profilaktyka |
Tym samym przyznajesz, że wiesz, że kupiłeś produkt niepełnowartościowy i profilaktycznie próbujesz jakoś zalepić znane już wady tegoż produktu.
Moim zdaniem to już świadome wyrzucanie kasy w błoto
pepi napisał/a: | W stare kutry raczej nikt nie pakuje nowych ori nastawników -wiem że są i takie przypadki ale to raczej margines . |
Moim zdaniem jesteś w błędzie.
Jeszcze nigdy nie montowałem nowego chińskiego nastawnika a robiłem już tego sporo i co chwila mam podobne tematy do roboty.
I auta z roczników 1999-2000 nie są wcale jakimiś rodzynkami |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-03-19, 11:31
|
|
|
Panowie....przytoczę wcześniejszą wypowiedź Damiania
FOSS napisał/a: |
... nie rozpoczynaj tej samej dyskusji po raz drugi - tamten temat ma już 154 strony
|
|
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-03-19, 16:47
|
|
|
no ja jak czytam to mam dość spory ubaw
ale mniejsza z tym kto bogatemu zabroni jego kasa i każdy robi jak uważa .
Rozumie audi to coś wyjątkowego i zarazem drogiego
a te auta są mocno przereklamowane i już stare .
Zrobili sobie renomę na wcześniejszych modelach i jest jak jest . |
|
|
|
|
koziolek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 438 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2018-03-23, 15:57
|
|
|
panowie na której głowicy powinno być 15 ogniw, a na której 16, między wałkami ? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Prezes-Artek
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 02 Kwi 2017 Posty: 154 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2018-03-23, 16:32
|
|
|
Na lewej 15 na prawej 16
Przy okazji nie wiem jak to zrobiłem ale uwaliłem ściągacz napinacza to wystrugałem sobie własny amelinowy
[ Dodano: 2018-03-27, 20:12 ]
Panowie mam pytanie ponieważ przez kilka dni nie miałem czasu na grzebanie przy samochodzie to odstawiłem to na później i dzisiaj dopiero poskładałem wałki na miejsce i przy kręceniu kluczem wału wszystko ładnie chodzi znaki na wałkach są ustawione dobrze ale jeden nastawnik tak jak by nie pracował poprawnie a mianowicie jak kręcę wałem to widzę że od spodu wybiera luz na łańcuchu dolny ślizg chodzi ale od góry ten co jest widoczny na wierzchu stoi w miejscu i nie wybiera luzu i teraz nie wiem czy to normalne czy nie?
Proszę o podpowiedź czy mam to składać i zacznie on pracować jak dostanie oleju czy jest coś nie tak?
Zaznaczam że od tego nastawnika odkręciłem cewkę i wyciągnąłem ten trzpień co jest pod cewką żeby dobrze to wyczyścić.
20180323_153303.jpg
|
|
Plik ściągnięto 20 raz(y) 100,48 KB |
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-03-27, 22:34
|
|
|
Prezes-Artek napisał/a: | Proszę o podpowiedź czy mam to składać i zacznie on pracować jak dostanie oleju czy jest coś nie tak? | Jak dostanie ciśnienia oleju to odżyje |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Prezes-Artek
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 02 Kwi 2017 Posty: 154 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2018-03-28, 03:09
|
|
|
danishow napisał/a: | Prezes-Artek napisał/a: | Proszę o podpowiedź czy mam to składać i zacznie on pracować jak dostanie oleju czy jest coś nie tak? | Jak dostanie ciśnienia oleju to odżyje |
No to mi ulżyło bo już myślałem że coś poszło nie tak Dzięki |
|
|
|
|
Thomas1993
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: a8 L D3
Dołączył: 02 Lis 2017 Posty: 13 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-05-17, 19:43
|
|
|
Czy ktoś praktykował temat zeby wymienic lancuszek laczacy walki rozkuwając stary i nowy i na silniku zakuc na nowo nowy ? zakuwanie lancuszkow rozrzadu czesto praktykowane jest w motocyklach i gabarytowo jest on podobny. Sposob ten rozwiazal by sciaganie calego rozrzadu. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-05-17, 21:52
|
|
|
Thomas1993 napisał/a: | Czy ktoś praktykował temat zeby wymienic lancuszek laczacy walki rozkuwając stary i nowy i na silniku zakuc na nowo nowy ? |
Jeszcze nie słyszałem żeby ktoś to tak robił. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-05-17, 23:22
|
|
|
Thomas1993, bez uniesienia wałków i tak go nie wyciągniesz ...no chyba że "wkręcisz" nowy łańcuch za pomocą starego. Takie rzeczy robi się w nowszych Mercach gdzie łańcuch rozrządu siedzi między silnikiem a skrzynią biegów. Sam już to też raz robiłem i się sprawdza. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
uzlik
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3, Yamaha fz1
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 19 Sty 2015 Posty: 174 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-05-18, 07:16
|
|
|
Pomysł z zakuwaniem łańcucha byłby wygodniejszy, ale. Łańcuch motocyklowy nowy jest rozpięty i zakuwki do spięcia łańcucha są nieruszone (gotowe do zakucia). Łańcuch rozrządu jest już zakuty. Można go rozkuć ale potrzebne byłyby nowe ogniwa do zakucia proste-niesprasowane. Kiedyś gdzieś w necie widziałem takie łańcuchy rozrządu do zakucia tylko wtedy miałem inne auto i nie skupiałem się na tym. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-05-20, 18:18
|
|
|
ja robiłem ale nie w audi |
|
|
|
|
|
|
|
uzlik
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3, Yamaha fz1
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 19 Sty 2015 Posty: 174 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-05-20, 22:38
|
|
|
porszak czy mesio? |
|
|
|
|
|