Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Wymiana napinacza (nastawnika) łańcucha  
Autor Wiadomość
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-03-19, 10:08   

pepi napisał/a:
cewkę można przełożyć z starego
a resztę profilaktycznie zakleić ...

W tym jest właśnie różnica w podejściu do tematu.
Nie po to kupuję nowy nastawnik aby potem przekładać do niego starą cewkę i bawić się w klejenie poxipolem zaworków i czegoś innego.

Kupuję część nową, na gwarancji i oczekuję, że jako nowa będzie w 100% sprawna i wytrzyma w swojej sprawności minimum okres gwarancji a najlepiej dużo dłużej.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2018-03-19, 10:28   

tak zgadza się tylko jest jedno ale
ten nastawnik kosztuje 1/3 ceny nowego ori
Nie twierdze że każdy cieknie ale to co ja robiłem w 50% były wadliwe .
Klejenie to tylko profilaktyka :]
W stare kutry raczej nikt nie pakuje nowych ori nastawników -wiem że są i takie przypadki ale to raczej margines .
Więc trzeba sobie radzić inaczej
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-03-19, 10:50   

pepi napisał/a:
tak zgadza się tylko jest jedno ale
ten nastawnik kosztuje 1/3 ceny nowego ori
Nie twierdze że każdy cieknie ale to co ja robiłem w 50% były wadliwe .

Czyli CCC - Cena Czyni Cuda.

Cóż, ja wolę jednak dopłacić i kupić od sprawdzonego sprzedawcy produkt w 100% odpowiadający moim oczekiwaniom, w 100% sprawny i ze 100% pełną gwarancją przy której egzekwowaniu nie będę miał potem problemów.
Moim zdaniem kupowanie zasadą CCC to wyrzucanie pieniędzy w błoto.
I nawet jak sam robię swoje auto, czyli nie płacę za robociznę, to jednak moja robocizna to czas a czas to pieniądz i każda poprawka, czy to w samochodzie klienta czy moim własnym, to strata czasu czyli również i pieniędzy.

pepi napisał/a:
Klejenie to tylko profilaktyka :]

Tym samym przyznajesz, że wiesz, że kupiłeś produkt niepełnowartościowy i profilaktycznie próbujesz jakoś zalepić znane już wady tegoż produktu.
Moim zdaniem to już świadome wyrzucanie kasy w błoto <faktycznie>

pepi napisał/a:
W stare kutry raczej nikt nie pakuje nowych ori nastawników -wiem że są i takie przypadki ale to raczej margines .

Moim zdaniem jesteś w błędzie.
Jeszcze nigdy nie montowałem nowego chińskiego nastawnika a robiłem już tego sporo i co chwila mam podobne tematy do roboty.
I auta z roczników 1999-2000 nie są wcale jakimiś rodzynkami ;)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-03-19, 11:31   

Panowie....przytoczę wcześniejszą wypowiedź Damiania

FOSS napisał/a:

... nie rozpoczynaj tej samej dyskusji po raz drugi - tamten temat ma już 154 strony <faktycznie>


:P ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2018-03-19, 16:47   

no ja jak czytam to mam dość spory ubaw
ale mniejsza z tym kto bogatemu zabroni jego kasa i każdy robi jak uważa .
Rozumie audi to coś wyjątkowego i zarazem drogiego <boisie>
a te auta są mocno przereklamowane i już stare .
Zrobili sobie renomę na wcześniejszych modelach i jest jak jest .
 
 
koziolek 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 438
Skąd: WLKP
Wysłany: 2018-03-23, 15:57   

panowie na której głowicy powinno być 15 ogniw, a na której 16, między wałkami ?
_________________

 
 
Prezes-Artek 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 02 Kwi 2017
Posty: 154
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2018-03-23, 16:32   

Na lewej 15 na prawej 16

Przy okazji nie wiem jak to zrobiłem ale uwaliłem ściągacz napinacza to wystrugałem sobie własny amelinowy <chura>

[ Dodano: 2018-03-27, 20:12 ]
Panowie mam pytanie ponieważ przez kilka dni nie miałem czasu na grzebanie przy samochodzie to odstawiłem to na później i dzisiaj dopiero poskładałem wałki na miejsce i przy kręceniu kluczem wału wszystko ładnie chodzi znaki na wałkach są ustawione dobrze ale jeden nastawnik tak jak by nie pracował poprawnie a mianowicie jak kręcę wałem to widzę że od spodu wybiera luz na łańcuchu dolny ślizg chodzi ale od góry ten co jest widoczny na wierzchu stoi w miejscu i nie wybiera luzu i teraz nie wiem czy to normalne czy nie?
Proszę o podpowiedź czy mam to składać i zacznie on pracować jak dostanie oleju czy jest coś nie tak?
Zaznaczam że od tego nastawnika odkręciłem cewkę i wyciągnąłem ten trzpień co jest pod cewką żeby dobrze to wyczyścić.

20180323_153303.jpg
Plik ściągnięto 20 raz(y) 100,48 KB

 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2018-03-27, 22:34   

Prezes-Artek napisał/a:
Proszę o podpowiedź czy mam to składać i zacznie on pracować jak dostanie oleju czy jest coś nie tak?
Jak dostanie ciśnienia oleju to odżyje ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Prezes-Artek 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 02 Kwi 2017
Posty: 154
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2018-03-28, 03:09   

danishow napisał/a:
Prezes-Artek napisał/a:
Proszę o podpowiedź czy mam to składać i zacznie on pracować jak dostanie oleju czy jest coś nie tak?
Jak dostanie ciśnienia oleju to odżyje ;)


No to mi ulżyło bo już myślałem że coś poszło nie tak <prosze> Dzięki <chura>
 
 
Thomas1993 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: a8 L D3
Dołączył: 02 Lis 2017
Posty: 13
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-05-17, 19:43   

Czy ktoś praktykował temat zeby wymienic lancuszek laczacy walki rozkuwając stary i nowy i na silniku zakuc na nowo nowy ? zakuwanie lancuszkow rozrzadu czesto praktykowane jest w motocyklach i gabarytowo jest on podobny. Sposob ten rozwiazal by sciaganie calego rozrzadu.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-05-17, 21:52   

Thomas1993 napisał/a:
Czy ktoś praktykował temat zeby wymienic lancuszek laczacy walki rozkuwając stary i nowy i na silniku zakuc na nowo nowy ?

Jeszcze nie słyszałem żeby ktoś to tak robił.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2018-05-17, 23:22   

Thomas1993, bez uniesienia wałków i tak go nie wyciągniesz ...no chyba że "wkręcisz" nowy łańcuch za pomocą starego. Takie rzeczy robi się w nowszych Mercach gdzie łańcuch rozrządu siedzi między silnikiem a skrzynią biegów. Sam już to też raz robiłem i się sprawdza.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
uzlik 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3, Yamaha fz1
Pomógł: 3 razy
Wiek: 50
Dołączył: 19 Sty 2015
Posty: 174
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-05-18, 07:16   

Pomysł z zakuwaniem łańcucha byłby wygodniejszy, ale. Łańcuch motocyklowy nowy jest rozpięty i zakuwki do spięcia łańcucha są nieruszone (gotowe do zakucia). Łańcuch rozrządu jest już zakuty. Można go rozkuć ale potrzebne byłyby nowe ogniwa do zakucia proste-niesprasowane. Kiedyś gdzieś w necie widziałem takie łańcuchy rozrządu do zakucia tylko wtedy miałem inne auto i nie skupiałem się na tym.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2018-05-20, 18:18   

ja robiłem ale nie w audi :]
 
 
uzlik 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3, Yamaha fz1
Pomógł: 3 razy
Wiek: 50
Dołączył: 19 Sty 2015
Posty: 174
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-05-20, 22:38   

porszak czy mesio?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.