Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 preFL ALL ] LPG - zrób to sam  
Autor Wiadomość
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2015-12-26, 11:35   

To wygląda jakby faza ciekł poszła do obwodu fazy lotnej, albo za niska temperatura przełaczania (może być założony zły czujnik temp reduktora) bądź jest uszkodzony wewnątrz reduktor (uszkodzone membrany)
To że czułeś gaz może świadczyć o puszczaniu lpg przez wtryski, bądź też przez podciśnienie. Wtedy objawia się to utrudnionym rozruchem na Pb (silnik jest zalewany przez start na obu paliwach)
Zdejmij wężyk z podciśnienia (rozepnij go na trójniku podciśnieniowym) i włóż go do naczynia z cieczą i zobacz czy nie idą bańki (reduktor -wężyk-naczynie z cieczą)
_________________

 
 
Plewis 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: manualna
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: D2
Wiek: 41
Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 96
Skąd: PL
Wysłany: 2015-12-26, 12:13   

odwrotnie zamontowany filtr fazy lotnej moze powodowac takie oszronienia?
-raczej mało prawdopodobne ,obstawiam nieszczelnosc na wężach,opaskach ,czasem zdarza sie ,ze zaprasowany jest wadliwie filtr,
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-12-26, 13:28   

panowie im dalej w las tym więcej drzew :]
opisywałem już co się dzieje początkowo leci lotny potem ciekły jeśli było ogrzewanie to
jedynie co mogło się stać to tylko zacięty zawór w reduktorze który puścił ciekły gaz na układ
bo jakby zaworkiem to by poszło w motor
 
 
Plewis 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: manualna
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: D2
Wiek: 41
Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 96
Skąd: PL
Wysłany: 2015-12-26, 14:42   

pepi napisał/a:
panowie im dalej w las tym więcej drzew :]
opisywałem już co się dzieje początkowo leci lotny potem ciekły jeśli było ogrzewanie to
jedynie co mogło się stać to tylko zacięty zawór w reduktorze który puścił ciekły gaz na układ
bo jakby zaworkiem to by poszło w motor
na załączonym zdjęciu widać nieszczelność w okolicy filtra a to ,ze oszronił sie to norma przy wycieku zewnętrznym
po za tym nie ma koniecznosci biegania i zakręcania zaworu w butli po co ten haos jest zawór w reduktorze ,który odcina gaz płynny dalej na wtryski...
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-12-26, 15:30   

tak jak są sprawne :]
z tym drugim to też bym polemizował bo było uszczelnione ale przy - już nie koniecznie
i puściło tak gdzie było coś nie tak
Ja kiedyś mondeo robiłem po podpaleniu się właśnie ciekłym
i tam był zaolejony zawór w reduktorze który reguluje ciśnienie przejście było ustawione dość nisko i poszło ciekłym który zrobił z gumy ciało stałe jak pękło to zapalił się ciekły :]
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2015-12-26, 15:31   

Plewis napisał/a:
na załączonym zdjęciu widać nieszczelność w okolicy filtra a to ,ze oszronił sie to norma przy wycieku zewnętrznym .


Filtr jest oszroniony bo jest to metalowa część układu FL

Bardziej bym zagłebił się w ten zawór ew jego membrane
_________________

 
 
Plewis 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: manualna
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: D2
Wiek: 41
Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 96
Skąd: PL
Wysłany: 2015-12-26, 15:49   

karol208 napisał/a:
Plewis napisał/a:
na załączonym zdjęciu widać nieszczelność w okolicy filtra a to ,ze oszronił sie to norma przy wycieku zewnętrznym .


Filtr jest oszroniony bo jest to metalowa część układu FL

Bardziej bym zagłebił się w ten zawór ew jego membrane
Obrazek
to ,ze jest metalowa częscią układu w ogóle nie ma znaczenia ,bo plastikowe też sie oszronią jak bedzie gaz płynny przechodził w stan lotny dlatego też reduktory są ogrzewane płynem chłodzacym z motorni
 
 
bartas204 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 19 Lip 2014
Posty: 63
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2015-12-26, 18:16   

na poniedziałek rano jestem umówiony z gazownikiem, dzisiaj przy zakręconym gazie zimna audi odpaliła normalnie jak zawsze.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-12-27, 20:40   

tyle napsuł już czekasz że teraz może akurat ?
ja nie rozumiem waszego podejścia do tematu na 100% masz reduktor do wywalenia naprawy jeden przy tej mocy starczy
Kup nowy https://www.google.pl/sea...iw=1280&bih=667
np taki jest lepszy od tego twojego którego masz ustaw tylko takie samo ciśnienie jakie obecnie masz i po co ci partacz ?
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-12-28, 14:39   

pepi, jeden Gold do 3,7 wystarcza ...o ile jest dobrze wpięty ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-12-28, 19:31   

no tak ale wiesz jakie one są i jaką wspaniałą termikę mają :]
to nie lepiej przerośnięty zavolak :]
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-12-28, 20:08   

pepi napisał/a:
jaką wspaniałą termikę mają
...dlatego podkreślam...
danishow napisał/a:
o ile jest dobrze wpięty
:]
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
bartas204 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 19 Lip 2014
Posty: 63
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2015-12-28, 20:46   

cewka reduktora gazu się nie zamknęła, dlatego przy odpalaniu do silnika wpychane były gaz i paliwo jednocześnie. Cewka wymieniona i wszystko działa. Dzięki wszystkim za sugestie i propozycje.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-12-28, 22:06   

bartas204, jakby się cewka zamknęła to by w ogóle gazu nie dostawał ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-12-28, 22:58   

wam chyba da się wszystko wmówić :]
a do czego są wtryskiwacze ???
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.