Autor |
Wiadomość |
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2015-12-26, 11:35
|
|
|
To wygląda jakby faza ciekł poszła do obwodu fazy lotnej, albo za niska temperatura przełaczania (może być założony zły czujnik temp reduktora) bądź jest uszkodzony wewnątrz reduktor (uszkodzone membrany)
To że czułeś gaz może świadczyć o puszczaniu lpg przez wtryski, bądź też przez podciśnienie. Wtedy objawia się to utrudnionym rozruchem na Pb (silnik jest zalewany przez start na obu paliwach)
Zdejmij wężyk z podciśnienia (rozepnij go na trójniku podciśnieniowym) i włóż go do naczynia z cieczą i zobacz czy nie idą bańki (reduktor -wężyk-naczynie z cieczą) |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Plewis
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: manualna
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: D2
Wiek: 41 Dołączył: 19 Mar 2014 Posty: 96 Skąd: PL
|
Wysłany: 2015-12-26, 12:13
|
|
|
odwrotnie zamontowany filtr fazy lotnej moze powodowac takie oszronienia?
-raczej mało prawdopodobne ,obstawiam nieszczelnosc na wężach,opaskach ,czasem zdarza sie ,ze zaprasowany jest wadliwie filtr, |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-12-26, 13:28
|
|
|
panowie im dalej w las tym więcej drzew
opisywałem już co się dzieje początkowo leci lotny potem ciekły jeśli było ogrzewanie to
jedynie co mogło się stać to tylko zacięty zawór w reduktorze który puścił ciekły gaz na układ
bo jakby zaworkiem to by poszło w motor |
|
|
|
|
Plewis
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: manualna
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: D2
Wiek: 41 Dołączył: 19 Mar 2014 Posty: 96 Skąd: PL
|
Wysłany: 2015-12-26, 14:42
|
|
|
pepi napisał/a: | panowie im dalej w las tym więcej drzew
opisywałem już co się dzieje początkowo leci lotny potem ciekły jeśli było ogrzewanie to
jedynie co mogło się stać to tylko zacięty zawór w reduktorze który puścił ciekły gaz na układ
bo jakby zaworkiem to by poszło w motor | na załączonym zdjęciu widać nieszczelność w okolicy filtra a to ,ze oszronił sie to norma przy wycieku zewnętrznym
po za tym nie ma koniecznosci biegania i zakręcania zaworu w butli po co ten haos jest zawór w reduktorze ,który odcina gaz płynny dalej na wtryski... |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-12-26, 15:30
|
|
|
tak jak są sprawne
z tym drugim to też bym polemizował bo było uszczelnione ale przy - już nie koniecznie
i puściło tak gdzie było coś nie tak
Ja kiedyś mondeo robiłem po podpaleniu się właśnie ciekłym
i tam był zaolejony zawór w reduktorze który reguluje ciśnienie przejście było ustawione dość nisko i poszło ciekłym który zrobił z gumy ciało stałe jak pękło to zapalił się ciekły |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2015-12-26, 15:31
|
|
|
Plewis napisał/a: | na załączonym zdjęciu widać nieszczelność w okolicy filtra a to ,ze oszronił sie to norma przy wycieku zewnętrznym . |
Filtr jest oszroniony bo jest to metalowa część układu FL
Bardziej bym zagłebił się w ten zawór ew jego membrane
|
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Plewis
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: manualna
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: D2
Wiek: 41 Dołączył: 19 Mar 2014 Posty: 96 Skąd: PL
|
Wysłany: 2015-12-26, 15:49
|
|
|
karol208 napisał/a: | Plewis napisał/a: | na załączonym zdjęciu widać nieszczelność w okolicy filtra a to ,ze oszronił sie to norma przy wycieku zewnętrznym . |
Filtr jest oszroniony bo jest to metalowa część układu FL
Bardziej bym zagłebił się w ten zawór ew jego membrane
Obrazek | to ,ze jest metalowa częscią układu w ogóle nie ma znaczenia ,bo plastikowe też sie oszronią jak bedzie gaz płynny przechodził w stan lotny dlatego też reduktory są ogrzewane płynem chłodzacym z motorni |
|
|
|
|
bartas204
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 19 Lip 2014 Posty: 63 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2015-12-26, 18:16
|
|
|
na poniedziałek rano jestem umówiony z gazownikiem, dzisiaj przy zakręconym gazie zimna audi odpaliła normalnie jak zawsze. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-12-27, 20:40
|
|
|
tyle napsuł już czekasz że teraz może akurat ?
ja nie rozumiem waszego podejścia do tematu na 100% masz reduktor do wywalenia naprawy jeden przy tej mocy starczy
Kup nowy https://www.google.pl/sea...iw=1280&bih=667
np taki jest lepszy od tego twojego którego masz ustaw tylko takie samo ciśnienie jakie obecnie masz i po co ci partacz ? |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-12-28, 14:39
|
|
|
pepi, jeden Gold do 3,7 wystarcza ...o ile jest dobrze wpięty |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-12-28, 19:31
|
|
|
no tak ale wiesz jakie one są i jaką wspaniałą termikę mają
to nie lepiej przerośnięty zavolak |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-12-28, 20:08
|
|
|
pepi napisał/a: | jaką wspaniałą termikę mają | ...dlatego podkreślam... danishow napisał/a: | o ile jest dobrze wpięty | |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
bartas204
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 19 Lip 2014 Posty: 63 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2015-12-28, 20:46
|
|
|
cewka reduktora gazu się nie zamknęła, dlatego przy odpalaniu do silnika wpychane były gaz i paliwo jednocześnie. Cewka wymieniona i wszystko działa. Dzięki wszystkim za sugestie i propozycje. |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-12-28, 22:06
|
|
|
bartas204, jakby się cewka zamknęła to by w ogóle gazu nie dostawał |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-12-28, 22:58
|
|
|
wam chyba da się wszystko wmówić
a do czego są wtryskiwacze ??? |
|
|
|
|
|