Autor |
Wiadomość |
maajkii
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mike
Jeżdzę: D2 4.2 LPG
Wiek: 29 Dołączył: 28 Gru 2015 Posty: 45 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2016-05-11, 21:37
|
|
|
Pepicosi mówisz o sztuce? Ja tyle zaplacilem za 4 sztuki znajdziesz trochę czasu żeby pomóc wystroic lpg przez team viever? Po udanym strojeniu odpłatnie oczywiście |
|
|
|
|
|
|
|
mahoney99
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic 5b
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: a8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 16 Sie 2015 Posty: 73 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 2016-05-12, 22:35
|
|
|
Witam.dzis przyszlo pare gratow.
http://e-katalog.intercar...ujaca-nevo.html
wybralem taka elektronike.
tutaj link do schematu podlaczenia
http://nevo.kme.eu/images...at_NEVO_pro.pdf
wnioskuje z niego ze tne masy wtryskow(sa nia sterowane) i puszam je szeregowo przez sterownik gazu.pod obd podlaczam sie pod piny 5 i 17,jak podlacze sie pod czujnik wałka rozrzadu to nie bedzie pokazywał 2 razy mniej obrotow niz obrotomierz? czy da sie to skorygowac ustawiajac prelaczenie gazu np 1250 zamiast 2500 ktore bedzie wtedy widoczne na obrotomierzu? wie ktos moze co oznaczaja skroty w tabelce w lewym gornym rogu? i co mam rozumiec poprzez tabelke polaczenia nie wymagane?
w zamian za pomoc zobowiazuje sie zrobic relacje wraz z opisem montazu calej instalacji. |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-05-13, 23:06
|
|
|
Wybrałeś dobry sterownik, ale pytasz o bardzo proste sprawy ...obyś se z tym sam poradził.
mahoney99 napisał/a: | wnioskuje z niego ze tne masy wtryskow(sa nia sterowane) i puszam je szeregowo przez sterownik gazu | Tak
mahoney99 napisał/a: | pod obd podlaczam sie pod piny 5 i 17 | To zależy co masz podpięte do wtyczki OBD
mahoney99 napisał/a: | to nie bedzie pokazywał 2 razy mniej obrotow niz obrotomierz | Tego kabla nie musisz podłączać, ale skoro chcesz to równie dobrze możesz podpiąć pod sygnał jednej z ośmiu cewek ...mnożnik sygnału możesz ustawić w programie
mahoney99 napisał/a: | wie ktos moze co oznaczaja skroty w tabelce w lewym gornym rogu? | Każdy kto montuje KME ...weź wiązkę w ręce, popatrz na kolory kabli i schemat a dojdziesz co oznaczają
mahoney99 napisał/a: | co mam rozumiec poprzez tabelke polaczenia nie wymagane? | Są to kable sterujące, np. w chwili lub po kilku sekundach (ustawialne) od włączania się instalacji można wysterować jakieś odbiorniki...
Miłego dłubania |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-05-14, 11:54
|
|
|
to ten wspaniały sterownik nie ma opcji z wtryskiwaczy
sygnał pobrać ? |
|
|
|
|
|
|
|
mahoney99
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic 5b
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: a8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 16 Sie 2015 Posty: 73 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 2016-05-14, 11:59
|
|
|
dzieki.tak jak mowilem ze jezeli chodzi o lpg to moje doswiadczenie to jednokrotne tankowanie.w poniedzialek zrzucam kolektor i zaczynam zabawe. |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-05-14, 22:21
|
|
|
pepi napisał/a: | to ten wspaniały sterownik nie ma opcji z wtryskiwaczy | pepi, czytasz czy nie czytasz? Przecież napisałem, że nie trzeba podłączać kabelka od obrotów |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-05-15, 10:32
|
|
|
to było pytanie szydercze
inaczej retoryczne |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-05-15, 21:57
|
|
|
Wiem, wiem ...chillout |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-05-16, 20:45
|
|
|
no dobra a tak na poważnie po co się pchać w sterowniki które takiego bajeru nie mają ?
akurat w naszych autach jest problem z czytaniem obrotów
przynajmniej w poliftach
z wałka można ale ..
Zapomniałem jeszcze dodać że sterownik ma dość spory wpływ na spalanie auta |
|
|
|
|
mahoney99
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic 5b
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: a8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 16 Sie 2015 Posty: 73 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 2016-05-25, 16:02
|
|
|
Witam.kolektor zrzucony,skoro auto stoi to zrobilem w miedzyczasie konwerter.Pytania 2
czy zeby zamontowac ten trojnik niby dedykowany do hany musze uciac krociec wtrysku?
i jakie dysze dac wstepnie zebym nie musial drugi raz tego rozbierac?
[img][/img]
[img][/img] |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2016-05-25, 16:26
|
|
|
A tam nie ma jakiegoś zabezpieczenia które można wyjąć i wtedy zejdzie końcówka ? |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2016-05-25, 17:58
|
|
|
Trzeba to uciąć/wyrwać. Na lpg-forum.pl było o tym sporo pisane, musisz tam poszukać. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-05-25, 20:37
|
|
|
i zepsuć wtryski
jak coś przy cięciu ci wpadnie do wtryskiwacza
a te nie mają sitek to ....
|
|
|
|
|
mahoney99
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic 5b
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: a8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 16 Sie 2015 Posty: 73 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 2016-05-26, 13:14
|
|
|
a jakie dysze tam dac? |
|
|
|
|
|
|
|
lesdud
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24 ECX
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 preFL
Wiek: 42 Dołączył: 23 Sie 2014 Posty: 145 Skąd: ololice Inowrocławia
|
|
|
|
|
|