Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 preFL ALL ] LPG - zrób to sam  
Autor Wiadomość
maajkii 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mike
Jeżdzę: D2 4.2 LPG
Wiek: 29
Dołączył: 28 Gru 2015
Posty: 45
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2016-05-11, 21:37   

Pepicosi mówisz o sztuce? Ja tyle zaplacilem za 4 sztuki :) znajdziesz trochę czasu żeby pomóc wystroic lpg przez team viever? Po udanym strojeniu odpłatnie oczywiście :)
 
 
mahoney99 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic 5b
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: a8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 16 Sie 2015
Posty: 73
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2016-05-12, 22:35   

Witam.dzis przyszlo pare gratow.
http://e-katalog.intercar...ujaca-nevo.html
wybralem taka elektronike.

tutaj link do schematu podlaczenia
http://nevo.kme.eu/images...at_NEVO_pro.pdf

wnioskuje z niego ze tne masy wtryskow(sa nia sterowane) i puszam je szeregowo przez sterownik gazu.pod obd podlaczam sie pod piny 5 i 17,jak podlacze sie pod czujnik wałka rozrzadu to nie bedzie pokazywał 2 razy mniej obrotow niz obrotomierz? czy da sie to skorygowac ustawiajac prelaczenie gazu np 1250 zamiast 2500 ktore bedzie wtedy widoczne na obrotomierzu? wie ktos moze co oznaczaja skroty w tabelce w lewym gornym rogu? i co mam rozumiec poprzez tabelke polaczenia nie wymagane?
w zamian za pomoc zobowiazuje sie zrobic relacje wraz z opisem montazu calej instalacji.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-05-13, 23:06   

Wybrałeś dobry sterownik, ale pytasz o bardzo proste sprawy ...obyś se z tym sam poradził.
mahoney99 napisał/a:
wnioskuje z niego ze tne masy wtryskow(sa nia sterowane) i puszam je szeregowo przez sterownik gazu
Tak
mahoney99 napisał/a:
pod obd podlaczam sie pod piny 5 i 17
To zależy co masz podpięte do wtyczki OBD
mahoney99 napisał/a:
to nie bedzie pokazywał 2 razy mniej obrotow niz obrotomierz
Tego kabla nie musisz podłączać, ale skoro chcesz to równie dobrze możesz podpiąć pod sygnał jednej z ośmiu cewek ...mnożnik sygnału możesz ustawić w programie
mahoney99 napisał/a:
wie ktos moze co oznaczaja skroty w tabelce w lewym gornym rogu?
Każdy kto montuje KME ;) ...weź wiązkę w ręce, popatrz na kolory kabli i schemat a dojdziesz co oznaczają
mahoney99 napisał/a:
co mam rozumiec poprzez tabelke polaczenia nie wymagane?
Są to kable sterujące, np. w chwili lub po kilku sekundach (ustawialne) od włączania się instalacji można wysterować jakieś odbiorniki...

Miłego dłubania ;)
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-05-14, 11:54   

to ten wspaniały sterownik nie ma opcji z wtryskiwaczy :]
sygnał pobrać ?
 
 
mahoney99 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic 5b
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: a8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 16 Sie 2015
Posty: 73
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2016-05-14, 11:59   

dzieki.tak jak mowilem ze jezeli chodzi o lpg to moje doswiadczenie to jednokrotne tankowanie.w poniedzialek zrzucam kolektor i zaczynam zabawe.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-05-14, 22:21   

pepi napisał/a:
to ten wspaniały sterownik nie ma opcji z wtryskiwaczy
pepi, czytasz czy nie czytasz? Przecież napisałem, że nie trzeba podłączać kabelka od obrotów <faktycznie>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-05-15, 10:32   

to było pytanie szydercze :]
inaczej retoryczne <hmm>
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-05-15, 21:57   

Wiem, wiem ...chillout <hihi>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-05-16, 20:45   

no dobra a tak na poważnie po co się pchać w sterowniki które takiego bajeru nie mają ?
akurat w naszych autach jest problem z czytaniem obrotów
przynajmniej w poliftach
z wałka można ale ..
Zapomniałem jeszcze dodać że sterownik ma dość spory wpływ na spalanie auta
 
 
mahoney99 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic 5b
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: a8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 16 Sie 2015
Posty: 73
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2016-05-25, 16:02   

Witam.kolektor zrzucony,skoro auto stoi to zrobilem w miedzyczasie konwerter.Pytania 2
czy zeby zamontowac ten trojnik niby dedykowany do hany musze uciac krociec wtrysku?
i jakie dysze dac wstepnie zebym nie musial drugi raz tego rozbierac?

[img][/img]

[img][/img]
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2016-05-25, 16:26   

A tam nie ma jakiegoś zabezpieczenia które można wyjąć i wtedy zejdzie końcówka ?
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-05-25, 17:58   

Trzeba to uciąć/wyrwać. Na lpg-forum.pl było o tym sporo pisane, musisz tam poszukać.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-05-25, 20:37   

i zepsuć wtryski :]
jak coś przy cięciu ci wpadnie do wtryskiwacza
a te nie mają sitek to ....
<boisie>
 
 
mahoney99 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic 5b
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: a8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 16 Sie 2015
Posty: 73
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2016-05-26, 13:14   

a jakie dysze tam dac?
 
 
lesdud 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24 ECX
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 preFL
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sie 2014
Posty: 145
Skąd: ololice Inowrocławia
Wysłany: 2016-05-26, 13:15   

Kolega Adam Rogowski z LPG Forum pisał,że nie trzeba ciąć- w prosty sposób idzie króciec wymontować: http://lpg-forum.pl/accor...-t46501-15.html
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.