Autor |
Wiadomość |
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2016-05-26, 13:34
|
|
|
Właśnie ktoś na tamtym forum wrzucał sposób z imadlem i łapką do wyjmowania gwoździ, ale nie pamiętam, w którym dokładnie temacie to było. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2016-05-26, 13:43
|
|
|
Tak ja tak robiłem wyciagałem je. Sa na wcisk wystarczy dobrze złapac w imadło lub porzadnie w kombinerki i delikatnie obracajac ciagnac i wyjdzie. |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-05-26, 20:08
|
|
|
Potwierdzam metodę z imadłem |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
mahoney99
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic 5b
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: a8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 16 Sie 2015 Posty: 73 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 2016-05-26, 21:15
|
|
|
ja uciąłem kątowka i wydmuchalem kompresorem wtryski,najpierw zlapalem w imadlo i krecilem dosc mocno ale nie puscilo,znajac moje szczescie odpuscilem ta metode.zobaczymy czy wtryski beda ok po tym cieciu.
Panowie jakie dysze tam wkrecic bo jutro bym to poskladal? |
|
|
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2016-05-30, 00:08
|
|
|
Zdecydowałem się na sterownik Agisa ale zastanawiam się czy on będzie się w stanie skomunikować z kalkulatorem silnika przez OBD?. Przydało by się polegać na korektach jednak wyczytałem, że te nasze przedliftowe (95,96) sterowniki komunikują się w KW1281 a tego Agis chyba nie rozumie. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2016-05-30, 08:10
|
|
|
Ukaniu, no niestety nie komunikuje się agis, mam w swojej P13 i niestety nie działa ta funkcja. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
mahoney99
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic 5b
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: a8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 16 Sie 2015 Posty: 73 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 2016-06-06, 12:12
|
|
|
teraz patrze i wyjscie z wielozaworu mam fi6. w sumie malo wielozaworow jest na fi8. podobno jakos to rozwiercaja? co polecacie? czy moze obrobi to jak do wielozaworu wkrece od razu przejscowke na fi8? |
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2016-06-06, 14:12
|
|
|
Nic nie trybie, jak wyjscie ma fi 8 to jest w porządku. Pytanie czy potem za wielozaworem masz miedź/faro 6mm czy masz miedz/faro 8mm. Jak masz 6 to za malo i samo rozwiercenie nic nie da. Ma być 8mm po calosci od wielozaworu do reduktora (lub rozdzielacza jak 2 reduktory dajesz) |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-06-06, 14:13
|
|
|
Co masz na myśli pisząc "malo wielozaworow jest na fi8"? Nie ma problemów z dostępnością - np. tomasetto extra. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-06-06, 20:35
|
|
|
a potem dlaczego są takie spadki ? |
|
|
|
|
|
|
|
mahoney99
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic 5b
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: a8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 16 Sie 2015 Posty: 73 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 2016-06-07, 15:32
|
|
|
całość chce robic faro 8. mam wielozawór tomasetto zwykly ktory juz kupilem,
kupic tomesetto extra a ten pogonić komus?
rozwiercic ten co mam i zamontowac z przejsciowka na faro 8?
czy zamontowac ten co mam bez rozwiercania? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-06-07, 19:35
|
|
|
kolega zrób raz a dobrze
rozwiercanie c0oś tam da ale po co ryzykować ? |
|
|
|
|
|
|
|
mahoney99
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic 5b
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: a8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 16 Sie 2015 Posty: 73 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 2016-06-07, 20:04
|
|
|
tez jestem za tym.zamawiam tomasetto extra,
u mnie w okolicy tak magicy robia
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-06-07, 20:06
|
|
|
katastrofa...mogli te wkretki na samej gorze dac jak to niemcy lubią |
|
|
|
|
|
|
|
mahoney99
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic 5b
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: a8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 16 Sie 2015 Posty: 73 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 2016-06-07, 20:19
|
|
|
miedzyinnymi dlatego sam sie wzialem za swoja instalacje.pol biedy ze daleko wtryski,na zdjeciu nie widac ale w 2 miejscach ten wezyk jest mocno zagiety. no i rozne dlugosci cylindrow. |
|
|
|
|
|